TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת ASUS ROG בשיתוף HYPE ועמותת GameIS משיקות את פרויקט ASUS Challenge לקידום פיתוח משחקים תוצרת כחול-לבן


אסוס
במסגרת הפרויקט, יותקנו משחקי אינדי של מפתחים מקומיים על מחשבי הגיימינג בעמדת התצוגה של ASUS ROG במרכז הגיימינג HYPE
באירוע חגיגי שנערך אתמול בשעות הערב במרכז הגיימינג HYPE שבתל אביב, חברת ASUS ROG ישראל השיקה את פרויקט ASUS Challenge שמטרתו לתת במה למפתחי משחקים ישראליים מעמותת GameIS להציג לקהל הרחב את משחקי מחשב בפיתוחם. פרוייקט זה יושב בקנה אחד עם האג'נדה של החברה לקידום קהילת הגיימינג המקומית, כחלק מהאסטרטגיה הגלובלית של המותג.

במסגרת הפרויקט, יותקנו משחקי אינדי של מפתחים מקומיים על מחשבי הגיימינג בעמדת התצוגה של ASUS ROG במרכז הגיימינג HYPE. המשחק יהיה פתוח להתנסות הקהל הרחב למשך חודש ובסיום תקופת ההתנסות הגיימר שצבר את הניקוד הגבוה ביותר במשחק יקבל מתנה באדיבות חברת ASUS ROG ישראל. לקהל הגיימרים שיתנסו במשחקים, תנתן האפשרות לרכוש אותם בהנחה ובכך להפוך לחלק פעיל בקידום ענף פיתוח המשחקים הישראלי.

פרויקט ASUS Challenge יוצא לפועל בשיתוף עמותת GameIS, העמותה המרכזת את הפעילות הארצית בתחום פיתוח המשחקים הדיגיטליים, ובשיתוף מרכז הגיימינג HYPE בתל אביב.

בשלב הראשוני הפרויקט יארך כחצי שנה במסגרת פיילוט שבו תבחן אפקטיביות התכנית.

אורית אשר, מנהלת שיווק ב- ASUS ROG: "מזה מספר שנים שאנו מזהים מגמה של התעצמות קהילת הגיימינג הישראלית, שמחפשת יותר תכנים, תחרויות ואירועים מקומיים ומציבה דרישה לחומרה חדשה ומשופרת כל הזמן. מותג הגיימינג ROG של ASUS יודע לספק את החומרה המתקדמת ביותר, אבל לא פחות חשוב לנו לתמוך ולקדם את קהילת הגיימרים המקומית על ידי חסויות לאירועים, הטסת נבחרת ישראל בגיימינג תחרותי לטורנירים בחו"ל, תמיכה במרכז הגיימינג HYPE וכעת גם דרך שיתוף פעולה עם עמותת GameIS של מפתחי משחקים ישראלים."

גיא טובול, סמנכ"ל בהייפ גיימינג : "HYPE נוסדה במטרה לקדם את תרבות הגיימינג בארץ ומהווה בית וחממה לגיימרים, הקהילות והמפתחים הישראלים אנחנו גאים להוביל מיזם נוסף, בשיתוף פעולה עם עמותת GameIS וחברת ASUS ROG ישראל במטרה להנגיש ולתת במה למפתחי המשחקים הישראלים. אנחנו מברכים על ההזדמנות לקיים פעילות עם מפתחי המשחקים הישראלים ולהראות שיש עניין צרכני ותעשייתי במשחקים כחול - לבן."

ניר מירצקי, מנכ"ל עמותת GameIS: "ארגון GameIS רואה בחיבור בין מפתחי משחקים ישראלים לגיימרים הישראלים התפתחות טבעית וחשובה. בישראל מפותחים משחקים עצמאיים יצירתיים, פורצי דרך, ייחודיים ומוצלחים בקנה מידה בינלאומי ואין כמו הקהל המקומי להכיר בהם, לאמץ אותם וגם לעזור בשלבים המוקדמים של פיתוחם בעזרת פידבק מהיר, כנה וישיר אל המפתחים. שיתוף הפעולה בין HYPE, ASUS ROG ותא משחקי ה- INDIE של GameIS מאפשר למשחקים הישראלים גישה אל גיימרים מקצועיים, דוברי עברית שיריצו אותם על מחשבים מחזית הטכנולוגיה ויאפשרו בכך דו שיח בריא ומקדם לתעשייה."

אודות ASUS ROG:
חברת ASUS נמנית בין החברות המובילות בעידן הדיגיטלי ויוצרת מוצרים העונים באופן מושלם על הצרכים הטכנולוגים של בתים ומשרדים. פורטפוליו המוצרים הרחב כולל מחשבים ניידים, טאבלטים, סמארטפונים, מסכים, לוחות אם, כרטיסי מסך, ציוד היקפי ועוד – תוך הקפדה על שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ועיצוב מרהיב. החברה מונה מעל 16 אלף עובדים בכל העולם, כולל צוות מחקר ופיתוח של למעלה מ- 5,500 מהנדסים.

מותג הגיימינג Republic of Gamers (ROG) של ASUS מדורג כמותג מוביל בקרב מדיות ומשתמשים ברחבי העולם ובעשור האחרון דורגה החברה כיצרנית לוחות-האם מס' 1 בעולם עם מכירות של למעלה מ- 500 מיליון לוחות-אם מאז 1989. המותג דוגל בהובלה מתמדת ושבירת מוסכמות על מנת לייצר חומרת גיימינג חדשנית ומעצימה, המספקת ביצועים מובילים תוך הקפדה על עיצוב מסוגנן. בנוסף, החברה משלבת במוצריה את טכנולוגיית Aura Sync הבלעדית ל-ASUS, המציבה רף חדש בסנכרון תאורת RGB בין רכיבי המחשב.

אודות GameIS:
GameIS הוקמה במהלך שנת 2008, במטרה לרכז את הפעילות הארצית בתחום פיתוח המשחקים הדיגיטליים. במהלך השנים, עסקה הקבוצה בקידום התעשייה המקומית, בדגש על יצירת מודעות לתחום, מפגשים מקצועיים, קיום אירועים חברתיים, מתן עזרה הדדית, גיוס ספונסרים וכו'. הקהילה, שהתפתחה מרשימת תפוצה מצומצמת לקהילה המונה מעל 4000 חברים, מהווה ארגון גג למפתחי המשחקים בארץ ומקיימת מגוון של אירועים ופעילויות על פני השנה.

אודות HYPE:
מרכז הגיימינג HYPE הוא נקודת מפגש לגיימרים מכל הרמות אשר מחפשים בית לשחק באווירה מקצועית ועם ציוד גיימינג ברמה הגבוהה ביותר. הייפ עוסקת ומפתחת אירועים, קורסים וסדנאות, תחרויות, מפגשי קהילה בתחום וכל זאת כדי לחבר בין השחקנים ולספק להם נקודת מפגש, ומאמינה בגישה פרואקטיבית ונלהבת לאופן שבו ניתן לשלב את הקהילות השונות מתחום הגיימינג.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il