TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עסקה משמעותית לאופקטרא השקעות ונדל"ן: עסקת מיזוג עם חברת הקנאביס הרפואי היי-פארמה


שמואל לוי, מנכל אופקטרא
נחתם מזכר הבנות בין הצדדים כך שעם השלמת העסקה תחזיק אופקטרא השקעות ונדל"ן 100% מהיי-פארמה ובעלי המניות של היי-פארמה יחזיקו כ-68% ממניות אופקטרא, לפני דילול מלא

חברת אופקטרא (ת"א: אפקט), מדווחת על עסקה משמעותית בתחום הקנאביס הרפואי. החברה תתמזג עם חברת היי-פארמה הנמצאת בשליטת קיבוץ רמות מנשה. לאחר השלמת העסקה תחזיק אופקטרא ב-100% ממניות היי-פארמה ובעלי המניות הנוכחיים בהיי-פארמה יחזיקו כ-68% ממניות אופקטרא (לפני דילול מלא), באמצעות הקצאת מניות.


היי-פארמה היא חברה פרטית בשליטת קיבוץ רמות מנשה ופועלת בתחום הקנאביס הרפואי ומנוהלת על ידי איתי הכט, מנכ"ל החברה והיו"ר דר' אשר הולצר. החברה נוסדה בשנת 2017 על רקע תהליכי אסדרת שוק הקנאביס הרפואי בישראל.


כיום ישראל נחשבת כאחת המדינות עם הרגולציה המתקדמת בתחום הקנאביס רפואי. על רקע זה, נפתחה הזדמנות משמעותית בישראל ועניין רב להשקעות כך שהיי-פארמה מכוונת לקחת חלק בשוק הקנאביס הרפואי הנמצא בצמיחה מהירה.


להיי-פארמה, שנמצאת בשליטת תאגיד השייך לקיבוץ רמות מנשה, זכות לשימוש בכ-200 דונם של קרקע חקלאית בהם החברה מייעדת לגדל קנאביס רפואי, בגידול במבנה סגור (Indoor) ו/או בחממות היברדיות. בנוסף החברה נמצאת בתהליך שיפוץ והסבה למפעל בשטח של כ-1,000 מ"ר והיא מובלת על ידי צוות מקצועי מומחה. החברה פועלת תחת הנחיות יחידת הקנאביס הרפואי (היק"ר) במשרד הבריאות ומחזיקה ב-4 קודי עיסוק של שרשרת הערך תחת התקינה החדשה של משרד הבריאות. בנוסף החברה השלימה תהליך של יבוא גנטיקה ייחודית בשיתוף פעולה עם אחת מהחוות הקיימות בשוק.


שמואל לוי, מנכ"ל אופקטרא: "אנו שמחים לקדם עסקה מאוד משמעותית לאופקטרא הכוללת מיזוג עם חברה איכותית ובעלת פוטנציאל גדול כהיי-פארמה אשר עוסקת בתחום הקנאביס הרפואי. כבר היום הפעילות של החברה נמצאת בשלבי תכנון מתקדמים של הקמת חווה ומפעל בצפון הארץ, על פי התקינה החדשה בהנחיית היק"ר והיא מחזיקה מגוון גנטי של קנאביס רפואי המבטיחים את יכולתה לגדל תוצרת, עם קבלת האישורים לכך.


התוכנית העיסקית של היי-פארמה מניחה רווחיות החל משנת הפעילות השנייה, גם ללא ייצוא, אולם בהינתן ייצוא, הנמצא בימים אלו בתהליכי חקיקה מתקדמים, היי-פארמה צופה כי תוכל לייצר רווחיות בהיקף משמעותי כבר בשלוש השנים הראשונות של הפעילות. אנחנו מקווים לסיים בדיקת נאותות בהקדם ולהגיע לחתימה על הסכם סופי לטובת השלמת העסקה בזמן הקרוב.


שוק הקנאביס הרפואי בארץ ובחו"ל הוא שוק הנמצא בצמיחה, עובר אסדרה ושינויים חוקתיים במדינות רבות, לרבות צפון אמריקה, אירופה ואוסטרליה כך שאנו מעריכים שהתחום יזכה להכרה רפואית ורגולטורית ויהפוך לענף תעשייתי אטרקטיבי שיזכה להשקעות בהיקפים מאוד משמעותיים ברחבי העולם. לאור זאת אנו משוכנעים כי הכניסה שלנו לתחום, בעקבות המיזוג עם היי-פארמה, עשוי לתרום ליצירת ערך מהותית לבעלי המניות שלנו ושל היי-פארמה ".


איתי הכט, מנכ"ל היי פארמה: "השלמת המיזוג עם אופקטרא תמצב אותנו בשורה הראשונה עם חברות הקנאביס הציבוריות בישראל. לצד קידום תהליך השלמת המיזוג אנו פועלים במרץ גם בפן העסקי והתפעולי לקדם את בניית המתקנים של החברה בצפון הארץ. אנו משוכנעים כי שנת 2019 היא שנה משמעותית בתהליך יצירת הערך עבור בעלי המניות שלנו".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il