TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay הישראלית, מונה כנציג בפנל המייעץ הטכנולוגי של המועצה המוניטרית בסינגפור


מארק גזית
בתגובה למינוי אמר גזית כי:" ההזמנה לשרת בפנל הטכנולוגי המייעץ למועצה המוניטרית הסינגפורית היא כבוד ואתגר גדולים. ומהווה נדבך נוסף במלחמה בפשיעת הסייבר הגלובאלית"

מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay הישראלית, מונה כנציג בפנל המייעץ הטכנולוגי של המועצה המוניטרית בסינגפור (Monetary Authority of Singapor's International Technology Advisory Panel). המועצה המוניטרית בסינגפור היא המקבילה לבנק ישראל. זה המינוי הראשון של מנכ"ל ישראלי בפנל .

הפנל מייעץ למועצה המוניטרית כיצד תוכל סינגפור ליישם את הפיתוחים והיוזמות הבינלאומיות החדשים בתחום הפינטק במערכת הפיננסית בסינגפור על מנת להציע את השירותים הטובים והמתקדמים ביותר לכלכלה הסינגפורית.

על חברי הפנל נמנים, מדענים ומנהלי חדשנות וייזום ממוסדות פיננסים, מנהיגים בולטים מקהילת הפינטק, נציגי קרנות השקעה גדולות וייזמים טכנולוגים בולטים.
תקופת השירות של גזית בפנל עומדת על שנתיים.

בתגובה למינוי אמר גזית כי:" ההזמנה לשרת בפנל הטכנולוגי המייעץ למועצה המוניטרית הסינגפורית היא כבוד ואתגר גדולים. ומהווה נדבך נוסף במלחמה בפשיעת הסייבר הגלובאלית".

אודות ThetaRay:
ThetaRay הוקמה ב 2013 ומחזיקה משרדים בהוד השרון ובניו יורק. החברה היא ספקית מובילה של פלטפורמה לניתוח Big Data ופתרונות מתקדמים עבור אבטחת סייבר ויעילות תפעולית, להגנה מפני איומים לא מוכרים בשווקים של תשתיות קריטיות ושירותים פיננסיים. הפלטפורמה עטורת הפרסים של החברה, אשר מוגנת בשורת פטנטים, מגלה באופן אוטומטי איומי סייבר ואיומים תפעוליים לא מוכרים, על מנת לאפשר לארגונים לפעול ולמנוע משבר עוד לפני שנגרם נזק בפועל.


הטכנולוגיה פורצת הדרך של ThetaRay מבוססת על אלגוריתמים מתקדמים, שפותחו על ידי שני פרופסורים למתמטיקה, פרופ' אמיר אוורבוך מאוניברסיטת תל־אביב ופרופ' רונלד קויפמן מאוניברסיטת ייל. אלגוריתמים אלו, מהווים את הליבה של פלטפורמת Hyper-Dimensional, Multi-Domain Big Data Analytics הקניינית של החברה. ארגונים שהפעילות שלהם נסמכת על סביבות הטרוגניות מורכבות במיוחד נעזרים ביכולות הגילוי חסרות התחרות של ThetaRay, אשר מציעה שיעור נמוך של התראות שווא, על מנת ליהנות מראייה כוללת וגילוי איומים אחוד, וכך ולהביס את הבלתי נודע.
פרטים נוספים באתר החברה : www.thetaray.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il