TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

צור שמיר/ביטוח ישיר - השקעות פיננסיות: תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2018


ביטוח ישיר
ההכנסות גדלו ברבעון בכ-5% לעומת אשתקד והסתכמו לכ-795 מיליון ש"ח

הרווח הכולל המיוחס לבעלי המניות של ביטוח ישיר - השקעות פיננסיות הסתכם ברבעון בכ-35 מיליון ש"ח
הרווח הכולל המיוחס לבעלי המניות של צור שמיר הסתכם ברבעון בכ-13 מיליון ש"ח


איי. די. איי. ביטוח - הפרמיות ברוטו צמחו ברבעון בכ-6% לעומת אשתקד לכ-666 מיליון ש"ח. הרווח הכולל ברבעון צמח בכ-17% לעומת אשתקד לשיא של כ-67 מיליון ש"ח


אדגר הציגה המשך גידול ב-NOI ברבעון של כ-4% לעומת אשתקד לכ-55 מיליון ש"ח וגידול ב-FFO של כ-13% לעומת אשתקד לכ-17 מיליון ש"ח

דורון שנידמן, מנכ"ל החברה מסר: "זהו רבעון נוסף של ביצועים תפעוליים טובים בכל חברות הקבוצה. בפעילות הביטוח הצגנו המשך צמיחה בפרמיות ורווח כולל רבעוני הגבוה בתולדות החברה. תוצאות אלה הושגו באמצעות מיקוד מתמשך בצמיחה וברווחיות חיתומית יחד עם עליה ברווחי השקעות. אדגר מציגה גם היא המשך צמיחה בפרמטרים החשובים, ה-NOI ו-FFO ואנו רואים בכך עדות נוספת לאיכות הנכסים של החברה ויישום מוצלח של האסטרטגיה העסקית של החברה.


מימון ישיר ממשיכה במומנטום עסקי חיובי ומיצובה כחברה המובילה בתחום. הירידה ברווח שהציגה ברבעון נובעת בעיקר ממהלכים חשובים לגיוון מקורות ההון וריכוז של עסקאות איגוח במהלך הרבעון. אנו שמחים על התוצאות בקבוצה ונפעל לשמירה על המגמה החיובית בפעילות."

עיקרי תוצאות הפעילות והתפתחויות עסקיות של ביטוח ישיר-השקעות פיננסיות
ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ-795 מיליון ש"ח לעומת כ-761 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו בכ-2,401 מיליון ש"ח לעומת כ-2,152 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה בהכנסות ברבעון נובעת מצמיחה בפעילות המבטח. הצמיחה מתחילת השנה נובעת מפעילות המבטח ומימון ישיר.


הרווח הכולל ממגזרי הפעילות הסתכם ברבעון בכ-131 מיליון ש"ח לעומת רווח של כ-156 מיליון ש"ח אשתקד. הרווח הכולל ממגזרי הפעילות בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ-408 מיליון ש"ח לעומת רווח של כ-352 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.


הגידול בתקופה נובע בעיקר מעלייה ברווחיות בפעילות הביטוח יחד עם עלייה ברווחיות של מימון ישיר, אשר כללה ברבעון הראשון רווח מעסקה שביצעה עם לאומי קארד. הגידול קוזז בחלקו על ידי שערוכים נמוכים יותר בתקופת הדוח לעומת אשתקד בפעילות של אדגר. בנוסף, בתקופה המקבילה אשתקד נרשמו הכנסות מס גבוהות בעיקר עקב שינוי מבני בקנדה.


הקיטון ברווח קוזז בחלקו הודות לעלייה ברווחיות השוטפת של אדגר. הירידה ברווח ברבעון נובעת מהקיטון ברווח של אדגר כמפורט לעיל יחד עם ירידה ברווח של מימון ישיר ברבעון לאור עלות הון משוקללת גבוהה יותר בעסקאות איגוח אשר בוצעו בהיקף ניכר בשוק ההון במהלך הרבעון.


הרווח הכולל המיוחס לבעלי המניות הסתכם ברבעון בכ-35 מיליון ש"ח לעומת כ-50 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הכולל המיוחס לבעלי המניות בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ-108 מיליון ש"ח לעומת כ-118 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.


במהלך הרבעון הודיעה החברה כי התקשרה בהסכם עם לאומי פרטנרס לפיו תרכוש את מלוא מניותיה של לאומי פרטנרס בחברת מימון ישיר (כ-19.23%) תמורת הקצאת מניות של החברה בהיקף של כ-7.2% מהון החברה. השווי הבסיסי לפיו נערכה העסקה הוא 750 מיליון ש"ח למימון ישיר ו-1.9 מיליארד ש"ח לחברה.


צור שמיר


צור שמיר מחזיקה בכ-77.8% ממניות ביטוח ישיר-השקעות פיננסיות ו-9.5% באדגר (החזקה ישירה).
הרווח הכולל המיוחס לבעלי המניות הסתכם ברבעון בכ-13 מיליון ש"ח לעומת כ-36 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הכולל המיוחס לבעלי המניות הסתכם בתשעת החודשים הראשונים של השנה בכ-55 מיליון ש"ח לעומת כ-74 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

עיקרי תוצאות חברת הבת מימון ישיר (כפי שנרשם בדוחות מימון ישיר):
ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ-95 מיליון ש"ח לעומת כ-98 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו בכ-371 מיליון ש"ח לעומת כ-298 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהכנסות בתקופה נובע מהמשך הצמיחה וגידול בהיקף הפעילות של מימון ישיר. ברבעון הראשון של השנה בוצעה עסקה עם לאומי קארד במסגרתה ביצעה מימון ישיר העברה של זכויותיה וחובותיה בנוגע להלוואות בהיקף של 420 מיליוני ש"ח ללאומי קארד ששיווקה מימון ישיר עבור לאומי קארד, כאשר עסקה זו גרמה להכנסות בהיקף של כ-21 מיליון ש"ח.


הרווח הכולל לפני מס ברבעון הסתכם בכ-6 מיליון ש"ח לעומת כ-19 מיליון ש"ח אשתקד בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הכולל לפני מס בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ-86 מיליון ש"ח לעומת כ-68 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השלישי לשנת 2018 הרווחיות נמוכה משמעותית לאור עלות הון משוקללת גבוהה יותר בעסקאות איגוח אשר בוצעו בהיקף ניכר בשוק ההון במהלך הרבעון. לעסקאות אלו השפעה גם על הירידה הקלה בהכנסות ברבעון ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

אודות החברה
ביטוח ישיר - השקעות פיננסיות הינה חברה מובילה להשקעות בתחום הביטוח, פיננסים ונדל"ן מניב. החברה מחזיקה בכ-48% ממניות איי.די.איי ביטוח, חלוצת שיטת הביטוח הישיר בישראל הפועלת כבר למעלה מ-20 שנה והינה הגדולה והמובילה בתחומה. כמו כן, החברה מחזיקה בכ-51% מאדגר הפועלת בתחום הנדל"ן המניב ובבעלותה נכסים בשווי כולל של למעלה מ-3 מיליארד ש"ח וכ-62% מחברת מימון ישיר המעניקה בעיקר הלוואות לרכישת כלי רכב, הלוואות לכל מטרה והלוואות למטרות ייעודיות בבתי עסק שונים.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il