TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איסתא נכסים והיזם נדב בלילה מרחיבים את הפעילות המשותפת של המרכזים הלוגיסטיים


איסתא
יבנו מבנה תעשיה ואחסנה בשטח של כ-13,000 מ"ר עבור חברת לוגיסטיקר תמורת דמי שכירות שנתיים של כ-5.5 מיליון שקל, ל-12 שנה

ללוגיסטיקר שתי אופציות להארכת השכירות, ב-5 שנים כל אחת
כמו כן, איסתא ובלילה רכשו זכויות בקרקע במושב מגן שאול בהיקף 102 דונם עליה קיימים מבנים מושכרים ותב"ע בתוקף להקמת מבני אחסנה בהיקף של 24,000 מ"ר

'איסתא ליינס' (ת"א: אסתא), חברת התיירות הגדולה בישראל, מודיעה כי איסתא נכסים, חברה בת בבעלות מלאה ונדב בלילה, יזם נדל"ן שבבעלותו מרכזי תעשיה ולוגיסטיקה, מרכזים רפואיים ומשרדים וחברות העוסקות בתחום הנדל"ן המניב, מרחיבים את פעילות הלוגיסטיקה המהווה מנוע צמיחה משמעותי עבור איסתא.


הסכם שנחתם הוא עם חברת הלוגיסטיקה "לוגיסטיקר", והוא כולל הקמת מבנה תעשיה ואחסנה בשטח של כ-13,000 מ"ר תמורת דמי שכירות שנתיים של כ-5 מיליון שקל, לתקופה של 12 שנה. לאחר תקופה זו, ללוגיסטיקר, שתי אופציות להארכת הסכם השכירות, בנות 5 שנים כל אחת, כשדמי השכירות השנתיים יעלו בתקופה הראשונה בכ-5%, ובתקופה השנייה בכ-7.5%. בנוסף צופים איסתא נכסים ובלילה הכנסה של כ-500 אלפי שקלים בשנה ממערכת סולארית שתותקן על גג המבנה.


המבנה יוקם במתחם בית חלקיה, בו השכירו היזמים מבנה בשטח של 19 אלף מ"ר עבור חברת השילוח והלוגיסטיקה הישראלית 'אוריין' שיושכר לה לתקופה של 15 שנה תמורת דמי שכירות שנתיים של כ- 7 מיליון שקל, שיעלו עד לסך שנתי של כ- 7.5 מיליון שקל. לפי הערכת היזמים בניית המבנה תושלם בתחילת 2020.
פעילות הלוגיסטיקה של איסתא נכסים תופסת תאוצה בשנה האחרונה כך שבנוסף להרחבת הפעילות במתחם בית חלקיה, רכשו איסתא נכסים ונדב בלילה זכויות בקרקע בהיקף של 102 דונם של מושב מגן שאול בגלבוע תמורת 31 מיליון שקל. לקרקע תב"ע קיימת המאפשרת הקמה מיידית של 24,000 מ"ר מבני אחסנה ושימושים נוספים, וכבר היום היא כוללת מחסן של 4,000 מ"ר וחניון של 2,000 מ"ר המושכרים בחוזה שכירות. איסתא תממן את הרכישה ממקורותיה העצמיים של הקבוצה.


שמעון סיבוני, מנכ"ל איסתא נכסים: "אנו שמחים על הרחבת הפעילות של איסתא נכסים בתחום הלוגיסטיקה כיוון שהיא מהווה עבורנו מנוע צמיחה מרכזי בפעילות הנדל"ן. פעילות זו צפויה לייצר עבורנו תזרימי מזומנים משמעותיים לתקופות זמן ארוכות. בהסתכלות קדימה, אנו בוחנים התקשרויות עם מושבים וקיבוצים במיקומים בעלי חשיבות לוגיסטית, צרכי אחסנה ונגישות לצירי תנועה ראשיים מתוך מטרה להמשיך לייצר ערך עבור בעלי המניות של החברה".


לאחרונה דיווחה איסתא על תוצאות הרבעון השלישי שהיה רבעון שיא. הרווח הגולמי ברבעון זה הסתכם ב-75.3 מיליון שקל ושיעורו עלה ל-37.1%. הרווח התפעולי הסתכם ב-23.3 מיליון שקל, עליה של 15%, ושיעורו עלה ל-11.5%. הרווח הנקי המיוחס לבעלים של החברה האם הסתכם ב-42.4 מיליון שקל, עליה של 27%, ושיעורו עלה ל-21.9%. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת בתשעת החודשים הראשונים של 2018 הסתכם ב-20.5 מיליון שקל. ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות של החברה עלה והסתכם ב-543.5 מיליון שקל והיווה כ-41% מהמאזן.

איסתא פעילה בתחום התיירות באמצעות חברת "איסתא ישראל", "וואלה! טורס", "היסתור" ובתחום הנדל"ן באמצעות "איסתא נכסים", "איסתא מלונות עולמי" ו"איסתא מלונות". בין המלונות שאיסתא מפעילה נמנים: מלון "כרמים", מלון "רימונים", מלון "פבליקה" ומלונות בפאפוס עם קבוצת פתאל, כמו כן בונה החברה מלון נוסף בתל אביב ותחל בשנה הבאה בבניית מלון חדש בעיר אילת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il