TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גילי סהר, Dicomano Labs


גילי סהר, Dicomano Labs
"גירסת לונדון של ServiceNow לומדת עכשיו את הלקוחות שלה, אוטומטית"

לונדון, חיכתה לכ- 100 לקוחות שהגיעו לטוקהאוס בנמל תל אביב, כדי לשמוע על גירסת לונדון החדשה של ServiceNow, באווירה בלתי פורמלית וחייכנית. צוות Dicomano Labs, השותפה הותיקה של ServiceNow, הוביל פאנל מוצלח וסיפר על יישומים בולטים של החברה, אצל לקוחות נבחרים.


ליאור גרינברג, סמנכ"ל טכנולוגיות של Dicomano Labs סיפר למשתתפים כי בפרויקט ניהול שירות הלקוחות בחברת HP Indigo, הוטמעה מערכת ServiceNow המנהלת את כל משימות העבודה וניהול החלפים של טכנאי השטח בכל העולם, באמצעות המובייל. ראול רון, סמנכ"ל התפעול של Dicomano Labs סיפר כי בחברת טבע יישמו פורטל שירותים אחיד, המשרת את כל עובדי טבע בעולם.


״גירסת לונדון עשירה במיוחד ביכולות מתקדמות לניהול צ’אט בוטים ולימוד מכונה" הוסיף גם גילי סהר, מנכ"ל Dicomano Labs. "כך שתוך מספר חודשים, לאחר שהגירסאות החדשות של ServiceNow ילמדו את הארגונים הספציפיים, הן יפיקו עבורם שורה של תובנות לשיפור תהליכי השירות שלהם.״


קובי אהרון, מנהל טכני, ServiceNow ישראל, מנה יתרונות נוספים של גירסת לונדון: "הגירסה כוללת עיצוב אוטומטי של צ'אט בוטים, מערכת ניהול משופרת המסייעת למחלקת ה- IT בארגון לזהות ולנהל הזדמנויות לשיפור השירות, ניהול מערך הפצות מידע יזום לעובדים ספציפיים, אגפים מסויימים בארגון וכו'- תכונה המסייעת בניהול קמפיינים ייעודיים, או יכולת של העובדים להיכנס לרשת מרחוק ולדפדף בנוחות בכל העדכונים – תכונה המפזרת עומסים ומפחיתה השבתות מיחשוב."


המפגש היה נעים וזורם, והאווירה בטוקהאוס שימשה רקע נהדר לבוקר לימודי, בין עמיתים. זה היה בהחלט בוקר טוב.

אודות ServiceNow
ServiceNow היא מובילה עולמית בתחום של אוטומציה חכמה של תהליכי עבודה ארגוניים. החברה פועלת בענן ומציעה תוכנה כשירות, המשנה את הדרך בה ארגונים עושים עסקים ומנהלים תהליכים שונים בארגון. לקוחותיה מתרגמים את המשימות, הפעולות והתהליכים, המתבצעים במחלקות השונות, באופן יומיומי, לרצף פעולות אוטומטי הזורם באופן עצמאי, מתחילת התהליך ועד סופו, תוך ביטול הצורך במיילים או בגיליונות אלקטרונים.


החברה הוקמה בשנת 2004, היא מונה 4,800 עובדים ומוכרת ל- 5,200 לקוחות. הסניף הישראלי הוקם ב- 2013 והוא מונה היום למעלה מ- 100 עובדים. לחברה יש למעלה מ- 50 לקוחות בישראל, מכל המגזרים, ביניהם חברות כמו: טבע, פריגו, אמדוקס, נייס, אורבוטק, רדקום, הבנק הבינלאומי, בנק לאומי, בנק דיסקונט, רפאל, פרטנר, נטפים, תנובה, אלעל ועוד. לפרטים נוספים, בקרו ב- www.sericenow.com.

אודות Dicomano Labs
Dicomano Labs אשר הוקמה ב- 2008 היא השותפה הראשונה והמובילה של ServiceNow, מאז שנת 2012. החברה מונה כ- 70 עובדים ומיישמת את פתרונות ServiseNow בקרב לקוחות כמו אלעל, אמדוקס, אדמה, בנק דיסקנט, פרטנר, פלייטיקה, זרטו, בנק פועלים, רפאל, נייס ועוד.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il