TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טוגדר השלימה הנפקה מוצלחת עם ביקושי יתר: גיוס מיידי של 3.45 מיליון שקל


ניסים ברכה-מנכל טוגדר קרדיט צלם-מתן נעים
בהנחת מימוש מלא של אופציה 7 הנמצאת עמוק בתוך בכסף, תגייס החברה סכום נוסף של 10.35 מיליון שקל

טוגדר (ת"א: טגדר), המתמחה בגידול וייצור קנאביס רפואי, מדווחת על השלמת הנפקה של 3 סדרות אופציה. במסגרת ההנפקה, הוצעו 20,000 חבילות, כשכל יחידה כללה 100 כתבי אופציה (סדרה 7) במחיר מינימאלי של 1.5 ש"ח לכתב אופציה, 30 כתבי אופציה (סדרה 5) ללא תמורה ו-30 כתבי אופציה (סדרה 6) ללא תמורה, כשנקבע כי מחירה המינימאלי של יחידה לא יפחת מ-150 ש"ח. כל כתב אופציה אחד מסדרות 5 עד 7 ניתן למימוש למניה רגילה אחת ללא ערך נקוב.


במכרז התקבלו ביקושים ל-28,377 יחידות - פי 1.42 מכמות היחידות שהוצעו לציבור. בהתאם לתנאי המכרז וחתימת היתר הוקצו 15% יחידות נוספות וסה"כ 23,000 יחידות.


מר ניסים ברכה, מנכ"ל, יו"ר דירקטוריון ובעל שליטה בחברה, הודיע הגיש הצעה במסגרת המכרז לרכישת 2,000 יחידות במחיר הגבוה מהמחיר שנקבע ליחידה.


התמורה המיידית, ברוטו, לחברה במסגרת ההצעה לציבור, מסתכמת בסך של 3.45 מיליון ש"ח והתמורה העתידית, ברוטו, בהנחת מימוש מלא של סדרת אופציות 7 בלבד, הנמצאת עמוק בתוך הכסף (ללא מימוש של אופציות 5 ו-6), עד ליום 15 בינואר 2019, מסתכמת בסך 10.35 מיליון ש"ח. בהנפקה שימשה אוריון חיתום והנפקות בע"מ כמפיץ ומר תומר קורנפלד ומר דני צדוק שימשו כיועצי ההנפקה.


ניסים ברכה, מנכ"ל טוגדר: "אנו שמחים על הצלחת הגיוס אשר סולל את הדרך להאצת הפיתוח העיסקי של החברה. המימון של בעלי השליטה עד כה וקדימה וכן המימון משוק ההון יקדם את הקמת החוות שלנו בישראל ומחוצה לה, תוך הנחת התשתית לפעילות ממספר אתרים ברחבי העולם. אנו ממשיכים לקדם עסקאות מחוץ לישראל, בין השאר בגרמניה, פולין, אוסטרליה ובטריטוריות נוספות ומאמינים כי הפלטפורמה שבנינו תמשיך לייצר ערך עבור בעלי המניות של החברה."

אודות טוגדר וגלובוס פארמה
חברת טוגדר (ת"א: טגדר) פועלת בתחום הקנאביס הרפואי באמצעות חברת-הבת גלובוס פארמה, המקימה בימים אלה תשתית חקלאית וטכנולוגית מתקדמת לגידול, ייצור ושיווק תוצרת קנאביס רפואי בישראל ומחוצה לה. החברה היא בעלת הסכמי שיווק והפצה עם חברות מובילות בתחום הקנאביס הרפואי בגרמניה וקנדה, בהיקף כולל של כ-80 טונות תוצרת בשנה.


לטוגדר פארמה צוות מומחים בגידול קנאביס עם ידע וניסיון בגידול מעשי של קנאביס, והחברה נמצאת בתהליך מתקדם לבניית חוות קנאביס בישראל ובאוגנדה וכן להתחלת שיווק בגרמניה באמצעות חברה גרמנית בעלת רשיון לייבוא ושיווק קנאביס רפואי בגרמניה ובניית מערך שיווק בפולין ובהמשך בשוק האירופאי כולו.
https://together-pharma.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il