TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טבע עוברת לרמת החיל: שכרה את מגדל ויתניה ב-26.7 מיליון שקל לשנה


עופר זיו מנכל ויתניה - צילום דורון סהר
״מגדל ויתניה״ כולל 17 קומות והוא כולל 19,500 מ״ר של משרדים וחניות. ההסכם עם טבע הוא ל-12 שנה עם אופציה להארכה ל-25 שנה
מועד הכניסה למגדל – יוני 2020

חברת התרופות הישראלית טבע מעתיקה את משרדיה לתל אביב. החברה חתמה על הסכם לשכירת "מגדל ויתניה רמת החיל" מידי חברת ויתניה.
טבע תשכור את הבנין בשלמותו, 19,500 מ"ר ב17 קומות ובנוסף 700 מקומות חניה תת קרקעיים.

החוזה עם טבע הוא ל-12 וחצי שנים ולטבע אופציות להארכה עד ל-25 שנה פחות חודש. שכר הדירה השנתי ההתחלתי הינו 26.7 מליון שקל והוא מתעדכן לאחר 5 שנים בתוספת של 7% וכן בכל מועד של מימוש אופציה ב-5% נוספים.

מועד הכניסה של טבע הינו חודש יוני 2020 כשעד למועד זה תושלם הקמת הבנין והתאמתו לתוכניות ומפרטי טבע, כאשר המבנה יימסר לטבע כולל עבודות התאמה מלאות.

הבנין נמצא בצומת דבורה הנביאה עם ראול ולנברג בסמוך לכניסה לעתידים. הבניין נמצא בבעלות ויתניה שגם הקימה אותו. את הבנין תכנן משרדו של אדריכל אבנר ישר ומתכנני הפנים הם ורד גינדי ואלכס מייטליס.

מדובר במגדל המשרדים הגבוה ברמת החייל. היקף ההשקעה בהקמת המגדל עומד על כ-140 מיליון שקלים, לא כולל עלות הקרקע.

הקבלן המבצע של בניית הבניין היא חברת SGS. הבניין תוכנן בתכנון אדריכלי פונקציונאלי ואופטימלי, ובבניה ירוקה המבטיחה את ניצול האנרגיה המקסימלי, בעיקר בזכות מערכת קירות מסך מתקדמת מסוג Double Skin. החסכון האנרגטי של טכנולוגיה זו המתבטאת בבידוד טרמי מצוין לרבות צריכת החשמל עומדת בממוצע על 25%-40%, המערכת מאפשרת אף בידוד אקוסטי משופר וניצול טוב יותר של שטחי הבניין כולל בעבודה בצמוד לקירות המסך, שכן היא מחדירה אור טבעי ללא סינוור לחלל העבודה ומאפשרת הצללה אוטומטית בשליטה ממוחשבת..

קירות המסך מהרצפה עד התקרה מאפשרים 360 מעלות של נוף פתוח. מיקומו של הבניין בקצה המזרחי צפוני של רמת החייל מאפשר לו פניה לנוף של שטחים נרחבים וירוקים.

חברת ויתניה, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, היא מהחברות הוותיקות והמנוסות בישראל בתחום הייזום, הפיתוח, הבניה החזקה וניהול מבני משרדים, מסחר, מגורים ומלונאות בארץ ובחו״ל. בבעלות החברה מאות אלפי מ״ר שטחי משרדים ומסחר מניבים ברחבי הארץ ובחו״ל המושכרים למגוון שוכרים ועוד פרויקטים בהיקף של כמעט 200 אלף מ״ר בהליכי תכנון, בנייה ופיתוח בתל אביב, הרצליה פיתוח, פתח תקווה, מודיעין ואור יהודה. החברה, מנוהלת ע״י עופר זיו.












טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il