TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מנועי בית שמש : תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2018


מנועי בית שמש
הרווח הגולמי גדל בכ-16% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והסתכם בכ- 4.1 מיליון דולר, שיעור של כ-17% מההכנסות

הרווח התפעולי צמח בכ- 5.5% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, והסתכם בכ-2.6 מיליון דולר
ה- EBITDA צמח בכ- 6.4% בהשוואה לרבעון מקביל אשתקד, והסתכם בכ – 3.5 מיליון דולר


ה-EBITDA המצטבר מתחילת השנה צמח בכ- 15.3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והסתכם בכ- 10.1 מיליון דולר


בחודש אוקטובר החברה הודיעה כי התקשרה בהסכם לרכישת מלוא המניות של חברת חישולי כרמל בע"מ תמורת כ-58.5 מיליון דולר מפראט אנד וויטני.


נכון למועד פרסום הדוח הרבעוני, לחברה הסכמי מסגרת ארוכי טווח (FRAME ORDERS) בהיקף של כ- 1.3 מיליארד דולר.


כחלק מהערכות החברה לצמיחה עתידית ובמטרה לעמוד בגידול בהסכמי המסגרת, גייסה החברה עובדים חדשים וכן השיקה בסמוך לפרסום הדוח מרכז הכשרה למקצועות העיבוד השבבי במתחם מפעלה בבית שמש

רם דרורי, מנכ"ל מנועי בית שמש מסר: "תוצאות הרבעון משקפות את היערכות החברה לקראת הצמיחה העתידית הצפויה. אנו ממשיכים להתמקד בתכנית האסטרטגית להכנת מנועי בית שמש לקראת הגידול הצפוי בצבר ההזמנות תוך עמידה ביעדים אותם הצבנו ושיפור דו סיפרתי בשיעור הרווח התפעולי של ושיפור של מעל ל14% ב-EBITDA.


במהלך חודש אוקטובר החברה הודיע כי חתמה על הסכם רכישה משמעותי של חברת חישולי הכרמל. חישולי הכרמל חברה איכותית ופעילותה סינרגטית לפעילות הקיימת של קבוצת מנועי בית שמש בתחום החלקים למנועי סילון ואנו שמחים על צירופה לקבוצה כחלק מהיערכות החברה לתנופה שעולם התעופה נמצא. רכישה זו יוצרת קבוצה סינרגטית בעלת מכפיל כוח משמעותי אשר תאפשר לקבוצה להתמודד עם הזמנות המסגרת הקיימות, להגדיל את היקפן, ובנוסף גם להרחיב את שרשרת המוצרים אותם היא מציעה ללקוחותיה הקיימים והפוטנציאליים, ללא הצורך בהשקעות נוספות משמעותיות.


בסמוך לפרסום הדוח, החברה השיקה בטקס חגיגי בשיתוף ראש העיר הנכנסת ומנכ"ל משרד העבודה והרווחה את מרכז ההכשרה למקצועות העיבוד השבבי כחלק מהיערכותה לצמיחה ולקליטת עובדי ייצור נוספים במתחם מפעלה בבית שמש. אנו רואים במרכז זה, מעבר להיותו נדבך בתוכניות הצמיחה של החברה, גם פרוייקט לאומי וקהילתי ומברכים את משרד העבודה והרווחה על שיתוף הפעולה הפורה ותמיכתו בפרוייקט "

נתונים נוספים לרבעון השלישי לשנת 2018 :

מכירות החברה ברבעון השלישי לשנת 2018 הסתכמו בכ- 24.4 מיליון דולר, לעומת כ- 24.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד

הרווח הגולמי ברבעון השלישי לשנת 2018 הסתכם בכ-4.1 מיליון דולר (המהווה כ- 16.8% מההכנסות) לעומת כ- 3.5 מיליון דולר (המהווה כ- 14.4% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-16.4%.

הרווח התפעולי ברבעון השלישי לשנת 2018 הסתכם בכ-2.6 אלפי דולר (המהווה כ- 10.5% מההכנסות) לעומת כ-2.4 מיליון דולר (המהווה כ- 9.9% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-5.5%. השיפור ברווח התפעולי מקורו בשיפור הרווח הגולמי.

הרווח הנקי ברבעון השלישי לשנת 2018 הסתכם בכ- 2 מיליון דולר (המהווה כ-8.3% מסך ההכנסות), לעומת כ-2.1 מיליון דולר (המהווה כ-8.6% מסך ההכנסות), ברבעון המקביל אשתקד.

ה-EBITDA ברבעון השלישי לשנת 2018 הסתכם בכ-3.5 מיליון דולר (המהווה כ-14.3% מסך ההכנסות), לעומת כ-3.3 מיליון דולר (המהווה כ-13.3% מסך ההכנסות), ברבעון המקביל אשתקד.

ההון העצמי ליום 30 בספטמבר, 2018 הסתכם לכ-111 מיליון דולר לעומת כ-66.6 מיליון דולר ליום 31 בדצמבר 2017. הגידול בהון בתקופת הדוח נובע בעיקר מהנפקת זכויות שהתקיימה במהלך החציון הראשון של השנה ומהרווח בתקופה.

ההון עצמי לסך המאזן ליום 30 בספטמבר, 2018 הינו כ-75%.

לחברה צפי הכנסות מהסכמי מסגרת ארוכי טווח בהיקף של 1.265 מיליארד דולר.

אירועים במהלך תקופת המאזן

החברה ביצעה גיוס הון בדרך של הנפקת זכויות על מנת לתמוך בתוכניות הצמיחה של החברה בסך כולל של כ- 44 מיליון דולר.


בחודש מאי 2018 הודיעה החברה כי הגיעה לסיכום בדבר הרחבה נוספת של כ-35 מיליון דולר להסכם מסגרת ארוך טווח עם ענקית המנועים הגרמנית MTU AERO ENGINES.


בחודש יוני 2018 הודיעה החברה כי הגיעה לסיכום בדבר הרחבה שלישית להסכם מסגרת ארוך טווח עם חברת ITP Aero. סך היקף המסגרת צפוי לגדול בכ-71 מיליון דולר נוספים.


בחודש יולי 2018 הודיעה החברה כי הגיעה לסיכום בדבר הרחבה של כ-53 מיליון דולר להסכם מסגרת ארוך טווח עם חברת MTU Aero Engines. סך ההזמנות הצפויות של החברה מהסכמי המסגרת, כולל הרחבה זו, מסתכם לסך של כ-1.3 מיליארד דולר.

אירועים לאחר תקופת המאזן:
בחודש אוקטובר 2018 הודיעה החברה כי התקשרה בהסכם לרכישת מלוא הון המניות של חברת חישולי כרמל בע"מ, הפועלת בתחום ייצור החלקים למנועי סילון לתעופה ומוצריה מהווים חומר גלם עיקרי לפעילותה של הקבוצה בתחום ייצור החלקים.

אודות החברה:
מנועי בית שמש שבשליטת קרן פימי, הינה חברה ותיקה ובעלת ניסיון מוכח בתחומה, לחברה שני תחומי פעילות:
מגזר יצור החלקים: ייצור חלקים למנועי סילון לרבות ייצור יציקות מדויקות של חלקי מתכת למנועי סילון. לחברה מוניטין רב ושם עולמי בתחום זה.


מגזר מנועים: שיפוץ, הרכבה והנדסה של חלקים שונים למנועים ומנועי סילון.
השירותים והמוצרים שמספקת החברה מיועדים לשוק התעופה האזרחי ולשוק התעופה הצבאי. כיום מרבית מכירותיה של החברה הן לשוק האזרחי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il