TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בינת סמך תספק שירותי IT מנוהלים ושירותי ענן לקבוצת ויסמן


רועי לוי, מנהל שירותי הענן של בינת סמך ו-CTO החברה
לקבוצת ויסמן קבוצת חברות המחזיקה בין היתר ברשת שמרת הזורע, רהיטי עין חרוד, MISKAL – רהיטים לתינוקות, Wissmann International – סחר רהיטים בין לאומי ועוד

חברת בינת סמך תספק בשנים הקרובות שירותי IT מנוהלים ושירותי ענן לקבוצת ויסמן, קבוצת חברות המחזיקה בין היתר ברשת שמרת הזורע, רהיטי עין חרוד, MISKAL – רהיטים לתינוקות, Wissmann International – סחר רהיטים בין לאומי ועוד.

שווי העסקה מוערך במאות אלפי שקלים וכלל את העברת כלל תשתיות המחשוב של הקבוצה לענן תוך איחוד תשתיות התקשורת והטלפוניה ל-11 סניפי החברה ואספקת מעטפת של שירותי מחשוב ותמיכה מנוהלים.

מבין פתרונות החברה בפרוייקט:
יכולת הוספת משאבים מהירה ללא תלות ברכישה של ציוד
איחוד תשתיות טלפוניה ורשת לצורך חסכון ניכר בעלויות התקשורת בכלל הסניפים
ניטור מלא של הסביבה ותמיכה מסביב לשעון

בסוף שנות התשעים נרכשה רשת שמרת הזורע מהקיבוצים שמרת והזורע על ידי קבוצת ויסמן אחזקות, אשר מייסדה ליאו ויסמן, היה מחלוצי תעשיית הרהיטים בישראל והקים ב-1932 את מפעל הרהיטים הגדול בירושלים, כך שכיום הקבוצה היא אחת הקבוצות המובילות בתחום הריהוט בארץ ומעסיקה כ-150 עובדים.

כפיר ויסמן, מבני דור ההמשך במשפחת ויסמן, וסמנכ"ל התפעול בקבוצה מאמין שהמעבר לענן היתה אחת ההחלטות הקלות ביותר שקיבל: "היכולת להשתמש בענן ייתרה אותנו מהצורך ב"ברזלים" ורכישה של ציוד חדש תוך ידיעה שתשתיות החווה של חברת בינת סמך הינן מהמתקדמות ביותר, מגובות ומאוחסנות בחוות השרתים השייכת לקבוצה. כמו-כן ניתן פתרון מלא למרכזיית הטלפון תוך חיבור ענן בינת סמך אל עננת Centrix של סלקום ומעבר מלא של נתונים + טלפוניה ע"ג קו אחד, ישירות לחוות השרתים של בינת סמך מה שהוביל לחסכון אדיר בעלויות התקשורת הקודמות".


ויסמן מוסיף כי: "חלונות התחזוקה והשירות ברורים לנו ומאפשרים לארגון להמשיך לעבוד ללא השבתות כאשר כלל התחזוקה נעשית במקצועיות ולאחר שעות הפעילות. תמיכת המשתמשים הינה אינטימית ומהירה ומסופקת ע"י צוות אישי של שני תומכים –פעולה אשר מאפשרת לארגון להמשיך לקבל שירות ברמה גבוהה ותוך התחייבות קפדנית לזמני תגובה".


רועי לוי, מנהל שירותי הענן של בינת סמך ו-CTO החברה מסר כי : "אנו שמחים על בחירת שמרת הזורע בשירותי הענן שלנו. בחירה בשירותי ה- IaaS של חברת "בינת סמך" תאפשר לקבוצת ויסמן יכולת התמקדות בליבת העסק והכנסה מהירה ופשוטה של מערכות חדשות תוך "שחרור" הארגון מדאגות מחשוביות וטכנולוגיות".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il