TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

"אלמה" חתמה על עסקת ענק לשכירת בניין של 11,000 מ"ר בקומפלקס חדשני שבונה החברה לנכסי קיסריה


קיסריה קמפוס גרניט 2 קרדיט טרימדיה
בהשקעה כוללת של 150 מיליון ש"ח, בפארק התעשייה והעסקים של קיסריה

העסקה לעשר שנים עם אופציה להארכה בעשר שנים נוספות

אלמה, חברת בת של Sisram Medical, שבשליטת Fosun Pharma הסינית, שוכרת בניין שלם בהיקף של 11,000 מ"ר בקמפוס גרניט אותו מקימה החברה לנכסי קיסריה, בחלקו הצפוני של פארק התעשייה והעסקים של קיסריה. העסקה נחתמה לעשר שנים וכוללת אופציה לעשר שנים נוספות.

מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה מסר, כי בית אלמה בקמפוס גרניט הוא בניין אחד מתוך קומפלקס של שלושה מבנים בני 4 קומות, בשטח כולל של 30,000 מ"ר, שהחברה לנכסי קיסריה אדמונד דה רוטשילד מקימה בהשקעה כוללת של כ- 150 מיליון ש"ח. הקמפוס מוקם בחלקו הצפוני של פארק התעשייה, במרחק של כ- 300 מטר מתחנת הרכבת של פארק קיסריה. "אנו גאים בצמיחה של אלמה ומודים להנהלת חברה על האמון והבחירה בקמפוס גרניט כביתה בישראל" ציין כרסנטי.

אלמה הינה אחת מחמש החברות המובילות בעולם בתחום המכשור, המבוסס על אנרגיה לתעשיית הרפואה האסתטית והראשונה בתחומה בסין. החברה מרחיבה את פעילויות הפיתוח והייצור בישראל כמענה לגידול בביקושים הגלובליים למוצריה. החברה תאחד את כלל הפעילויות שלה במבנה אחד אותו היא תשכור כאמור מהחברה לנכסי קיסריה .


רן עציוני, סמנכ"ל התפעול באלמה מסר, כי "המעבר לקמפוס החדש יאפשר לאלמה לשמור על מעמדה המוביל בתעשייה העולמית באמצעות הכפלת כושר הייצור, תוך שמירה על איכות הסביבה, שיפור תנאי העבודה וייעול משאבים".

הקמפוס שתוכנן ע"י משרד פלסנר אדריכלים, יכלול פרט לשלושת המבנים גם פארק ירוק ובליבו אגם מלאכותי, אמפיתיאטרון ומרחבי דשא. בסמוך תוקם מסעדה חדשה נוספת בשטח של כ- 260 מ"ר.

רן אלישע , סמנכ"ל החברה לנכסי קיסריה: "המבנים בקמפוס גרניט מציעים מפרט טכני עשיר במיוחד השם דגש מיוחד על גמישות מקסימאלית שתאפשר לשוכרים מתעשיות ההייטק והביו-טק להתאים את המבנה לצרכיהם, בעלות מינימלית." והוא מוסיף: "פרט להסכם שנחתם עם אלמה אנו נמצאים במו"מ מתקדם על שאר השטחים הנותרים כשברקע ביקושים חזקים ושיעור אכלוס של כ -99% בפארק".

סקרי השוואה שונים שבחנו את מצאי השירותים בפארקי התעשייה והעסקים ברחבי הארץ, שבים ומגדירים את פארק העסקים של קיסריה כ"חבילה האטרקטיבית ביותר" למשרדים ולמרכזים לוגיסטיים בישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il