TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת ישרס רוכשת את מתחם נווה אילן וקרקע סמוכה בכ-255 מיליון שקל; מתכננת לנצל זכויות הבנייה להרחבה משמעותית של המתחם


ישרס
שלמה איזנברג, יו"ר ישרס: "ישרס רואה ערך רב במרכזי תעסוקה מחוץ לערים באווירה כפרית ובבנייה נמוכה יותר. אנו רואים פוטנציאל השבחה רב ברכישת המתחם והקרקע הסמוכה, עקב פוטנציאל הפיתוח הגלום בו"

קבוצת ישרס רוכשת את מתחם נווה אילן וקרקע סמוכה לו תמורת סכום כולל של כ-255 מיליון שקל, ומתכננת הרחבה משמעותית של המתחם באמצעות ניצול זכויות הבנייה הקיימות והנוספות על הקרקע הפנויה.


הקבוצה דיווחה כי חתמה על שני הסכמים: ההסכם הראשון הוא לרכישת זכויות החכירה המהוונות בקרקע בשטח של כ-59.3 אלף מ"ר הידועה כ"קרית התקשורת" בנווה אילן, תמורת כ-233 מיליון שקל – מהם כ-92 מיליון שקל במועד החתימה והיתרה במועד השלמת העסקה, עד סוף 2018.


על הקרקע בנויים כיום 7 מבנים בשטח כולל של כ-22 אלף מ"ר, המושכרים כמעט במלואם לחברות תקשורת, היי טק ועוד. השוכר הבולט במתחם הוא אולפני נווה אילן, המשמשים את חברת החדשות (חדשות 2 לשעבר). בהתאם לתב"ע הקיימת, ישנן זכויות לבנייה של 17 אלף נוספים על הקרקע בבנייה עילית ועוד 5,000 לבניית שטחי חניה. ה NOI השנתי שינבע לחברה מהשטחים המושכרים, בהתאם להסכמי השכירות הקיימים, מסתכם בכ-13.6 מיליון שקל


במסגרת ההסכם השני, רוכשת ישרס מקרן ריאליטי קרקע פנויה בשטח של כ-21,000 מ"ר מדרום למתחם נווה אילן, תמורת כ-22 מיליון שקל. בהתאם לתב"ע הקיימת, על הקרקע ניתן לבנות כ-7,800 מ"ר בעיקר למלונאות ונופש. 8 מיליון שקל שולמו על ידי ישרס במועד חתימת העסקה, והיתרה תשולם במועד השלמתה, עד סוף השנה. ישרס צפויה לממן את שתי הרכישות ממקורות עצמיים.

שלמה איזנברג, יו"ר ישרס: "לצד פיתוח מתחמי תעסוקה במרכזי הערים, קיים ערך רב במרכזי תעסוקה מחוץ לערים, באווירה כפרית ובבנייה נמוכה יותר. להערכתנו, מיקומו של מתחם נווה אילן הופך אותו לאטרקטיבי לעובדים מאזור ירושלים, מודיעין ובית שמש. אנו רואים פוטנציאל השבחה רב ברכישת המתחם והקרקע הפנויה הסמוכה לו, עקב מיקומה הנגיש בפרוזדור ירושלים בואכה הבירה".

אוהד רוזן, שותף בקרן ריאליטי, אמר: "בהתאם לאסטרטגיה של הקרן בעשור האחרון, במסגרתה אנו רוכשים נכסים אשר אינם ממצים את הפוטנציאל ולא נמצאים בשימוש המיטבי שלהם, ריאליטי רכשה בסוף 2014 את מתחם התקשורת נווה אילן. במהלך השנים פעלנו במגוון תחומים בכדי לממש את הפוטנציאל הגלום בנכס ייחודי ואסטרטגי זה, המשמש את גופי התקשורת המובילים, תוך שיתוף פעולה עם המועצה האזורית מטה יהודה ועם הועדה המחוזית לתכנון ובניה ירושלים, במטרה למקסם את הזכויות במתחם.


כחלק מניהול המתחם פעלנו לרכז בתוכו גופי תקשורת נוספים ולעגן את פעילות התקשורת והמדיה לאורך זמן. כחלק מהתכנית העתידית שקידמה הקרן, צפויים לקום במתחם משרדים חדשים ואולפנים משוכללים, מרכזי מבקרים ומתחמי בילוי שיהפכו את נווה אילן לאבן שואבת ומוקד משיכה על דרך ירושלים- ת"א".

בשבוע שעבר מכרה ישרס את רוב זכויותיה בקרקע של פרויקט משרד החוץ בירושלים, למעט קרקע עליה ייבנו 12 יחידות דיור ו-12 יחידות משרדים, תמורת כ-161 מיליון שקל. במסגרת העסקה, ישרס תהיה זכאית ל-25% מהתמורה מרוכשי יחידות הדיור בפרויקט שיקימו הרוכשות, קבוצת אביב ולני גרופ, בתמורה המוערכת בכ-170 מיליון שקל. ישרס מעריכה את הרווח לפני מס מעסקת משרד החוץ בכ-48 מיליון שקל והוא יוכר בדו"חות הרבעון הרביעי.

בשבוע שעבר דיווחה ישרס על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2018. הרווח הנקי של ישרס גדל ברבעון השלישי ב- 201% והסתכם ב-138.6 מיליון שקל. ה-FFO המותאם ברבעון השלישי הסתכם ב-40.6 מיליון שקל, גבוה ב-7% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. ה-NOI גדל בכ-6% ברבעון השלישי ל-76.8 מיליון שקל. במקביל לאישור הדו"חות, הודיעה ישרס על חלוקת דיבידנד של כ- 30 מיליון שקל (כ-5.5 שקל למניה).

אודות קבוצת ישרס:
קבוצת ישרס, מהחברות הציבוריות הוותיקות בישראל, עוסקת בשני תחומי פעילות עיקריים - נדל"ן מניב ונדל"ן למגורים ומכירה. בתחום הנדל"ן המניב עוסקת ישרס בייזום, בנייה וניהול מבני תעשיה, מרכזים מסחריים, באופן ישיר ובאמצעות עוגן נדל"ן, חברה פרטית בבעלותה המלאה של ישרס. בתחום הנדל"ן למגורים ומכירה עוסקת ישרס, באמצעות החברות הבנות רסקו ורסקו מגורים שבבעלותה המלאה, בעיקר בבניית מבני מגורים למכירה. ישרס נסחרת בבורסה בתל אביב בשווי של כ- 2.1 מיליארד שקל.

אודות קרן ריאליטי:
קרן ריאליטי, בראשה עומדים מיקי ורדי, לשעבר ראש רשות מקרקעי ישראל, אסף ורדי ואוהד רוזן, הינה קרן ייחודית מסוגה בישראל העוסקת בתחום השבחת הנדל"ן ופועלת לפיתוח עירוני בנכסיה במתאם עם הסביבה, תוך שיתוף פעולה עם הרשויות השונות. על משקיעי הקרן נמנים גופים מוסדיים, אוניברסיטאות ומשקיעים פרטיים ישראלים וזרים. הקרן השיגה עד היום תשואה שנתית של כ -20% למשקיעיה. קרן ריאליטי גייסה עד היום 3 קרנות ומנהלת נכסים בהיקף של כ- 2 מיליארד שקל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il