TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

החברות אנלייבקס וביובלאסט מתמזגות


bioblast-pharma
סך המזומנים שבידי החברה הממוזגת צפוי לאפשר האצת פיתוח מספר תרופות אימונותרפיות והשלמת אבני דרך קליניות המתוכננות לשנים הקרובות

אנלייבקס פיתחה אימונותרפיה חדשנית ובעלת מנגנון פעולה ייחודי לטיפול במחלות מסכנות חיים כולל ספסיס, GvHD וגידולים מוצקים

ב-2019 צפויה אנלייבקס להיכנס לניסוי קליני שלב II-III ולשני ניסויים קליניים שלב II בשלוש התוויות בעלות פוטנציאל שוק משמעותי
שיחת ועידה ו-webcast ייערכו בתאריך 20.11.18 בשעה 15:30 שעון ישראל

החברות אנלייבקס תרפיוטיקס בע"מ., חברת אימונותרפיה פרטית בשלב הניסויים הקליניים, וביובלאסט פארמה בע"מ. (NASDAQ:ORPN) הודיעו על חתימת הסכם מיזוג. עם סגירת העסקה, החברה הממוזגת תיקרא אנלייבקס תרפיוטיקס בע"מ. וסימן המסחר שלה בבורסה ישתנה בהתאם.


אנלייבקס היא חברת אימונותרפיה פרטית בשלב הניסויים הקליניים המפתחת מספר תרופות אלוגנאיות להשבת איזון למערכת חיסונית שיצאה מכלל שליטה – איזון שהינו קריטי לטיפול בבעיות חיסוניות ודלקתיות מסכנות חיים הכרוכות בשחרור יתר של ציטוקינים (Cytokine Release Syndrome). אנלייבקס מפתחת טיפול אימונותרפי חדשני בעל מנגנון פעולה ייחודי המתמקד בהתוויות קליניות המוגדרות כמסכנות חיים, צורך רפואי ללא מענה, כגון מניעת או טיפול בסיבוכים הקשורים בהשתלות מח עצם, ספסיס – גורם התמותה השלישי בארה"ב לאחר מחלות לב וסרטן – והוא יעיל גם בטיפול בגידולים מוצקים באמצעות immune checkpoint reprogramming, תוך שיפור יעילות טיפוליי CAR-T, TCR וטיפולים נוספים נגד סרטן.


חלוקת הבעלות בחברה הממוזגת צפויה להיות כ-96% לבעלי מניות אנלייבקס תרפויטיקס בע"מ ו-4% לבעלי מניות ביובלאסט פארמה בע"מ לפני שקלול גורמי מימון נוספים.

הרכב מועצת המנהלים של החברה הממוזגת יכלול את חברי מועצת המנהלים הנוכחיים באנלייבקס והצוות הניהולי של אנלייבקס ישמש כצוות הניהולי בחברה הממוזגת.


המיזוג המוצע אושר פה אחד על ידי מועצת המנהלים בכל חברה והוא צפוי להיסגר במהלך הרבעון הראשון לשנת 2019, בכפוף לאישור העסקה על ידי בעלי המניות של שתי החברות וכן לתנאי סגירה אחרים הכלולים בהסכם המיזוג.


אנלייבקס השלימה בהצלחה מחקר קליני שלב IIa למניעת GvHD באוכלוסיית תורמים מותאמת. שלב II במחקר הקליני בספסיס צפוי להתחיל ב-Q2/2019. שלב II במחקר הקליני לטיפול במטופלי steroid-refractory GvHD צפוי להתחיל ב-Q4/2019, כמו גם שלב II/III במחקר הקליני למניעת סיבוכים לאחר השתלות מח עצם.


"לאחר בחינה כוללת של החלופות האסטרטגיות, מועצת המנהלים של ביובלאסט פארמה קבעה כי העסקה המוצעת עם אנלייבקס משרתת את טובת בעלי המניות שלנו, שכן היא תספק הזדמנות ליצירת ערך מתוך pipeline מבוזר הכולל נכסים קליניים וקדם קליניים בתחומים בהם קיים צורך רפואי משמעותי ללא מענה," אמרה ד"ר דליה מגידו, MD, מנכ"לית ביובלאסט פארמה בע"מ.


"יתרה מכך, אנו מאמינים כי בפתרון האימונותרפי החדשני של אנלייבקס להשבת האיזון במערכת החיסונית טמון הפוטנציאל להציע למטופלים, בפעם הראשונה, פתרונות מצילי חיים למצבים קליניים דחופים ואקוטיים עבורם אין כיום פתרונות הולמים בשל מורכבות המחלות".


