TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

החלה הפעלתם המסחרית של פרויקטים לייצור חשמל מאנרגיה סולארית במסגרת זכייה במכרז רשות החשמל


גלעד יעבץ מנכל אנלייט צילום אנלייט
הפרויקטים צפויים להניב הכנסות

גלעד יעבץ, מנכ"ל אנלייט: "אנחנו רואים חשיבות בהמשך התרחבות החברה הן במגזר הסולארי והן במגזר הרוח. החברה פועלת על בסיס הערכה ארוכת טווח כי יכולתה להפעיל מתקנים לייצור חשמל נקי המבוססים על תמהיל של אנרגיית רוח ושמש, בצירוף טכנולוגיית אגירה אשר תתפתח בשנים הקרובות, תאפשר לה לבנות יכולת תחרותית באספקת חשמל זול לאורך כל שעות היממה בשווקים שונים בעולם. זאת, בעלות נמוכה יותר לצרכנים מכל חלופה קונבנציונאלית המבוססת על דלקים פוסיליים כגון גז טבעי, פחם או גרעין"
הפרויקטים צפויים להניב הכנסות בהיקף של כ- 20 מיליון שקלים לשנה


אנלייט אנרגיה מתחדשת מודיעה כי התקבלו האישורים הנדרשים להפעלתם המסחרית של כל ששת הפרויקטים הכפופים ל-"מועד המחייב" שנקבע במסמכי המכרז. זאת, בהמשך לדיווחיה על זכייתה בהספק מצרפי של 40 מגה-וואט (אשר אפשרו את הקמתם של מתקנים בהספק מערך קולטים DC של 53 מגה-וואט) בהליך תחרותי מס' 1 של רשות החשמל לקביעת תעריף לייצור חשמל בטכנולוגיה פוטו-וולטאית במתקני מתח גבוה ומתח נמוך.


על פי כושר הייצור המצטבר של הפרויקטים, החברה מעריכה כי הם יניבו הכנסות בהיקף של כ- 20 מיליון שקלים לשנה ממכירת החשמל בתקופת הפעלתם.


ששת הפרויקטים כאמור, הינם בהספק כולל של 30 מגה וואט בנקודת החיבור (ובסה"כ 41 מגה-ואט DC) וממוקמים בשטחי הישובים הבאים: קיבוץ רביבים (9 מגה וואט), קיבוץ כרמים (4.99 מגה וואט), קיבוץ בית רימון (3 מגה וואט) ומושב קדמת צבי (4.99 מגה וואט) ושני פרויקטים במושב תלמי יפה (במצטבר 8 מגה וואט).


הפרויקטים השלימו את מלוא התהליכים והבדיקות הנדרשות בהצלחה, קיבלו אישורי הפעלה מסחרית מחברת החשמל ובכך עמדו באבן הדרך שנקבעה במכרז לחיבור הפרויקטים לרשת החשמל.
כמו כן, בשבועות הקרובים צפויה החברה לקבל אישור להפעלה מסחרית לפרויקט נוסף במסגרת ההספק בו זכתה במכרז בשטחי קיבוץ דורות (9.99 מגה וואט). ה"מועד המחייב" לפרויקט דורות הוארך על ידי רשות החשמל בשישה חודשים, בשל אירוע פגיעת רקטה שהתרחש בשטחי האתר אשר עונה להגדרת "כוח עליון" במסמכי המכרז.


בהתאם לדיווחי החברה בנושא, על פי אישור הזכייה שהתקבל, תעריף המכירה לרשת החשמל יעמוד על 19.9 אגורות לקוט"ש למשך 23 שנים ממועד ההפעלה המסחרית של הפרויקטים וצמוד למדד שהוגדר במסגרת המכרז.

חברת אנלייט אנרגיה מתחדשת, הנסחרת במדד תל אביב 125, היא מהמובילות בישראל בייזום, פיתוח, מימון, הקמה והפעלה של מיזמים לייצור חשמל נקי ממקורות אנרגיה מתחדשת. החברה פועלת כיום בישראל ובאירופה. במהלך השנתיים האחרונות הקימה ו/או השקיעה החברה בלמעלה מ- 130 פרויקטים, בהספק כולל של מעל 500 מגה ואט. החברה נהנית מצבר הכנסות הולך וגדל הבנוי מהסכמים ארוכי טווח למכירת החשמל במתקניה הקיימים, ובמקביל מפתחת פורטפוליו משמעותי של פרויקטים נוספים בעלי פוטנציאל מימוש בעתיד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il