TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בואינג משיקה את מטוס המנהלים X777 BBJ עם טווח הטיסה הארוך ביותר אי פעם


מטוס מנהלים מדגם BBJ MAX
המטוס יוכל לחבר בין כל שתי ערים בעולם

בואינג מודיעה על הזמנה נוספת של מטוס מנהלים מדגם BBJ MAX הנמכר ביותר שלה
בואינג, יצרנית המטוסים המובילה, משיקה מטוס מנהלים חדש מדגם BBJ 777X, שיכול להקיף חצי מכדור הארץ בטיסה ללא עצירות - מרחק גדול יותר מכל מטוס מנהלים שנבנה אי פעם.


גרג לקסטון (Greg Laxton), ראש מחלקת מטוסי המנהלים של בואינג, אמר: "לקוחות העילית שלנו מחפשים נוחות מרבית בחוויית הטיסה שלהם ואת הדרך היעילה ביותר להגיע ישירות ליעד. מטוס ה-777X BBJ החדש, יוכל לספק זאת בצורה הטובה אי פעם, ומגדיר מחדש טיסות ארוכות טווח עבור לקוחות ה-VIP".
לקוחות החברה יוכלו לבחור בין שני דגמים: 777-8 BBJ או 777-9BJJ . הראשון, מציע את טווח הטיסה הרחוק ביותר של 21,570 קילומטרים ותא נוסעים ברוחב 302.5 מטר רבוע.


במטוס ה-777-9 תא הנוסעים גדול אף יותר, ברוחב של 342.7 מטר, וגם הוא מאפשר טווח טיסה ארוך במיוחד של 20,370 קילומטרים. בדגם זה, אפשרויות עיצוב פנים חדשני בלתי מוגבלות כמעט, כדי להבטיח נוחות מירבית לטסים למרחקים ארוכים.


על מנת להמחיש את מגוון אפשרויות עיצוב הפנים של המטוס, בואינג חשפה שלושה סגנונות שונים של חברות עיצוב מטוסים מובילות: Greenpoint Technologies, Jet AviationוUnique Aircraft Design-, המראים כיצד ניתן לשנות ולהתאים את המטוס לטעם האישי של כל לקוח VIP.


צי מטוסי ה-BJJ של בואינג רשמו הצלחה בסלון האווירי MEBAA, עם הזמנה נוספת עבור משפחת מטוסי BJJ MAX, שהביא את סך ההזמנות ל-21 מטוסי מנהלים מדגם BJJ MAX.


מטוס המנהלים BJJ MAX, מבוסס על דגם בואינג 737 MAX, המטוס הנמכר ביותר של החברה והוא מכיל פי 3 יותר מקום ממרבית מתחריו, לחץ אוויר מופחת בתא הנוסעים, ומסוגל לטוס למרחק של 12,964 קילומטרים.


על מטוסי המנהלים של בואינג
מטוסי המנהלים של בואינג מציעים תאי נוסעים גדולים במיוחד, טווח טיסה גדול והתאמה אישית לטיסות עסקיות ואישיות, טיסות צ'רטר, ופעולות תאגידים וראשי ממשלה. קו המוצרים כולל את BJJ MAX המשפחתי וגרסאות שונות עם ביצועים גבוהים של דרימליינר 787, X777 ו-747-8. מאז השקתם בשנת 1996, מחלקת מטוסי המנהלים של בואינג מסרו 234 מטוסים עבור 261 הזמנות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il