TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פנטזי נטוורק מדווחת על מזכר הבנות רביעי בתחום הקנאביס הרפואי:


פנטזי נטוורק
פנטזי נטוורק תשקיע 2 מיליון ש"ח תמורת 4.99% ממניות חברת היי פארמה בע"מ

פנטזי נטוורק בע"מ, המתמקדת בהשקעות בתחום הקנאביס, מדווחת על מזכר הבנות להשקעה של 2 מיליון ש"ח בחברת היי פארמה בע"מ תמורת 4.99% ממניות החברה. פנטזי נטוורק תשקיע סכום מיידי של 250 אלף ש"ח. את יתרת ההשקעה על סך 1.75 מיליון ש"ח, תוכל פנטזי נטוורק להשלים באמצעות מימוש האופציות של החברה, קבלת הלוואה, הנפקה פרטית או ציבורית וזאת עד ה-20.1.19. חברת היי פארמה חתמה במקביל על מזכר הבנות למיזוג עם חברת אופקטרא נדל"ן והשקעות בע"מ, והגיוס הנ"ל נעשה כחלק מהערכות היי פארמה למיזוג.


היי פארמה הינה בעלת זכות שימוש בכ-200 דונם של קרקע חקלאית, בקיבוץ רמות מנשה וסביבתו, בהם החברה מייעדת לגדל קנאביס רפואי, בגידול במבנה סגור (Indoor) ו/או בחממות היברדיות. היי פארמה נמצאת בתהליך שיפוץ והסבה למפעל בשטח של כ-1,000 מ"ר והיא מובלת על ידי צוות מקצועי מומחה. היי פארמה פועלת תחת הנחיות יחידת הקנאביס הרפואי (היק"ר) במשרד הבריאות ומחזיקה ב-4 קודי עיסוק של שרשרת הערך תחת התקינה החדשה של משרד הבריאות. בנוסף היי פארמה השלימה תהליך של יבוא גנטיקה ייחודית בשיתוף פעולה עם אחת מהחוות הקיימות בשוק.


איתי הכט מנכ"ל היי פארמה מסר: "אנו שמחים על הבעת האמון של פנטזי נטוורק וההשקעה בהיי פארמה. אנו מאמינים כי ישנו בסיס ליצירת שיתוף פעולה מחקרי ועסקי בין היי פארמה ובין חלק מהפעילויות שפנטזי נטוורק צפויה להשקיע בהן, אשר יוכלו לייצר ערך משמעותי נוסף עבור שתי החברות."


דני צדוק, מנכ"ל משותף בפנטזי נטוורק אמר: "מזכר ההבנות הנוכחי הנו נדבח חשוב באסטרטגיית ההשקעה שלנו בתחום הקנאביס, ומהווה עבורנו שער כניסה לפעילויות הגידול, השיווק וההפצה של קנאביס רפואי מתוצרת מקומית. כך, ככל שארבעת מזכרי ההבנות שהגענו אליהם יבשילו לכדי הסכמים מחייבים, פנטזי נטוורק תיצור פרוטפוליו של פעילויות ודרכי הפצה סינרגטיים בתחום הקנאביס, אפשרויות ליצירת שיתופי פעולה עסקיים וגישה לשוק ההון האמריקאי."


דוד כהן מנכ"ל משותף הוסיף: "אנחנו נמשיך ונפעל לאתר הזדמנויות השקעה אטרקטיביות נוספות בתחום. אנו פועלים לסיום שלבי בדיקות הנאותות ולחתימה על הסכמים מחייבים, אשר ייצרו עבור פנטזי נטוורק מגוון החזקות של פעילויות גידול, ייצור, שיווק ומחקר בתחום צומח זה. אנחנו בטוחים כי בעלי המניות והאופציות יסייעו לחברה, בתמיכתם לטובת יצירת ערך עתידי בהובלת הנהלת החברה."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il