TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

EDF Renewables וחברת של משקיעות באנרגיית רוח בים בניו ג'רזי


EDF Renewables
לשטח יש פוטנציאל להפיק 1,500 מגה-ואט של אנרגיית רוח

EDF Renewables North America ו-Shell New Energies US LLC (של) הודיעו היום שהן הקימו מיזם משותף 50/50, Atlantic Shores Offshore Wind, LLC, כדי לפתח ביחד את אזור החזקה OCS-0499 בתוך אזור אנרגיית הרוח של ניו ג'רזי. באזור החזקה יש פוטנציאל להפיק בערך 2,500 מגה-ואט (מ"ו) של אנרגיית רוח בים -- מספיק כדי לספק חשמל לקרוב למיליון בתים. העסקה כפופה לאישור הרגולטורים. הבנייה כפופה להחלטת השקעה סופית חיובית.


החזקה כוללת 183,353 אקרים כשמונה מייל מהחוף של אטלנטיק סיטי במדף היבשתי החיצוני של ארה"ב. האזור מציע משאבי רוח חזקים ויציבים במים רדודים יחסית, קרוב למרכזי אוכלוסייה גדולים עם ביקוש קשור לחשמל.


"לשל יש שאיפות נועזות להגדיל את עסקי החשמל מאנרגיה המתחדשת שלנו ואנחנו רואים פוטנציאל רב באנרגיית רוח בים בארה"ב", אמרה דורין בוסמן, סגנית השיא של Shell Wind Development. "קבלת גישה לשטח הזה בניו ג'רזי משלימה את הכניסה המוצלחת שלנו למסצ'וסטס ועסקי ייצור החשמל מאנרגיה מתחדשת הקיימים שלנו. ההתבססות על החוזק של המותג והנוכחות הגלובלית שלנו מאפשרת לנו להמשיך לספק ללקוחותינו יותר אנרגיה ונקייה יותר".


"ההזדמנות תומכת במטרה של קבוצת EDF להכפיל את קיבולת היצור הגלובלית מאנרגיה מתחדשת ל-50 גיגה-ואט עד 2030. היא מחזקת את השאיפות של EDF Renewables לנצל את עומק הניסיון שלה בשוק אנרגיית הרוח בים האירופי בשוק האמריקני המתפתח", אמר טריסטן גרימברט, נשיא ומנכ"ל EDF Renewables North America. "העלויות של אנרגיית רוח בים יורדות, וענף אנרגיית הרוח בים בארה"ב מתקדם במהירות עם תמיכה פדרלית ומדינתית חזקה. הענף ממוצב היטב לתרום משמעותית לכלכלות של ניו יורק וניו ג'רזי באמצעות אפשרויות תעסוקה ובשרשרת האספקה".


ל-EDF Renewables כבר יש 2,800 מ"ו של אנרגיית רוח בים בפיתוח או בפעולה באירופה (בלגיה, צרפת, גרמניה ובריטניה), שמציבים את החברה בעמדה לשנות ביעילות את מגזר אנרגיית הרוח בים האמריקני, החל בניו ג'רזי.


של נכנסה לראשונה לעסקי אנרגיית הרוח ביבשה בארה"ב ב-2001. של מפעילה נכסים בים כבר עשרות שנים, יש לה רשת שרשרת הספקה חזקה והיא אחת מסיטונאיות החשמל הכי גדולות בצפון אמריקה. החוזקות האלה מאפשרות לשל להמשיך להגדיל את המעמד שלה בחשמל מאנרגיה מתחדשת כדי לתמוך ביעדי החשמל מאנרגיה המתחדשת של החברה. לשל יש החזקות בחמישה פרויקטים תפעוליים של אנרגיית רוח ביבשה בצפון אמריקה ובחוות אנרגיית רוח בים תפעולית אחת באירופה. של היא גם חלק מקונסורציום שיבנה ויפעיל את חוות הרוח Borssele 3&4 באירופה.


Atlantic Shores Offshore Wind, LLC תתחיל לפעול להשלמת תוכנית להערכת אתר ותתחיל בפעילויות פיתוח פורמליות באתר, ובכפוף להחלטת השקעה סופית חיובית תוכל להתחיל להפעיל את חוות הרוח עד אמצע העשור הבא.


