TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

AVIV AMCG שבשליטת מטריקס רוכשת את דנה הנדסה תמורת 52 מיליון ש"ח


דנה הנדסה
דנה הנדסה, המנוהלת על ידי דן הולצמן, היא מהחברות המובילות בישראל בניהול פרוייקטים בתחום התשתיות הלאומיות

חברת AVIV AMCG (אביב ניהול הנדסה ומערכות מידע בע"מ), אשר בשליטת חברת מטריקס, הודיעה כי תרכוש 80% מחברת דנה הנדסה בע"מ, העוסקת בניהול פרויקטים בתחום התשתיות הלאומיות תמורת 52 מיליון ₪.

דנה הנדסה היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום ניהול ובקרה על מגה פרוייקטים בתחום התשתיות והבניה למגורים, משלב ניהול התכנון ועד שלב הביצוע. לדנה הנדסה התמחות, בין היתר, בניהול פרוייקטי תשתיות גדולים בתחום התחבורה (תחבורה ציבורית, נתיבי רכבות, כבישים, מחלפים, מנהרות ועוד). החברה הינה בין החברות הבודדות המוסמכות כחברות מנהלות עבור משרדי התחבורה, הכלכלה ומשרד הבינוי והשיכון.


דנה הנדסה מעסיקה כיום מעל ל- 100 עובדים וקבלני משנה, רובם בתחום ההנדסה האזרחית. עיקר לקוחות החברה הם גופים ציבוריים. בין הפרוייקטים אשר נוהלו/מנוהלים ע"י החברה: הקו הירוק, הקו האדום והקו הסגול עבור נת"ע (רכבת קלה תל אביב); רכבת ישראל – ניהול ביצוע קו הרכבת המהירה לירושלים, תחנת רכבת האומה י-ם, שדרוג תחנת השלום; משרד השיכון – פיתוח שכונות מגורים במחוז הצפון, פרוייקט תכנן ובנה – בישוב חריש; נתיבי איילון – פרוייקט נתיבי תחבורה מהירים, גשר יהודית; פרויקטים עבור משרד הביטחון, נתיבי ישראל, יפה נוף, חוצה ישראל ועוד.

על פי תנאי העסקה אביב תרכוש 80% מהון המניות של דנה הנדסה. מר דן הולצמן, ממייסדי החברה (יחד עם הגב' חנה שטרן) ב- 1994, יחזיק ביתרת ה- 20% וימשיך לכהן כמנכ"ל החברה לתקופה ארוכה. לפני הקמת החברה שימש דן כמשנה למהנדס העיר תל אביב וכמנכ"ל חברת נתיבי איילון.

אביב, אשר נרכשה על ידי מטריקס בסוף 2016, היא אחת מחברות הייעוץ וניהול הפרויקטים הגדולות בישראל. אביב עוסקת בין היתר בייעוץ ניהולי, ניהול פרויקטים בתחום התעשייה והתשתיות, תכנון מתארי ארצי ועירוני, איכות סביבה וכן מנהלות ניהול גדולות עבור רשויות ממשלתיות ומשרדי ממשלה. רכישת דנה תרחיב את תחומי הפעילות של אביב לתחומי ההנדסה האזרחית ופרוייקטי תשתית לאומיים.
אביב מעסיקה כיום כ- 350 עובדים.

לדברי מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, "אסטרטגיית הצמיחה של מטריקס מושתתת בעיקרה על 3 כיוונים: 1. המשך צמיחה בישראל בתחומי הליבה העסקית של החברה, הן בהתבסס על גידול אורגני והן על רכישות מקומיות (דוגמת הרכישות של אינטגריטי, קמביום ונח טכנולוגיות שהושלמו השנה). 2. צמיחת פעילות מטריקס בחו"ל, ובעיקר בארה"ב, גם כאן בהתבסס על גידול אורגני של החברות הבנות של מטריקס בארה"ב ועל רכישות (דוגמת הרכישות של ALIUS ו- PVBS שהושלמו השנה). 3. התרחבות לתחומי פעילות משיקים, אשר יש בהם פוטנציאל עסקי משמעותי להמשך צמיחה לאורך זמן".


