TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלוני חץ: תוצאות הרבעון השלישי 2018


אלוני חץ
ה- FFO המיוחס לבעלי המניות של החברה לרבעון השלישי של 2018, הסתכם ב- 146 מיליון ש"ח, גידול של 36% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד

ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות של החברה ליום המאזן הינו 5.7 מיליארד ש"ח (הון עצמי של 33.39 ש"ח למניה)


ההון העצמי למניה על בסיס NAV סחיר להיום הינו 47.9 ₪
שיעור המינוף של החברה נכון להיום על בסיס NAV סחיר – 29.6%
היקף הייזום האקטיבי בחברות הקבוצה הינו 11 מיליארד ש"ח (חלקה היחסי של החברה הינו 4.3 מיליארד ש"ח)

מר נתן חץ, מנכ"ל אלוני חץ מסר: " נמשכת מגמת הצמיחה בכל חברות הבנות בקבוצה, בארץ, בארה"ב ובשוויץ.


Carr ממשיכה לצמוח בהתאם לתוכניות העבודה שלה ומפתחת כיום 5 פרויקטים בוושינגטון DC בהיקף מצטבר של 1.55 מיליארד דולר מתוכם 4 פרויקטים נמצאים בשלבי בניה בהם הושקעו עד לתאריך המאזן כ-885 מיליון דולר. להערכת Carr, עם השלמת הפרויקטים (בשנים 2022-2023) ה -NOI שיניבו, יכפיל את ה-NOI לשנת 2017.


במקביל, בהמשך להחלטת דירקטוריון Carr להרחיב את פעילותה לבוסטון, התקשרה Carr בהסכם עם שותף מקומי לרכישה מותנית של מחצית מהזכויות במקרקעין אשר בבעלות השותף בעיר בוסטון, עליו צפויות להקים השותפות מגדל משרדים בשם One Congress בהיקף שטחי השכרה של כ-88 אלף מ"ר. סך עלות הפרויקט המשוערת הינה 870 מיליון דולר (חלקה של Carr 50%).


בנוסף, חתמה Carr על הסכם לרכישת בניין משרדים בשם 200 State במרכז העסקים הראשי של בוסטון, בתמורה לסך של 222 מיליון דולר, בעל שטח השכרה כולל של כ-27 אלפי מ"ר ,הצפוי להניב NOI שנתי ממוצע של כ-12 מיליון דולר.


עם השלמת 2 הרכישות הנ''ל, תהנה אלוני חץ מאחזקה משמעותית של 4 בניינים ופרוייקט יזמות משמעותי במרכז העסקים של בוסטון הכוללת : בניין ופרוייקט ייזמי באמצעות האחזקה ב- Carr וכן 3 בניינים בשותפות עם Oxford. במקביל, Carr ממשיכה לפעול לאיתורם של נכסים נוספים בבוסטון."

אמות הציגה צמיחה בכל הפרמטרים וצופה שתסיים את השנה בטווח העליון של התחזיות שפירסמה. פרויקט הדגל המוביל של אמות (בשותפות עם גב ים) פרויקט תוצרת הארץ (TOHA) שלב א', בהיקף של כ- 57,000 מ"ר עילי נמצא בשלבי בניה סופיים, כאשר 95% משטחי ההשכרה של הפרויקט שווקו בהצלחה במחירים גבוהים מהצפוי. במקביל פועלות השותפות לקידום שלב ב' של הפרויקט (ToHa2) ובחודש אוגוסט אושרה להפקדה תב"ע לתוספת זכויות בניה בשטח של 140 אלף מ"ר עילי.


במהלך הרבעון המשיכה אמות בהרחבת פעילותה בתחום המרכזים הלוגיסטיים ובחודש ספטמבר חתמה על הסכם רכישה והשכרה של מבנה בקריית שדה התעופה המשמש בעיקרו כמרכז לוגיסטי. מתחילת השנה רכשה אמות שלושה מבנים לוגיסטיים בהיקף כספי של 425 מיליון ש"ח אשר צפויים להניב לאמות NOI שנתי של 25 מיליון ש"ח. כמו כן, עוסקת אמות בייזום של מרכז לוגיסטי עבור שופרסל במודיעין.

אנרג'יקס ממשיכה לפעול לפיתוח והרחבת כל תחומי פעילותה.
לאור העליה החדה במחירי החשמל השחור בפולין במקביל למגמת העלייה בתעודות הירוקות עידכנה אנרג'יקס את טווח תחזיותיה לשנת 2018 והעריכה כי הכנסותיה מחוות רוח בפולין יגדלו בכ- 8.5 מיליון ש"ח. בנוסף, פירסמה החברה את טווח התחזיות לשנת 2019 בהתבסס, בין היתר, על עסקאות לקיבוע מחיר החשמל השחור והתעודות הירוקות ביחס לייצור החשמל מפעילות החברה בפולין לשנים אלה.


