TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

במבצע ביקורת בחיפה וסביבה


רשות המיסים
213 ביקורות ניהול ספרים בחיפה 3 מקרים מתוכם נחקרו והמשך הטיפול בהם הועבר ליחידת התביעות

מבצע ביקורת של מס הכנסה בבתי עסק בעיר חיפה ובסביבה, כלל 213 ביקורות, מהן עלה כי בקרב 11% מבין העסקים שנבדקו, לא נרשמו הכנסות כדין. למבצע, שנוהל בראשות פקיד שומה חיפה, נבחרו בתי עסק בענפי המסחר התעשייה ומתן השירותים. ביום המבצע נחקרו שלושה נישומים בשל אי רישום הכנסות אי ניהול ספרים ואי פתיחת עסק. תיקם של הנחקרים הועבר לתביעות.

מבקרי מס הכנסה הגיעו לאתר בניה בעיר לביצוע ביקורת אצל קבלן עבודות חשמל שעבד באתר. מבדיקת מסמכים עסקיים לצד תשאול של הקבלן והלקוח עבורו נעשית העבודה נמצא כי לא רשם הכנסות בסכום של 25,000 ₪ ששולמו לו במזומן, בשני מועדים שונים. הקבלן טען: "רציתי לרשום בגמר ההתחשבנות עם הלקוח בקבלה אחת". הקבלן נחקר ותיקו הועבר למחלקת התביעות. בדומה לו הגיעו המבקרים גם לאתר בנייה בקריית אתא לקבלן ריצוף שביצע באותה עת עבודת ריצוף ללקוח. הבדיקה המקיפה העלתה כי גם הוא לא רשם הכנסות בסך של 10,000 ₪ שהתקבלו במזומן.


הקבלן טען בפני המבקרים שקיבל את הכסף אתמול בערב, לא רשם כי אינו יודע עברית. באתר בניה אחר בעיר חיפה פגשו המבקרים בקבלן שיפוצים שביצע עבודה בעבור לקוח כקבלן משנה. המבקרים הנחושים בדקו מול הקבלן שהסביר שאותו קבלן משנה עובד אצלו על בסיס עצמאי וקיבל 12,965 ₪ בעבור עבודתו זו, למרות שאין לו תיק ברשות המסים והוא אינו מנהל ספרים כלל. ההסבר שמיהר לתת "קבלן המשנה" היה: "אני עובד עם אחי ואבקש ממנו להוציא לי קבלות וחשבוניות". קבלן שיפוצים זה נחקר אף הוא ותיקו הועבר לתביעות.

בגן ילדים מטירת הכרמל, נמצא כי הגננת לא רשמה הכנסות בסך 73,769 ₪ מ-37 צ'קים שנתקבלו מהורי ילדי הגן. תשובתה של הגננת לא איחרה לבוא: " אני רושמת את הצ'קים בזמן הפירעון". אצל גננת אחרת, אף היא מטירת הכרמל, נמצאו 2 צ'קים בסכום של 7,000 ₪ שלא נרשמו כדין בספרים. תשובתה של הגננת: "צ'ק אחד קיבלתי הבוקר וצ'ק שני אתמול בבוקר ולא ידעתי שצריך להוציא מיד קבלות". במשרד השומה התקבל מידע מוקדם מלקוחה שחגגה שם אירוע ושילמה 40,900 ₪, אך בספרי העסק נרשמו רק 33,000 ₪. בעל האולם הכעוס טען: " הלקוחה הזו עשתה משחק הורידה כל הזמן מנות ורצתה הנחה". מבדיקת חשבון הבנק של עורך דין מיפה נמצא כי לא רשם הכנסות בסכום שלך 134,057 ש"ח. עורך הדין סיפק הסבר מעניין: "חלק מהצ'קים נם תשלומים של חברת ביטוח למבוטחים וחלקם שכר טירחה ועדים לא התפניתי לרישום התקבולים".

פעילות ביקורת זו, נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, הרחבת המודיעין, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il