TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ויקטורי מדווחת על צמיחה עקבית זה הרבעון ה-11 ברציפות


אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי:
הרבעון השלישי 2018 הוא רבעון שיא נוסף בכל הפרמטרים

המכירות עלו ב-5% והסתכמו ב-426 מיליון שקל
הרווח הגולמי עלה ב-9.2% והסתכם ב-106.2 מיליון שקל, עם עלייה לשיעור רווח גולמי של 24.9%
הרווח התפעולי עלה ב-20.2% והסתכם ב- 12.7 מיליון שקל, עם עלייה לשיעור של 3%
הרווח הנקי עלה ב-24.5% ל-9.7 מיליון שקל, עם שיעור של 2.3%
החברה הכריזה על דיבידנד נוסף של 10 מיליון שקל

אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי: "אנו ממשיכים להציג תוצאות שיא, זה הרבעון ה-11 ברציפות, עם עלייה עקבית בהיקף המכירות והרווחים. לצד הצמיחה, התוצאות משקפות שיפור בכל הפרמטרים התפעוליים עם רווחיות גבוהה יותר, בין השאר על רקע עליה בפדיון בחנויות זהות ובפדיון הממוצע למ"ר. העליה בהיקפי הפעילות מחזקת את מעמדנו בשוק ותורמת להמשך השיפור בתנאי הסחר.


"כיוון שאנו רואים במכירות באינטרנט ערוץ אסטרטגי להגדלת המכירות ושיפור הרווחיות, הובלנו ברבעון השלישי של 2018 מהלך התייעלות ניכר בתחום זה שהביא אותה על סף איזון. אנו ממשיכים ביישום תוכנית התייעלות זו, וצופים כי כבר במהלך הרבעון הרביעי 2018 נציג איזון תפעולי בתחום האינטרנט לכל הפחות.
"הנזילות הגבוהה, בהיקף של כ-100 מיליון שקל, מייצרת עבורנו בסיס איתן להמשך התרחבות מואצת, אם באמצעות פתיחת סניפים מתוכננים ואם באמצעות רכישת סניפים נוספים. אנו מחוייבים להמשך המגמה החיובית המשתקפת בתוצאות הרשת, זאת תוך יצירת ערך עבור כלל בעלי המניות."

ויקטורי רשת סופרמרקטים (ת"א: וקטר), הפועלת כרשת שיווק קמעונאי בתחום המזון בשיטת הדיסקאונט ומציעה סל קניות מוזל לצרכן תוך התייחסות לתחרות המקומית בסביבת כל אחד מ-47 סניפיה ברחבי הארץ, מדווחת על תוצאותיה עבור הרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים של 2018. הרבעון השלישי 2018 זה הוא ה-11 ברציפות בו מדווחת החברה על צמיחה עקבית.


המכירות ברבעון השלישי 2018 הסתכמו ב-426.2 מיליון שקל, עלייה של 5% בהשוואה ל-406 מיליון שקל ברבעון השלישי 2017. המכירות בתשעת החודשים הראשונים של 2018 הסתכמו ב-1.26 מיליארד שקל, עלייה של 5.8% בהשוואה ל-1.2 מיליארד שקל בתשעת החודשים הראשונים של 2017. החברה מייחסת את העלייה במכירות לפתיחת סניפים חדשים ולעלייה בפדיון חנויות זהות.


הפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון השלישי 2018 גדל ב-3% בהשוואה לפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון המקביל אשתקד. הפדיון הממוצע למ"ר במהלך הרבעון עמד על 8.2 אלף שקל למ"ר מכירה נטו, בהשוואה לפדיון ממוצע של 7.9 אלף שקל למ"ר מכירה נטו ברבעון המקביל אשתקד. הפדיון הממוצע למ"ר בחנויות זהות במהלך הרבעון עמד על 8.2 אלף שקל למ"ר, בהשוואה לפדיון ממוצע של 7.9 אלף שקל למ"ר ברבעון המקביל אשתקד.


במהלך תשעת החודשים הראשונים של 2018 הפדיון למ"ר, עמד על כ-24.3 אלפי ש"ח למ"ר, בהשוואה ל-23.6 אלפי ש"ח למ"ר בתקופה המקבילה אשתקד. הפדיון למ"ר בחנויות זהות בתקופת הדיווח, עמד על כ-24.2 אלפי ש"ח למ"ר, בהשוואה ל-23.8 אלפי ש"ח למ"ר בתקופה המקבילה אשתקד. הפדיון בחנויות זהות בתקופת הדיווח גדל בכ-1.8%, בהשוואה לפדיון בחנויות זהות בתקופה המקבילה אשתקד.


הרווח הגולמי ברבעון השלישי 2018 הסתכם ב-106.2 מיליון שקל, עליה של 9.2% בהשוואה ל-97.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2017. שיעור הרווח הגולמי ברבעון השלישי 2018 עלה ל-24.9% מהמכירות, בהשוואה ל-24% ברבעון המקביל בשנה שעברה. הגידול בשיעור הרווחיות הגולמית, נבע בעיקרו משיפור תנאי הסחר עם הספקים, שינוי תמהיל בסל הקניה של הצרכנים ושינוי המחרתי בתחום האינטרנט. הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של 2018 הסתכם ב-312.2 מיליון שקל, עליה של 9.3%, בהשוואה ל-285.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.