בתחום הפוטו-וולטאי בישראל, הושלמה הקמתם של שבעה פרויקטים פוטו-וולטאים מתוך תשעה פרויקטים המוקמים במסגרת המכרז הראשון (MWp90), מתוכם חוברו לחשמל ארבעה מתקנים. כל יתר הפרויקטים צפויים להתחבר לרשת החשמל עד תום 2018 בהתאם ללוחות הזמנים של המכרז. במקביל, נערכת אנרג'יקס לתחילת עבודות ההקמה של פרויקטים נוספים בהספק של MWp52 במסגרת זכייתה במכרז הפוטו-וולטאי השני, שיחוברו לרשת החשמל במחצית הראשונה של שנת 2019.


בפעילות בארה"ב נרשמה התקדמות משמעותית, במסגרתה נערכת החברה להקמתם של ארבעה פרויקטים הממוקמים בווירג'יניה בהספק של כ- 80MWp (חלק אנרג'יקס 60%) המצויים ערב סגירתם הפיננסית. אנרג'יקס נמצאת במשא ומתן מתקדם לחתימת הסכמים מחייבים עם מוסד פיננסי מהמובילים בעולם למכירת חשמל ותעודות ירוקות של הפרויקטים למשך 13 שנה.

Brockton Everlast ("BE"), חברת הנדל"ן החדשה, בשותפות עם הנהלת קרנות ברוקטון (חלקה של אלוני חץ 77%), אשר תעסוק ברכישה, יזום, השבחה, הקמה ניהול ותחזוקה של נדל"ן מניב מסחרי בבריטניה, תוך התמקדות באזור מטרופולין לונדון. במהלך הרבעון הרביעי של השנה, החלה BE לבחון עסקאות לרכישת נכסי נדל"ן מניב. BE מנהלת משא ומתן מתקדם לרכישת מבנה משרדים בשווי של 50 מיליון ליש"ט.

הקיטון בהכנסות ברבעון זה בהשוואה לרבעון המקביל, נובע בעיקרו מירידה ברווחי Carr בשל שערוכי נדל"ן גבוהים יותר שרשמה Carr ברבעון המקביל. בנוסף, ברבעון המקביל נרשם רווח כתוצאה ממימוש מניות FCR בהיקף של 38 מיליון ש"ח.

נתונים נוספים אודות החברה (סולו מורחב):

לחברה מסגרות אשראי לזמן ארוך שאינן מנוצלות בהיקף של 500 מיליון ש"ח
91% (8.7 מיליארד ש"ח) מנכסי החברה אינם משועבדים (במונחי שווי שוק – 10.6 מיליארד ש"ח)

דיבידנד
בחודש מרץ 2018 קבע דירקטוריון החברה כי בשנת 2018 בכוונת החברה לחלק דיבידנד שנתי מינימאלי בסך של 110 אג' למניה, שישולם ב- 4 תשלומים רבעוניים. בגין הרבעון הראשון והשני של השנה 27 אגורות למניה ובגין הרבעון השלישי והרביעי 28 אגורות למניה, בכפוף להחלטה ספציפית של הדירקטוריון בתום כל רבעון.


בחודש נובמבר 2018 קיבל דירקטוריון החברה החלטה בדבר חלוקת דיבידנד לרבעון הרביעי של שנת 2018 בסך של 28 אגורות למניה (48 מיליון ש"ח) אשר ישולם בחודש דצמבר.

אודות קבוצת אלוני חץ

אלוני חץ הינה חברת אחזקות המתמחה ומתמקדת בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל. הקבוצה פועלת בחמישה שווקים עיקריים: ישראל, ארה"ב [וושינגטון ובוסטון], שוויץ ובריטניה. אחזקותיה העיקריות של החברה הינן:

בישראל מחזיקה הקבוצה ב- 58% באמות השקעות בע"מ, אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות בישראל
ובכ-66% באנרג'יקס אנרגיות מתחדשות בע"מ, העוסקת בהקמת מערכות להפקת חשמל באמצעות אנרגיות מתחדשות.

בארה"ב - בוושינגטון מחזיקה הקבוצה ב- 44% מ- Carr (50% בשליטה), חברה פרטית העוסקת בנדל"ן מניב לצרכי השכרה, לרבות ניהול ואחזקה של בנייני משרדים שבבעלותה באזור מטרופולין וושינגטון DC ובוסטון.

בארה"ב - בבוסטון מחזיקה 55% ב- 3 מבני משרדים בשותפות עם Oxford Properties (50% בשליטה).

בשוויץ מחזיקה הקבוצה ב-12.2% ב-Swiss Property AG PSP, אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות ביותר בשוויץ. הקבוצה הינה בעלת המניות הגדולה ביותר ב-PSP.

בבריטניה נכון להיום, פועלת הקבוצה באמצעות אחזקה בקרנות השקעה בנדל"ן Brockton Capital, 25% בקרן הראשונה, 5% בקרן השנייה ו-10% בקרן השלישית. בנוסף, הקימה החברה, בשותפות עם הנהלת קרנות ברוקטון, חברת נדל"ן חדשה בשם Brockton Everlast (חלק החברה 77%), אשר תתמקד במטרופולין לונדון ואשר בעתיד תהווה את פעילותה היחידה של החברה בבריטניה.

אתר האינטרנט של קבוצת אלוני חץ: www.alony-hetz.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il