TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שנפ: דירקטוריון החברה קיבל החלטה על תהליך של רה-ארגון במגזר המצברים של החברה


אורי רוזנשיין, מנכל שנפ
המהלך יהיה כרוך בהפסקת רוב תהליכי היצור במפעל החברה

החברה צופה כי המהלך עשוי להביא לשיפור הרווחיות הגולמית בשל המעבר להתמקדות ביבוא מצברים. החברה ערוכה ליבוא בהיקפים מהותיים הודות להסכמים אסטרטגיים שיש לה עם ספקים מובילים בעולם

חברת שנפ, בשליטת משפחת רוזנשיין וקרן סקיי, הודיעה היום כי דירקטוריון החברה קיבל החלטה על ישום מהלך של רה-ארגון במגזר המצברים של החברה. הרה-אירגון יהיה כרוך בהפסקת רוב תהליכי היצור במפעל החברה בנתניה.

בשנפ מציינים כי ההחלטה נבחנה, נשקלה והתקבלה בהתחשב, בין היתר, בעלויות היצור הגבוהות ביחס לעלויות רכש של מצברים המיובאים מחו"ל ובתמורות טכנולוגיות, רגולטוריות ואחרות שמסתמנות בשוק המצברים, המשליכות על תהליכי יצור המצברים ועל עלויות היצור. מנגד, מציינת שנפ, ניכרת ירידה בעלויות הרכש וכפועל יוצא ירידה במחירי המכירה של המצברים בסביבת השוק התחרותי בישראל.

יש לציין, כי החברה נקטה במהלך השנים האחרונות בצעדים משמעותיים, שמטרתם הייתה לייעל את תהליכי הייצור, ולהקטין את העלויות, לרבות השקעות מהותיות בטכנולוגיות יצור מתקדמות לרבות אוטומציה ורובוטיקה. על אף הפעולות שנקטה החברה, לאור התחרות המתגברת ושחיקה ברווחיות, במהלך השנתיים האחרונות הוגדל באופן משמעותי נתח המצברים המיובאים המשווקים על ידי החברה.

למהלך הרה-ארגון במגזר המצברים צפויות להיות מספר השלכות מהותיות על החברה:

שיפור רווחיות - בהתבסס על רמת עלויות הרכש והמחירים הנוכחיים של המצברים המיובאים על ידי החברה - הרווחיות הגולמית של החברה עשויה להשתפר עקב שיעורי רווחיות גבוהים יותר במצברים מיובאים.
צמצום כח אדם - החברה תפעל לצמצום משמעותי של כוח האדם המועסק במפעל החברה. לעניין זה יצוין, כי במסגרת זו תיבחן מחדש גם העסקתו של דרג ניהולי של החברה הקשור למערך היצור של החברה.
רה-אירגון תפעולי-לוגיסטי – כפועל יוצא מתהליך הרה אירגון, תפעל החברה למכירת חלק מהותי מהרכוש הקבוע שלא יעשה בו שימוש, בעיקר ציוד יצרני.

שנפ המנוהלת על ידי מר אורי רוזנשיין, פועלת בשלושה תחומים עיקריים. החברה מובילה את שוק המצברים בישראל עם נתח שוק, המוערך בכ-45% מהשוק המקומי. בנוסף, מחזיקה החברה ב-50% מקבוצת כסלו המייבאת, משווקת ומפיצה כמפיצה בלעדית בישראל את צמיגי 'קונטיננטל', אשר נמנה על מותגי הצמיגים המובילים בעולם ומותגים נוספים.


כסלו הינה הבעלים של החברה הישראלית לצמיגי חקלאות בע"מ, שהינה יבואנית צמיגים מובילה, בעלת הזיכיון לשיווק בישראל של צמיגי 'אליאנס', 'צמיגי קופר' ומותגים בינלאומיים נוספים. כמו כן, החברה מחזיקה ב -50% מחברת א.ד.י מערכות סטריאו ואזעקות לרכב בע"מ המייבאת, משווקת ומתקינה מגוון רחב של מוצרים לשוק הרכב בישראל הכוללים מערכות שמע, מערכות מולטימדיה, מערכות נוחות, מערכות בטיחות, מערכות מיגון ואיתור, מערכות תקשורת ועוד.
שנפ נמצאת בשליטת משפחת רוזנשיין וקרן ההשקעות סקיי, שד"ר אברהם אורטל הינו יו"ר דירקטוריון החברה מטעמה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il