TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הרשות לפיתוח הגליל תשיק קמפיין טלוויזיוני למיתוג חיובי של הגליל


מנכ"ל הרשות לפיתוח הגליל, שלומי אטיאס
הקמפיין, שיעלה לאוויר ב-18 בחודש, ברשת, בערוץ 10 ובכאן 11, ישודר גם באתרי האינטרנט המובילים. הוא מתמקד בסיפורים אישיים על אנשים וקהילות מיוחדים בגליל, והושקע בו סכום של כחצי מיליון שקלים

הרשות לפיתוח בגליל תשיק החל מה-18 בחודש קמפיין טלוויזיוני ואינטרנטי למיתוג חיובי של הגליל, בעלות של כחצי מיליון שקל.


הקמפיין, שישודר ברשת 13, ערוץ 10 וכאן 11, וכן באתרי האינטרנט המובילים, יכלול מספר סיפורים קצרים, בני כ-20 שניות כל אחד, על הייטקיסט שהעתיק את מגוריו לגליל, על מרכז לימודים ייחודי בגליל המערבי, על קהילת נגרים מיוחדת בכרמיאל, ועוד. התשדירים יובילו את הצופים להיכנס לאתר אינטרנט ייעודי ובו חידון קצר ומיוחד על הגליל.


את הקמפיין מוביל משרד הפרסום שניידמן-צופן וימי הצילומים כבר הסתיימו בשבוע שעבר, לקראת עליית הקמפיין לאוויר במהלך החודש הקרוב.


"בשנים האחרונות קיימת תופעה, שבמסגרתה התקשורת מתמקדת באספקטים השליליים בגליל, כשסדר היום הציבורי עוסק בעכברת, במצב הביטחוני, במצב הרפואה וכדומה", אמר השבוע חיים שולמן, מנהל מרכז המידע והמחקר, וראש תחום התיישבות ברשות לפיתוח הגליל. "אלו נושאים חשובים, אך לצערי הם גם יוצרים תדמית שלילית לגליל, בעיני הציבור במרכז הארץ.


מטרת הקמפיין שיזמה הרשות לפיתוח הגליל, בשיתוף האשכולות והמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, היא לצמצם במעט את הנזק הנגרם לתדמיתו של הגליל ולהזכיר לכולם שעדיין מדובר בחבל ארץ יפהיפה, עם איכות חיים טובה, שפשוט כיף לחיות פה. היינו רוצים לשבור כמה מהמיתוסים הבולטים על הגליל, ואנחנו מאמינים שבאמצעות הקמפיין הצופים והגולשים ייחשפו לדברים הטובים שקורים בחבל הארץ המיוחד הזה, ויגלו אותו מחדש".


מנכ"ל הרשות לפיתוח הגליל, שלומי אטיאס: "הגליל הוא מקום נפלא, והדברים שקורים פה, בזכות הקהילה, בשילוב עם הארגונים השונים, הם נהדרים, אך לצערי לא מספיק מסוקרים. כשמדובר בגליל, התקשורת בוחרת להתמקד דווקא בדברים השליליים, וזה יוצר למקום תדמית בעייתית. כרשות שתפקידה לפתח את הגליל, אנו יודעים שעל מנת להגשים את מטרותינו, יש צורך, בין השאר, גם בתדמית חיובית, וזו בעצם מטרתו של הקמפיין".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il