TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

צופית הראל מונתה לתפקיד מנכ"לית אספן גרופ


צופית הראל
הראל כיהנה בשלוש השנים האחרונות כסמנכ"לית הכספים של החברה
דירקטוריון חברת הנדל"ן אספן גרופ אישר היום את מינויה של צופית הראל (45) לתפקיד מנכ"לית החברה. הראל, שכיהנה בשלוש השנים האחרונות כסמנכ"לית הכספים של החברה, תחליף בתפקיד את גיא אליאס, ששימש עד היום כמנכ"ל החברה. הראל צפויה להיכנס לתפקידה החדש ב-16 בינואר 2019.

להראל, נשואה +3 ורו"ח במקצועה, ניסיון של למעלה מ-15 שנה בניהול כספים עם התמחות בנדל"ן מניב. קודם לתפקידה באספן גרופ, כיהנה הראל בשורה של תפקידים בכירים, ביניהם 5 שנים כמנהלת כספים בחברת "עוגן נדל"ן מניב בע"מ" מקבוצת ישרס, וכ-10 שנים בקבוצת עזריאלי, בשורותיה כיהנה כסמנכ"לית כספים בחברת 'סופרגז', וחשבת בחברות 'גרנית הכרמל השקעות בע"מ' ו'סונול ישראל בע"מ'.

הראל בעלת תואר שני (MBA) במנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה, ובוגרת תואר ראשון (BA) בכלכלה, עם התמחות בחשבונאות מאוניברסיטת חיפה.

לדברי גיא פרג, יו"ר אספן גרופ, "אנו שמחים על ההזדמנות לקדם ולמנות את צופית הראל למנכ"לית החברה. צופית, שמובילה בשנים האחרונות את אספן לצידי ולצד ההנהלה בשורה של מהלכים עסקיים מהותיים, מביאה עימה יכולות מקצועיות, כישורים מגוונים וניסיון רב בניהול והיכרות עם שוק ההון וענף הנדל"ן. אני מאמין, כי ההבנה והניסיון הרב שצברה בשורות אספן בפרט ובניסיונה העסקי בכלל, יאפשרו לה להוביל את החברה ליעדים עסקיים חדשים, תוך מיקסום יכולותיה העסקיות של החברה בשווקים בהם היא פועלת. בהזדמנות זו, אני מודה לגיא אליאס על תרומתו להתפתחותה העסקית של החברה, ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו המקצועית".

גיא אליאס, מנכ"ל אספן גרופ הפורש, ציין: "עם תום תקופה דינמית ומלאת פעילות, ולאחר שיחה שקיימתי עם יו"ר החברה, קיבלתי החלטה לסיים את תפקידי בחברה, ולפנות לאתגרים חדשים. ברצוני להודות לצוות אספן גרופ, בראשות רוני צארום והיו"ר, גיא פרג, על תקופה מרתקת, שבמהלכה ביצענו מספר צעדים אסטרטגיים משמעותיים, ובראשם העמקת הפעילות בשוק ההולנדי ומימוש חלק מהפעילות הסולארית".

אספן גרופ, הינה חברה הפועלת בעיקר ברכישה, ייזום, השכרה, ניהול והשבחה של נכסים מניבים הכוללים משרדים, שירותים, מסחר, מבני תעשייה ולוגיסטיקה, בהולנד, גרמניה וישראל. כמו כן לחברה קרקעות פנויות להשקעה. החברה פועלת מעת לעת, בהתאם להזדמנויות עסקיות בשוק הנדל"ן גם למימוש מבנים וקרקעות בתחום הנדל"ן. בבעלות הקבוצה מבנים להשכרה בישראל ובחו"ל, אשר נכון ליום 30 בספטמבר 2018 הינם בשטח כולל של כ- 375 אלף מ"ר, המושכרים לכ-260 שוכרים בתפוסה של כ-95%. יו"ר החברה הוא מר גיא פרג.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il