TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Huawei משיקה בישראל את P Smart 2019


סמארטפון חדש ומשופר בעל נפח אחסון מורחב, סוללה ליום שלם, מסך גדול יותר ומצלמת AI כפולה

ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי (Huawei) משיקה היום (ד') את P Smart 2019. עם צג Dewdrop רחב וכן ערכת שבבים Kirin 710 חדשה ועוצמתית יותר עם שמונה ליבות. ה-HUAWEI P smart 2019 מספק חווית שימוש איכותית, שהינה כיום סימן היכר במכשירי ה- P Smart. בנוסף, המכשיר החדש מצויד במצלמות AI קדמית ואחורית עתירות ביצועים, נפח אחסון פנימי של 64GB וסוללת 3400mAh.
מכשיר ה- HUAWEI P smart הוצג לראשונה בשנת 2017 כמכשיר ביניים, המיועד לצעירים המחפשים חוויית שימוש איכותית ולא יקרה. גרסת HUAWEI P smart 2019 המשופרת כוללת טכנולוגיות ועיצובים חדשים, המעניקים חוויה איכותית.


אחסון גדול במיוחד; סוללה ליום שלם
ה- HUAWEI P smart 2019 מגיע עם נפח אחסון פנימי של 64GB כסטנדרט ותומך גם בהרחבת זיכרון של עד 512GB. שילוב קיבולת האחסון הפנימית והחיצונית מאפשר ל- HUAWEI P smart 2019 להציע נפח אחסון גדול מאוד. בנוסף, סוללה בנפח 3400mAh מאפשרת למשתמשים להשתמש במכשיר במשך יום שלם. הסוללה של ה- HUAWEI P smart 2019תומכת בכ- 10 שעות גלישה באינטרנט ברשת G4, עד 18 שעות של ניגון וידאו רצוף ונתון שיא של 96 שעות (!) של ניגון רצוף של קבצי מוזיקה. בנוסף, מערכת הניהול החכם של הסוללה מאפשרת באופן אוטומטי הארכת חיי הסוללה אף מעבר לכך, על ידי השעיית יישומונים לא פעילים.


צג מעוצב להפליא
כאשר משווים את ה- HUAWEI P smart 2019לקודמו, קשה שלא להבחין מיד בשטח הצפייה המוגדל המתאפשר הודות לצג HUAWEI Dewdrop שגודלו "6.21 עם יחס צפייה של 19.5:9. במסגרת העליונה של המכשיר, ניצב שקע דמוי פנינה ובו ממוקמת המצלמה הקדמית. מבנה זה, משיג חזית מודרנית וחלקה כמעט לחלוטין. בנוסף, צפיפות הפיקסלים הגבוהה (415ppi) של הפאנל מאפשרת רזולוציה גבוהה יותר של +FHD (2340X1080). בשילוב עם תמיכה בקשת צבעים NTSC, התוצאה היא חוויית צפייה חדה וברורה. ה- HUAWEI P smart 2019 מציע מצב צפייה חדש ונוח לעיניים (Eye Comfort Mode) תואם תקן TÜV Rheinland המסנן באפקטיביות אור כחול עתיר אנרגיה ומקל על עייפות עיני המשתמש בצפייה ממושכת.


מראה טבעי ללא מאמץ
ה- HUAWEI P smart 2019 מצויד במצלמות קמיות ואחוריות משופרות. המצלמה הקדמית ברזולוציה של 8 מגה פיקסל (f/2.0) לתמונות סלפי שולבה בחריץ ה-dewdrop. מצלמת הסלפי תומכת ביכולות חדשות של בינה מלאכותית (AI) ומציאות רבודה (AR) ומציעה מאפיינים נוספים, ביניהם הפעלה באמצעות מחוות ידיים. מצב הפעלה Portrait מאפשר למשתמשים להוסיף בקלות אפקטים לאחר הצילום. בנוסף, המצלמה הקדמית מזהה ומשפרת שמונה סוגים של רקעים נפוצים לסלפי כך שהמשתמשים יכולים לצלם באופן ספונטני ולהפיק תמונות ששוות שיתוף.