"רכישת חברת הייעוץ וניהול הפרויקטים אביב ורכישת חברת הייעוץ והניהול הלוגיסטי והתפעולי פרוגרמה לפני כשנתיים היוו חלק מאסטרטגיה זו. רכישת דנה הנדסה תאפשר לחברת אביב לספק פתרון כולל ומקיף בתחום הייעוץ ההנדסי והפרוייקטלי, לרבות ניהול פרוייקטי תשתית, מהגדולים והמרכזיים במשק, ובהתבסס על תקציבי ענק רב-שנתיים. הרכישה תאפשר להרחיב ולחזק את בסיס הלקוחות של מטריקס ואביב ותחומי פעילותן בתחום שירותי הערך המוסף".

לדברי קובי בן משה, מנכ"ל אביב, "אנו שמחים להרחיב את פעילותנו באופן סינרגטי עם דנה הנדסה – חברה מובילה בתחומה – בתחומים כגון פרוייקטי בינוי, אנרגיה, איכות סביבה, תעופה, תחבורה ועוד. אנו רואים בדנה הנדסה, מנהליה ועובדיה, נכס חשוב. דנה הנדסה פועלת בהצלחה בשוק עתיר תקציבי פיתוח רב שנתיים: תקציב המדינה השנתי להשקעה בתשתיות ובבינוי לכל אחת משנות הכספים 2017-18 עמד על כ- 25 מיליארד ₪. מוערך כי תקציבי המדינה בנושאי פיתוח תשתיות, בעיקר בתחום התחבורה, יעמדו ב- 10 השנים הקרובות על מאות מיליארדי ₪. כ- 3-7% מתקציבים אלה מיועדים לניהול פרוייקטים. בנוסף, לפי נתוני בנק ישראל רמת התשתיות בישראל נמצאת ברמה נמוכה בהשוואה למדינות המפותחות, נתון המצביע על פוטנציאל צמיחה משמעותי בשנים הקרובות".


"דנה הנדסה היא מהחברות המובילות בניהול ופיקוח על מגה-פרוייקטים בתחום התשתיות, בעלת מוניטין מקצועי מעולה וניסיון מוכח של כ- 25 שנות הצטיינות בתחום. דן הולצמן, מנכ"ל החברה, שימשיך בתפקידו לאחר הרכישה, הינו מהמנהלים המוערכים ביותר בהנדסת התשתיות בישראל ומהווה תוספת רבת עוצמה לשדרה הניהולית שלנו", ציין בן משה.

לדברי דן הולצמן, מנכ"ל דנה הנדסה, "אני שמח להצטרף למטריקס וליצור מנוף רב עוצמה באמצעות חיבור פעילותנו עם חברת אביב. מטריקס היא מהחברות הבולטות, היציבות, הצומחות והמצליחות במשק הישראלי ובעלת משאבים אנושיים ופיננסים שיסייעו למנף את פעילות דנה, הסינרגטית לאביב. אני בטוח שהחיבור בינינו יספק ערך מוסף גדול ללקוחותינו הקיימים וללקוחותינו בעתיד. חברת דנה הנדסה הצליחה במהלך שנות פעילותה לרכוש לעצמה מוניטין רב בביצוע הפרוייקטים הגדולים והאסטרטגיים בישראל בתחום התשתיות. אנו נמצאים בשנים האחרונות בצמיחה עקבית ומאמינים כי נמשיך לצמוח באופן דומה גם בשנים הבאות. אנו עומדים בפני שנים של השקעות אדירות בתשתיות במדינה והפוטנציאל העסקי לדנה הוא מבטיח ביותר".

השלמת העסקה כפופה להתקיימות תנאים מתלים וביניהם קבלת אישור הממונה על ההגבלים העסקיים.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il