TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אי-מושן מדיקל זוכה לאישור CE עבור טיפול חדשני למטופלים עם חוסר תנועה חריף של מערכת העיכול


המערכת של אי-מושן מדיקל לטיפול בחוסר תנועה חריף של מערכת העיכול
עד כה, נבחנה מערכת האי-מושן על כ-230 אנשים ב-4 ניסויים קליניים, ב-12 בתי חולים באירופה ובקנדה
אי-מושן מדיקל, מפתחת של טכנולוגיות חדשניות לשיקום הפעילות המוטורית הטבעית של מערכת העיכול, הודיעה היום שהיא קיבלה אישור CE לשיווק באירופה למוצר הדגל שלה, E-Motion System™, לטיפול בחוסר תנועה חריף של מערכת העיכול על ידי גירויים חשמליים. חוסר תנועתיות של מערכת העיכול, נפוץ אצל חולי טראומה, חולים נוירולוגיים, גריאטריים וכירורגיים, ואף חולים בסוכרת חמורה, ומגביר את הסיכון לסיבוכים ומאריך את משך ההחלמה.

על מנת להחזיר את התנועתיות למערכת העיכול, מערכת האי-מושן משגרת תבניות ייחודיות של גירויים חשמליים לוושט. הגירוי החשמלי מתבצע בעזרת האפליקטור הייחודי של החברה, צינורית שניתנת להחדרה בקלות על ידי הצוות הרפואי באותו אופן בו מחדירים צינורית הזנה. הגירוי החשמלי מייצר התכווצויות שמשקמות את הפעילות הטבעית ומקדמות תנועתיות במערכת העיכול כולה.

עד כה, נבחנה מערכת האי-מושן על כ-230 אנשים ב-4 ניסויים קליניים, ב-12 בתי חולים באירופה ובקנדה. הניסוי העדכני ביותר היה ניסוי אקראי, מבוקר טיפול דמה, שנערך בסמיות כפולה וכלל 155 מטופלים. ניסוי זה הושלם לאחרונה, והראה שהטיפול שניתן על ידי מערכת האי-מושן עורר תנועתיות של מערכת העיכול, הפחית את הסיכון לאספירציה והאיץ את מהלך ההחלמה.

עמיחי גרוס, מנכ"ל ואחד המייסדים של אי-מושן מדיקל, אמר, "כיום אין פתרון מספק לבעיה הנפוצה של חוסר תנועתיות חריף של מערכת העיכול. הטכנולוגיה שלנו מספקת טיפול חדש וראשון מסוגו שמשקם את הפעילות הפיזית של מערכת העיכול, ולכן משפר את ההחלמה ומקטין את העומס הכלכלי על מערכת הבריאות. אישור ה-CE הוא אבן דרך חשובה עבור אי-מושן מדיקל, ויאפשר לנו לשווק את מוצר הדגל שלנו בבתי חולים ברחבי אירופה".

אודות מערכת אי-מושן
מערכת אי-מושן מספקת טיפול חדשני לחוסר תנועה חריף של מערכת העיכול על ידי גירויים חשמליים. המערכת מבוססת על טכנולוגיה ייחודית, מוגנת פטנט, שיוצרת התכווצויות מקומיות של השרירים במספר רב של מיקומים לאורך הוושט, בתבנית הפעלה שמחקה את תנועות הבליעה של הוושט באדם בריא. לכך יש מספר השפעות חיוביות, כולל דחיפה כלפי מטה של תוכן הקיבה ומניעת ריפלוקס של תוכן הקיבה חזרה לוושט, שיפור ריקון הקיבה וקידום המזון אל המעי שם הוא מתעכל ונספג כחומרים מזינים שהגוף החולה זקוק להם לצורך החלמה.

אודות חוסר תנועתיות של מערכת העיכול
מיליוני אנשים סובלים מחוסר תנועתיות של מערכת העיכול, שיכולה להוביל לסיבוכים ולמשך החלמה ארוך מהרגיל. מצב זה נפוץ אצל חולי טראומה, חולים נוירולוגיים, גריאטריים וכירורגיים, ואף חולים בסוכרת חמורה. בנוסף, ידוע שתנועתיות מערכת העיכול נמצאת במתאם עם פעולות פיזיות נוספות בגוף, כולל תנועת הסרעפת והריאות, וכן מערכות נוספות שדרושות עבור החלמת המטופלים. כיום אין למצב זה פתרון רפואי מספק.

אודות אי-מושן מדיקל
חברת אי-מושן מדיקל נוסדה ב-2011, ופיתחה את הטיפול הלא-תרופתי הראשון לשיקום הפעילות המוטורית הטבעית של מערכת העיכול אצל אנשים שסובלים מחוסר תנועתיות של מערכת העיכול. המערכת של אי-מושן, שלה אישור לשייוק באירופה, הוכחה כיעילה בניסויים קליניים באירופה ובקנדה. למידע נוסף, http://emotionmed.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il