"העסקה עם ביובלאסט פארמה מבשרת על תחילתו של שלב הצמיחה הבא באנלייבקס", אמר מר שי נוביק, יו"ר מועצת המנהלים באנלייבקס. "הקמנו בסיס איתן עם צוות הכולל גופים מובילים בתעשייה ומספר מוצרים ייחודיים בעלי מנגנוני פעולה מוכחים לטיפול בהתוויות קליניות מורכבות המטפלות ב'צורך רפואי ללא מענה'. העסקה מבוססת על החזון המשותף שלנו לפיתוח, קידום ומסחור אימונותרפיות חדשניות למטופלים הסובלים ממחלות קשות ומסכנות חיים כגון ספסיס, GvHD וגידולים מוצקים".

העסקה המוצעת
על פי תנאי הסכם המיזוג, חברת בת בבעלות מלאה של ביובלאסט פארמה בע"מ תתמזג עם ולתוך אנלייבקס תרפיוטיקס בע"מ, כאשר אנלייבקס תרפיוטיקס בע"מ תמשיך להתקיים לאחר המיזוג כחברת בת בבעלות מלאה של ביובלאסט פארמה בע"מ.


עם סגירת המיזוג, בעלי ההון של אנלייבקס תרפיוטיקס בע"מ יקבלו מניות רגילות של ביובלאסט פארמה בע"מ. במועד הסגירה, צפויים בעלי מניות אנלייבקס להחזיק בכ-96% מהחברה הממוזגת ובעלי המניות הנוכחיים של ביובלאסט פארמה בע"מ צפויים להחזיק בכ-4% מהחברה הממוזגת, הכול בכפוף להתאמות מקובלות ולפני שקלול מימון מקביל.


לתיאור מפורט יותר של הסכם המיזוג, אנא עיינו בדיווח ביובלאסט פארמה בע"מ בטופס 6-K כפי שהוגש ל-Securities and Exchange Commission.


עם הסגירה, יקבלו בעלי מניות נוכחיים בביובלאסט פארמה בע"מ contingent value right (CVR) אחת למניית ביובלאסט שבבעלותם נכון לתאריך הקובע לפני סגירת המיזוג. כל CVR יקנה לבעליו את הזכות לחלק יחסי בתמורה שתתקבל בקשר עם התוכנית הקלינית Trehalose הקיימת בביובלאסט פארמה בע"מ. לקבלת זכאות ל-CVR, על בעל מניות בביובלאסט פארמה בע"מ להיות הבעלים הרשומים של המניה ביום הקובע. ביובלאסט מנהלת כעת משא ומתן עם צדדים שלישיים למכירה או מתן זיכיון פוטנציאלי לתוכנית Trehalose הנוכחית.


לתיאור מפורט יותר של הסכם המיזוג, לרבות התנאים למימוש העסקה, אנא עיינו בדיווח ביובלאסט פארמה בע"מ בטופס 6-K כפי שהוגש ל-Securities and Exchange Commission.

מועצת המנהלים בחברה הממוזגת
צפוי כי מר שי נוביק, יו"ר מועצת המנהלים הנוכחי באנלייבקס, יכהן כיו"ר מועצת המנהלים בחברה הממוזגת. ד"ר שמואל הס, המנכ"ל המכהן באנלייבקס, יכהן כמנכ"ל החברה הממוזגת. מועצת המנהלים של החברה הממוזגת תכלול את חברי מועצת המנהלים הנוכחיים באנלייבקס אשר יחליפו את מועצת המנהלים הקיימת בביובלאסט.


משרדי Zysman, Aharoni, Gayer and Sullivan & Worcester LLP (ZAG/S&W) בבוסטון ובתל אביב פעלו כיועצים המשפטיים לביובלאסט. Greenberg Traurig, P.A. פעל כיועץ המשפטי לאנלייבקס, ויגאל ארנון ושות' פעלו כיועצים המשפטיים לאנלייבקס בישראל.

שיחת וועידה, Webcast ומידע נוסף:
החברות תקיימנה שיחת ועידה ו- Webcast ביום שלישי, ה-20 לנובמבר 2018 בשעה 15:30 שעון ישראל.
Webcast: http://public.viavid.com/index.php?id=132319
Investors Dial: 888-224-1121
Int’l Investors Dial: 323-994-2082
Investors in Israel Dial: 1809 212 909
Investors in UK Dial: 0800 279 7204
Conference ID: 3967856

Replays, Available through November 30th:
Domestic: 844-512-2921
International: 412-317-6671
Replay PIN: 3967856


אודות ביובלאסט פארמה בע"מ
ביובלאסט פארמה בע"מ (NASDAQ:ORPN) היא חברת ביוטכנולוגיה בשלב הקליני המחויבת לפיתוח טיפולים בעלי משמעות קלינית למטופלים הסובלים ממחלקות גנטיות נדירות ומאוד נדירות. למידע נוסף, בקרו באתר שלנו ב-www.bioblast-pharma.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il