שיעור הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של 2018 עלה ל-24.8% מהמכירות, בהשוואה ל-24% בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בשיעור הרווחיות הגולמית, נבע בעיקרו משיפור תנאי הסחר מול הספקים עקב צמיחתה של החברה ומהתמתנות בתחרות בענף קמעונאות המזון.


הרווח מפעולות רגילות לפני הוצאות (הכנסות) אחרות ברבעון השלישי 2018 הסתכם ב-12.8 מיליון שקל, עליה של 20.2%, בהשוואה ל-10.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עקב העלייה במכירות וברווח הגולמי. שיעור הרווח מפעולות רגילות לפני הוצאות (הכנסות) אחרות ברבעון השלישי 2018 עלה ל-3%, בהשוואה ל-2.6% בתקופה המקבילה ב-2017.


הרווח מפעולות רגילות לפני הכנסות אחרות בתשעת החודשים הראשונים של 2018 הסתכם ב-36.1 מיליון שקל, עליה של 21%, בהשוואה ל-29.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, שיעור הרווח מפעולות רגילות לפני הוצאות (הכנסות) אחרות בתשעת החודשים הראשונים של 2018 עלה ל-2.9%, בהשוואה ל-2.5% בתקופה המקבילה ב-2017. הגידול בשיעור הרווח התפעולי נבע בעיקר מהצמיחה בפעילות החברה ומגידול בשיעור הרווח הגולמי של החברה.


הרווח הנקי לרבעון השלישי 2018 הסתכם ב-9.7 מיליון שקל, עלייה של 24.5% בהשוואה ל-7.8 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. שיעור הרווח הנקי עלה והסתכם ב-2.3% בהשוואה ל-1.9% ברבעון המקביל אשתקד.


הגידול נבע מהגידול במכירות וברווח הגולמי ומקיטון בהוצאות המימון. הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של 2018 הסתכם ב-25.6 מיליון שקל, עלייה של 2.1% בהשוואה ל-25 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי בנטרול רווח ההון ממכירת 2 הסניפים לשופרסל בשנת 2017 גדל בתשעת החודשים הראשונים של 2018 בכ-19% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.


מתחילת השנה החברה מדווחת על תזרים חיובי מפעילות שוטפת של 33.2 מיליון שקל.


יתרת מזומנים ושווי מזומנים ונכסים פיננסיים לזמן קצר ליום 30 בספטמבר 2018 הסתכמה בכ-99.2 מיליון שקל. הנזילות הגבוהה מאפשרת לחברה להמשיך להתפתח, לנצל הזדמנויות ולהרחיב את פעילותה.
ההון העצמי, נכון ליום 30 בספטמבר 2018 עמד על 257 מיליון שקל, המהווה 39% מהמאזן. עיקר הגידול נובע מהרווח הנקי השוטף של החברה, ממימוש אופציות למניות החברה ובניכוי דיבידנד בסך כ-15 מיליון שקל אשר שולם בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2018.


ויקטורי חתומה על הסכמים לפתיחת ארבעה סניפים נוספים ברחוב הארבעה בתל אביב, בחדרה, בחיפה וברמת גן, ומעריכה כי הסניפים ברחוב הארבעה בתל-אביב ובחיפה יחלו לפעול עד סוף 2018, והסניפים ברמת גן ובחדרה יחלו לפעול ברבעון הראשון 2019. החברה ממשיכה לבחון את המשך הרחבת הרשת באמצעות רכישת פעילות מרכולים ברחבי הארץ.


בתחילת אוגוסט 2018 העלתה חברת מידרוג את דירוג האג"ח של ויקטורי מדירוג A3 באופק חיובי לדירוג A2 באופק יציב. על פי מדרוג, העלאת דירוג האג"ח של החברה נובעת ממגמת השיפור המתמשכת בפרופיל הפיננסי של החברה, הן בצד הקטנת החוב והן בצד שיפור ברווחיות והגדלת בסיס התזרים התפעולי.
עוד בחודש אוגוסט 2018, החליט דירקטוריון החברה על חלוקת דיבידנד בסך של 15 מיליון שקל, ששולם לבעלי המניות בספטמבר 2018. עם מועד פרסום הדוח הכריזה החברה על חלוקת דיבידנד בסך 10 מיליון ש"ח אשר ישולם לבעלי המניות בחודש דצמבר 2018.

אודות ויקטורי
ויקטורי רשת סופרמרקטים בע"מ פועלת כקבוצה בתחום השיווק הקמעונאי והסיטונאי בתחום המזון בישראל, באמצעות חברות בת הפועלות בשיטת הדיסקאונט – מחירים זולים לצרכן הפרטי. ויקטורי מפעילה היום 47 סופרמרקטים (לא כולל הסניף האינטרנטי), המשתרעים על שטחי מכירה של כ-52 אלפי מ"ר בפריסה ארצית. בעלי השליטה בחברה הם מר חיים רביד, המכהן כסמנכ"ל כספים, מר אייל רביד, המכהן כמנכ"ל החברה ומר אברהם רביד, המכהן כסמנכ"ל פיתוח עסקי. צביקה ברנשטיין - רו"ח ועו"ד, מכהן כיו"ר הדירקטוריון של החברה. ויקטורי מעסיקה היום מעל ל-2,500 עובדים, ומשרדי ההנהלה שלה נמצאים ביבנה. http://www.abavictory.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il