מצלמת AI כפולה ועוצמתית
כמובילת התעשייה במצלמות סמארטפון, מצלמת ה-AI הכפולה של ה- HUAWEI P smart 2019כוללת מצלמה אחורית ראשית ברזולוציה של 13 מגה פיקסל ומצלמה משנית ברזולוציה של 2 מגה פיקסל. המצלמה הראשית ובעלת הרזולוציה הגבוהה מצוידת בעדשת 5p f/1.8 רחבה עם טווח צמצם וירטואלי מרבי של f/0.95-16 ואילו המצלמה המשנית אוספת נתוני עומק בכדי לבצע פילוח עומק מדויק וליצור אפקטי "בוקה" אותנטיים. יחדיו, מערך המצלמות מסוגל להפיק צילומי דיוקן ברמת סטודיו. טכנולוגית הבינה המלאכותית פועלת ברקע כדי לזהות באופן חכם יותר מ-500 סצנות ולשפר את התמונות בזמן אמת, תוך שהיא מגשרת על פערי. בנוסף, מנגנון ייצוב התמונה של וואווי, הנעזר גם הוא בבינה מלאכותית, עובד בתיאום עם העדשה רחבת הזווית כדי להפיק תמונות בהירות, מפורטות ונטולות רעשים גם בלילה וללא צורך בחצובה.


ביצועים אופטימליים לשימוש יומיומי
ה-HUAWEI P smart 2019 מצויד בערכת השבבים החדשהKirin 710 המיוצרת בטכנולוגיית תהליך 12 ננומטר ובשמונה ליבות, מה שמאפשר למעבד להגיע למהירות שעון של עד 2.2GHZ. Kirin 710 מבטיח תגובות חלקות וטבעיות וצריכת החשמל יעילה. מעבדי אותות תמונה (ISP) ומעבד אותות דיגיטליים עצמאיים בערכת השבבים מאיצים את טיוב הצילום ומספקים שיפור נוסף באיכות התמונות.


מערכת ההפעלה EMUI 9.0 היא הסטנדרט של HUAWEI P smart 2019. גרסה חדשה זאת של מערכת ההפעלה המותאמת, המבוססת על אנדרואיד™ Pie-9, משפרת את הקצאת התהליכים על מנת לשפר את ניצולת יחידת העיבוד המרכזית בכל היבטי הסמארטפון. GPU Turbo 2.0, המהדורה החדשה ביותר של פתרון העיבוד הגרפי של וואווי, הנעזר בבינה מלאכותית, מכפיל את ניצולת החשמל תוך שהוא מבטיח למכשיר ביצועי GPU טובים בעד פי 30. יכולת זאת מאפשרת ל- HUAWEI P smart 2019 לספק חוויית שימוש יציבה בקצב פריימים מהיר בכל יישומי הבידור הניידים.


ה- HUAWEI P smart 2019מציע לראשונה מערכת חדשנית וניתנת להרחבה של קבצי קריאה בלבד (EROFS) במטרה לשפר ולהאיץ את ביצועי הדיסק. מערכת הקבצים ניתנת להרחבה בעזרת מאפייני דחיסת קבצים המאפשרים למשתמשים להפיק את המרב מקיבולת האחסון של ההתקן.


עיצוב שמסתיר קשיחות
ה- HUAWEI P smart 2019 יוצא לשוק בשני שילובי צבעים: שחור חצות וכחול שחר. עיצוב הגוף התלת-ממדי מגיע עם גב בגימור בוהק ודמוי חומר קרמי המעניק לסמארטפון מראה ותחושה משובחים. ה- HUAWEI P smart 2019 הינו סמארטפון עמיד במיוחד - הרכיבים השונים עברו מבדקים קפדניים במתקני הבדיקות של וואווי. לדוגמה, כפתור הכיבוי וההדלקה של הסמארטפון, וכן חיישן טביעת האצבע יישארו במצב טוב גם אחרי 200 אלף שימושים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il