TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת ברן מדווחת על תוצאותיה לרבעון השלישי של 2018


שרון זייד - צילום קבוצת ברן
רווח נקי זה הרבעון השביעי ברציפות; התייצבות בהכנסות וברווחיות במגזרי הליבה;

קבוצת ברן, חברת ההנדסה המובילה בישראל המתמחה במתן פתרונות מלאים, רב תחומיים ואינטגרטיביים בתחומי ההנדסה, התשתיות והטכנולוגיה, מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2018.


ברן מדווחת על רווח נקי של 1 מיליון שקל, זה רבעון שביעי ברציפות מאז עברה החברה לרווח נקי, הודות להמשך התקדמות בפרויקט מרכזי באתיופיה, המשך רווחיות במוקדי הפעילות העיקריים של החברה, לצד המשך פעולות התייעלות בהן נקטה החברה, הורדה עקבית של עלויות תפעוליות ויציאה מפעילויות לא רווחיות.


ההכנסות הסתכמו ברבעון שלישי של 2018 ב-94.7 מיליון שקל בדומה לרמת ההכנסות ברבעונים הראשון והשני של 2018 וירידה בהשוואה להכנסות של 115.7 מיליון שקל ברבעון המקביל, בעיקר על רקע סיומו של פרויקט תעשייתי משמעותי שהיווה נתח ניכר בהכנסות מגזר ברן ישראל.

הרווח הגולמי ברבעון השלישי של 2018 הסתכם ב-16.9 מיליון שקל ושומר על שיעור של כ-18% מסך ההכנסות, בדומה לשיעורו ברבעונים הראשונים של 2018 ולזה ברבעון המקביל. השמירה על שיעור רווחיות גולמית גבוה נובע מיציאה מפעילויות שאינן רווחיות במגזר ברן אינטרנשיונל וכן משיפור הרווחיות בפרויקטים אחרים בהתאם לצעדי ההתייעלות של החברה.

הרווח התפעולי של ברן ברבעון השלישי של 2018 הסתכם ב-2.9 מיליון שקל, כ-3% מסך ההכנסות, בדומה לרווח התפעולי ברבעון הקודם, וירידה בהשוואה לרווח תפעולי של 7.8 מיליון שקל ברבעון המקביל, אז נכלל סכום חד פעמי של כ-2 מיליון שקל שנבע מסגירת חברות ופעילות הפסדית מהעבר.

ברן מציגה רווחיות תפעולית על סך 6 מיליון ש"ח במגזרי הליבה, ברן ישראל וברן אינטרנשיונל, שקוזז על ידי הפסד של כ-3.2 מיליון שקל במגזר אחרים. ישנה עליה ברווחיות של מגזרי הליבה שמקורה בתהליכי ההתייעלות בברן, רווחיות גדלה באסיה ובגרמניה וחזרה לרווחיות ברוסיה.

הוצאות מימון נטו ברבעון השלישי של 2018 הסתכמו בכ-1.1 מיליון שקל לעומת 2.7 מיליון שקל ברבעון המקביל. הוצאות המימון כוללות את הוצאות המימון בגין סדרת האג"ח והוצאות מימון בנקאי שהתייקר, ואת השינויים בשערוך היתרות המאזניות כתוצאה משערי החליפין המשתנים.

ההון העצמי נכון לרבעון השלישי של 2018 הסתכם ב-85.2 מיליון שקל, כ-27% מסך המאזן, וזאת בהשוואה להון עצמי של 83.7 מיליון שקל, כ-26% מסך המאזן, נכון לסוף 2017. עיקר הגידול בהון העצמי נובע מקיטון בהתחייבויות החברה בשל פירעון הלוואות וכן ביצוע תשלום לספקים.

תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת הסתכם ברבעון השלישי של 2018 בכ-15 מיליון שקל בהשוואה לתזרים חיובי של כ-11 מיליון שקל ברבעון המקביל ותזרים שלילי של 1.4 מיליון שקל ב-2017 כולה. מתחילת השנה מסתכם התזרים החיובי מפעילות שוטפת של ברן בכ-6 מיליון שקל. התזרים החיובי ברבעון הנוכחי נבע בעקרו מתשלום חשבונות שוטפים שהתעכבו בפעילות מרכזית.

ברן דיווחה בחודשים האחרונים על חתימת שלושה מזכרי הבנות לביצוע פרויקטים באפריקה בתחום החקלאות והולכת מים בהיקף משוער שעשוי להגיע עד כדי 300-350 מיליון דולר. מאז הזכייה, הושלמו מספר פעולות לקידום המעבר משלב מזכרי ההבנות לשלב החתימה על ההסכמים הסופיים, בין היתר התקבלו הסכמות ממספר בנקים להעמדת מימון והתקבלו מירב האישורים הטכניים מהלקוח לפתרונות המוצעים.


הצלחה במימוש פרויקטים אלה תוכל ותהיה בעלת משמעות מיוחדת עבור ברן. בנוסף, חתמה החברה על הסכם לביצוע ולמתן עבודות שירותי תכנון לבניית מפעל תעשייתי בתחום הננו טכנולוגיה במערב אירופה, וזכתה במכרז למתן שירותי ניהול, תאום ופיקוח למקטע בפרויקט הנתיבים המהירים של נתיבי איילון, הסכמים בהיקף מצטבר של 23 מיליון שקל.

קישור להודעה המלאה במאיה:
https://maya.tase.co.il/reports/details/1198419



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il