TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מודיעין מפרסמת את התוצאות הכספיות לרבעון השלישי של 2018


מודיעין אנרגיה
ההכנסות זינקו מ-355 אלף דולר ברבעון השני ל-1.13 מיליון דולר ברבעון השלישי

הפקת הנפט בפרויקטים ממשיכה באופן רציף, בשנה האחרונה הופקו בפרויקטים בהם מודיעין שותפה 150 אלף חביות נפט


קידוחי פיתוח ואקספלורציה נוספים מתוכננים במהלך הרבעון הרביעי השנה וב-2019

שותפות החיפושים מודיעין אנרגיה מפרסמת הבוקר את התוצאות הכספיות לרבעון השלישי של 2018 ומדווחת על זינוק חד בהכנסות מ-3 בארות מפיקות ל-1.13 מיליון דולר, לעומת הכנסות בהיקף של 355 אלף דולר מבאר מפיקה אחת ברבעון השני של השנה. סה"כ ההכנסות לתקופת הדוח הסתכם בכ- 1.83 מיליון דולר.


בשורה התחתונה מדווחת מודיעין על מעבר לרווח נקי של 154 אלף דולר, זאת לעומת הפסד בגובה 432 אלף דולר ברבעון השלישי אשתקד. רווחי השותפות ברבעון החולף נבעו בעיקר מגידול בהכנסות ממכירת נפט ומהחזר הוצאות חיפושים שהתקבל מאחד השותפים בפרויקט Grapevine.

פרויקט Grapevine
השותפות ביצעה שני קידוחים בפרויקט בהם הוכרזה תגלית מסחרית. בקידוח הראשון (Chardonnay) מופק נפט מאז אוקטובר 2017. עד סוף אוקטובר 2018 הופקו מהבאר כ-77 אלף חביות נפט, במחיר מכירה ממוצע של כ-70 דולר לחבית. בקידוח השני (Bordeaux) מופק נפט באופן סדיר מאז חודש יולי האחרון. עד סוף אוקטובר 2018 הופקו מהבאר כ-30 אלף חביות, במחיר מכירה ממוצע של כ-76.5 דולר לחבית. כמות חביות הנפט הממוצעת ביום שהופקה במהלך 30 הימים האחרונים מהפרויקט (2 בארות בשלב זה) עומדת על כ- 655 חביות ביום.


השותפות אישרה השתתפות בקידוח פיתוח נוסף בשטח הפרויקט ברבעון ראשון של שנת 2019. בנוסף השותפות צופה לפרסם דוח רזרבות ותכנית פיתוח לפרויקט במהלך המחצית הראשונה של שנת 2019.
פרויקט Mountainview


ברבעון השני של השנה בוצע קידוח לפרוספקט Trinidad 7, והקידוח Stenderup 56X-28 הוכרז כתגלית מסחרית, נכון למועד דוח זה נמשכת הפקה סדירה ומכירה של נפט מהקידוח. במהלך 3 החודשים (אוגוסט-אוקטובר) הופקו מהבאר כ-47 אלף חביות. כמות חביות הנפט הממוצעת ביום שהופקה במהלך 30 הימים האחרונים מהפרויקט (באר אחת בשלב זה) עומדת על כ- 635 חביות ביום.


השותפות אישרה ביצוע קידוח נוסף בשטח הפרוספקט אשר יתבצע במהלך הרבעון האחרון של שנת 2018. בנוסף השותפות צופה לפרסם דוח רזרבות ותכנית פיתוח לפרוספקט במהלך המחצית הראשונה של שנת 2019.


יש לציין כי ההפקה מבוצעת כיום משכבה אחת בלבד אשר לה יוחסו בדו"ח המשאבים האחרון עתודות מותנות של כ-17 מיליון חביות נפט ושווה ערך. המעריך ציין כי קיים פוטנציאל נוסף בשכבות אחרות אשר טרם הוערכו בשלב זה.


פרויקט Cassini
במהלך תקופת הדוח השותפות החלה בביצוע קידוח ראשון בשטח הפרויקט, הקידוח הגיע לעומקו הסופי ונמצאו סימני פטרוליום משמעותיים שבעקבותיהם הוחלט על ביצוע מבחני הפקה בקידוח. נכון למועד הדוח מבחני ההפקה נמשכים, הנפט והגז אשר מופקים במסגרת מבחני ההפקה נמכרים. אין לשותפות יכולת להעריך את התוצאות הסופיות של המבחנים.


פרויקט Concord
השותפות אישרה את השתתפותה בקידוח אקספלורציה ראשון בשטח הפרויקט אשר אמור להתחיל במהלך הרבעון האחרון של שנת 2018.


פרויקט Shideler
קידוח אקספלורציה ראשון בשטח הפרויקט מתוכנן להתבצע במהלך שנת 2019.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il