TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הנרי שיין ו-Vets First Choice מודיעים על השם של החברה החדשה המתוכננת: קובטרוס


פורסמו שמות חברי ההנהלה הבכירה של קובטרוס כדי לקדם את עולם הרפואה הווטרינרית

Henry Schein, Inc. (Nasdaq: HSIC) ו-Vets First Choice הודיעו היום שהחברה הציבורית העצמאית שתיווצר כתוצאה מהפיצול המתוכנן של העסק Henry Schein Animal Health והמיזוג לאחר מכן עם Vets First Choice תיקרא קובטרוס.


השלמת העסקה צפויה ברבעון הראשון של 2019.
החברה החדשה קובטרוס תהיה עסק בריאות בעלי חיים גלובלי באמצעות טכנולוגיות שיתמוך בשוקי הווטרינריה של חיות מלוות, סוסים וחיות גדולות. קובטרוס תשלב תוכנת ניהול פרקטיקה מובילה, ניהול מרשמים, שירותי מעורבות לקוחות רב ערוציים ותשתית שרשרת אספקה כדי לקדם קישוריות בין וטרינרים ולקוחותיהם.


קובטרוס תעסיק יותר מ-5,000 אנשי צוות בכ-25 מדינות, ותספק פתרונות משולבים כדי לעזור למרפאות וטרינריות לשפר את הנתונים הכלכליים וזרימת העבודה של העסק שלהן ולשפר את חוויית הלקוח. לעסק יהיו בערך 100,000 לקוחות באזורים ג"ג חשובים, כולל צפון אמריקה, אירופה אוסטרלזיה ודרום אמריקה.
השם Covetrus משקף את השותפות העמוקה של החברה עם הקהילה הווטרינרית ומאמציה "לקדם את עולם הרפואה הווטרינרית". "Co-" מדגיש את העבודה ביחד כשותפים, מעוגן על ידי "vet" במרכז של מה שהחברה תעשה ו-"-us" מחזק את הרעיון של צוות של אנשי מקצוע שישמשו כשלוחה של המרפאה הווטרינרית.


"היה חשוב ליצור מותג חדש ושם חדש שמדגים את המחויבות ארוכת הטווח שלנו ללקוחות המרפאה הווטרינרית שיהיו תמיד במרכז העסק שלנו. אנחנו מחויבים "לקדם את עולם הרפואה הווטרינרית" על ידי העצמת לקוחותינו באמצעות יכולות ושירותים חדשים משכנעים כדי להשיג תוצאות רפואיות ופיננסיות חדשות כדי להבטיח את הצלחתם המתמשכת", אמר בנג'מין שו, מייסד ומנכ"ל Vets First Choice. "קובטרוס משקפת את ההתרגשות סביב היכולות הייחודיות והצעת הערך המבודלת שלנו שהחברה המשולבת הזאת תספק ללקוחות וטרינרים ברחבי העולם".


שתי החברות גם פרסמו היום את שמות חברי ההנהלה הבכירה המוצעת של קובטרוס.
כפי שנמסר קודם, בנג'מין שו יהיה המנכ"ל של החברה המשולבת וישמש חבר במועצת המנהלים. ההנהלה הבכירה של קובטרוס תכלול את:
כריסטין ט. קומולה, סגנית נשיא ביצועית ומנהלת כספים ראשית.
ארין פאוורס ברנן, סגנית נשיא בכירה, יועצת משפטית ומזכירה.
ראסל קוק, סגן נשיא בכיר ומנהל כספים ראשי תפעולי.
פרנסיס X. דירקסמייר, סגן נשיא בכיר ונשיא, צפון אמריקה.
דייוויד כריסטופר דולר, סגן נשיא בכיר ונשיא, תוכנה ושירותים.
מייקל אליס, סגן נשיא בכיר ונשיא, אירופה.
דייוויד הינטון, סגן נשיא בכיר ונשיא, אסיה פסיפיק ושווקים מתעוררים.
טימותי לדלואו, סגן נשיא בכיר ומנהל שינויים ראשי.
אנתוני פרובידנטי, סגן נשיא בכיר ונשיא, פיתוח תאגידי.
ג'ורג'ינה רייט, סגן נשיא בכיר ונשיא, Vets First Choice.
ג'יימס יאנג, סגן נשיא בכיר ומנהל משאבי אנוש ראשי.


"זאת הנהלה מרשימה ומוכשרת, ולכבוד הוא לנו לנהל את הארגון העצמאי החדש הזה שייווצר בקרוב", אמר שו. "הצוות הבכיר הזה יבטיח המשכיות ניהול חזקה בכל התחומים העסקיים והג"ג והוא כולל כישרונות חדשים כדי לאפשר מעבר חלק לחברה ציבורית עצמאית. חשוב לציין שהצוות שלנו מחויב לענות ולעלות על הציפיות של לקוחותינו".
Henry Schein Animal Health ו-Vets First Choice ימשיכו לפעול כארגונים עצמאיים נפרדים לפני סגירת העסקה.


מידע נוסף והיכן למצוא אותו
בקשר לעסקה המוצעת, קובטרוס מתכוונת להגיש חומרים רלבנטיים לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC), כולל הצהרת רישום על גבי טופס S-1/S-4 הכוללת תשקיף. משקיעים ומחזיקי ניירות ערך מתבקשים לקרוא בתשומת לב את הצהרת הרישום/ התשקיף (כולל כל שינוי או תוספת להם וכל מסמך שמוכלל על דרך ההפניה בהם) וכל מסמך רלבנטי אחר שמוגש ל-SEC כשיהיו זמינים, כי הם יכילו מידע חשוב על הצדדים והעסקה המוצעת.


את הצהרת הרישום/ התשקיף ומסמכים רלבנטיים אחרים שמוגשים ל-SEC אפשר יהיה להשיג ללא תשלום (כשיהיו זמינים) מהאתר של SEC בכתובת www.sec.gov. את המסמכים האלה אפשר יהיה להשיג (כשיהיו זמינים) ללא תשלום גם מ-Henry Schein, Inc. על ידי בקשה בכתב אל Carolynne Borders בכתובת Henry Schein, Inc., 135 Duryea Road, Melville, NY 11747. ההודעה לעיתונות הזאת לא תהווה הצעה למכור או שכנוע להצעה לקנות ניירות ערך כלשהם, ולא תהיה כל מכירה של ניירות ערך בכל תחום שיפוט שבהם הצעה, שכנוע או מכירה אלה יהיו בלתי חוקיים לפני הרישום או הכשירות בהתאם לחוקי ניירות הערך של אותו תחום שיפוט. שום הצעה של ניירות ערך לא תיעשה אלא באמצעות תשקיף שעונה על הדרישות של סעיף 10 של חוק ניירות ערך 1933, כפי שתוקן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il