אודות EDF Renewables North America:
EDF Renewables North America היא יצרנית חשמל וספקית שירותים עצמאית מובילה בשוק עם יותר משלושים שנות ניסיון באנרגיה מתחדשת. החברה מספקת חשמל בסדר גודל של רשת: מהרוח (ביבשה ובים), פוטו-וולטאי סולרי ופרויקטי אגירה; פתרונות מבוזרים: סולריים, סולריים ואגירה, טעינת רכב חשמלי וניהול אנרגיה; מיטוב נכסים: מיומנויות טכניות, תפעוליות ומסחריות כדי למקסם את הביצועים של פרויקטי ייצור חשמל. התיק של EDF Renewables North America כולל 10 ג"ו של פרויקטים מפותחים ו-10 ג"ו במסגרת חוזי שירותים. EDF Renewables North America היא חברת בת של EDF Renewables, חברת הבת הייעודית לאנרגיה מתחדשת של קבוצת EDP. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר: www.edf-re.com.


אודות EDF Renewables:
EDF Renewables היא שחקנית בינ"ל מובילה באנרגיות מתחדשות, עם קיבולת ייצור מותקנת ברוטו של 12.4 ג"ו ברחבי העולם. הפיתוח שלה מתמקד בעיקר בחשמל מהרוח ופוטו-וולטאי סולרי אבל גם בתחומים אחרים בענף האנרגיות המתחדשות כגון אנרגיה מבוזרת ואגירת אנרגיה. EDF Renewables פועלת בעיקר באירופה וצפון אמריקה אבל ממשיכה לצמוח על ידי כניסה לאזורים מתעוררים מבטיחים כמו ברזיל, סין, הודו, דרום אפריקה והמפרץ. לחברה יש פוזיציות חזקות באנרגיית רוח בים, שמסתכמות בכמעט 2,800 מ"ו כולל שלושה פרויקטים לאורך החוף הצרפתי עם קיבולת כוללת של 1,500 מ"ו ופרויקט אנרגיית רוח בים של 450 מ"ו בבריטניה. EDF Renewables מפעילה קיבולת ייצור של אנרגיית רוח בים של יותר מ-800 מ"ו עם שלושה פרויקטים: C-Power (325 מ"ו בבלגיה), Teesside (62 מ"ו) ו-Blyth (41.5 מ"ו) בבריטניה, וההפעלה והתחזוקה של קיבולת ייצור של אנרגיית רוח בים של 400 מ"ו עם הרכישה לאחרונה של חברה גרמנית שמתמחה בפעילות הזאת. EDF Renewables מפתחת, בונה, מפעילה ומתחזקת פרויקטים של אנרגיות מתחדשות, בשביל עצמה ובשביל צדדים שלישיים. רוב חברות הבת הבינ"ל שלה נושאות את המותג של EDF Renewables. EDF Renewables היא חברת הבת של קבוצת EDF שמתמחה בפיתוח חשמל מהשמש ומהרוח.


למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר: www.edf-renewables.com.
תעקבו אחרינו בלינקדאין: https://www.linkedin.com/company/edf-renewables ובטוויטר (@EDF_RE בצרפתית ו-@EDF_Renewables באנגלית).


אודות Shell New Energies
המטרה של של היא להפוך את החשמל לחלק משמעותי מהעסק שלה, מהייצור שלו ועד לקנייה, מכירה והספקה של חשמל ישירות ללקוחות. העסק שלנו New Energies מבקש לנצל את החוזקות של החברה בחלקים מהירי צמיחה ומסחריים של ענף האנרגיה, כמו אנרגיית רוח בים בארה"ב.


של נכנסה לראשונה לעסקי אנרגיית הרוח ביבשה בארה"ב ב-2001. כיום יש לנו החזקות בחמישה פרויקטים של חשמל מאנרגיית רוח ביבשה בצפון אמריקה ובחוות אנרגיית רוח בים אחת באירופה. בסך הכל, החלק שלנו בקיבולת ייצור האנרגיה של הפרויקטים האלה הוא יותר מ-400 מגה-ואט (מ"ו). לשל יש גם החזקה של 20% בקונסורציום Blauwwind שיבנה ויפעיל את חוות הרוח Borssele 3&4 מול חופי הולנד. הקיבולת המותקנת הכוללת המתוכננת של חוות הרוח היא 731.5 מ"ו, מספיק כדי לספק חשמל ל-825,000 בתים בהולנד. של מחזיקה ב-50% מהמניות של Mayflower Wind Energy LLC שהיא הזוכה לפי שעה של בלוק 0521 במסצ'וסטס, ארה"ב. אחרי שייבנה, שטח החזקה במסצ'וסטס יוכל לאכסן קיבולת ייצור כוללת של בערך 1.6 גיגה-ואט (ג"ו), מספיק כדי לספק חשמל נקי ליותר מ-680,000 בתים בשנה.
https://www.shell.com/newenergies



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il