TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עובדי נס טכנולוגיות בביה"ח הדסה הפגינו גם הבוקר מול ביתו של מנכ"ל החברה


הסתדרות
העובדים המועסקים כעובדי קבלן במערך המחשוב בביה"ח הדסה בירושלים, שובתים מזה כחודשיים על רקע סירובה של הנהלת נס לשפר את תנאי העסקתם

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק, יקי חלוצי: "דרכה של נס אשר מתייחסת באופן מבזה ומשפיל לעובדיה לא תצלח. נמשיך למחות עד שהעובדים יקבלו את הזכויות המגיעות להם"


עובדי נס טכנולוגיות (NESS) מבית החולים הדסה בירושלים קיימו הבוקר (ב') הפגנת מחאה נוספת מול ביתו של מנכ"ל החברה שחר אפעל, ברמת אפעל. מדובר בהפגנה המתקיימת כחלק ממאבק ממושך של העובדים, הקוראים להתערבותו של אפעל במשבר בין הצדדים ומתן פתרון מיידי לסוגיות שבמחלוקת.

העובדים המפגינים, המועסקים במערך התמיכה הממוחשבת בבית החולים, נוקטים בשורה של צעדים ארגוניים מזה כחודשיים, על רקע סירובן של הנהלת נס והנהלת בית החולים להשוות את תנאי העסקתם לתנאים של עובדי המנהל והמשק בבית החולים. המעסיקים מתבצרים בעמדותיהם ולא מוכנים להשיב לתביעות העובדים, וזאת למרות נכונות נציגות העובדים להידברות ולהגיע לפתרון מוסכם בין הצדדים.

במהלך ההפגנה יצא המנכ"ל אפעל אל עובדיו המפגינים, אולם במקום לפתוח בשיח מכבד קרא לעברם "אתם צריכים להתבייש". העובדים נשאו שלטים עליהם נכתב בין היתר "שחר אפעל קח אחריות", "כבד את רצון העובדים" ו"די לפגוע בעובדים".

נזכיר כי לפני כשבוע ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בכלל בית החולים הדסה, על רקע מאבקם של עובדי נס המוצבים במוסד הרפואי. הסכסוך נוגע לכ-3,000 עובדי בית החולים, וכחלק ממנו דורשת נציגות העובדים לקלוט להעסקה ישירה את עובדי נס, המועסקים בהדסה כעובדי קבלן לכל דבר.

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות, יקי חלוצי, מסר: "דרכה של נס טכנולוגיות אשר מתייחסת באופן מבזה ומשפיל לעובדיה לא תצלח. יצאנו הבוקר למחות שוב מול ביתו של המנכ"ל ולא נפסיק את פעילויות המחאה עד אשר נשיג פתרון קבוע והולם שיכבד את העובדים ויעניק להם את הזכויות המגיעות להם".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il