TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מגוריט סוגרת את הרבעון השלישי עם רווח נקי של כ-11 מיליון שקל ומדווחת לראשונה על חלוקת דיבידנד בהיקף של 5 מיליון שקל


מגוריט ישראל
יו"ר מגוריט, ארז רוזנבוך: "מרוצה מהתוצאות שהצגנו ורואה בחלוקת הדיבידנד שיתוף ראוי של משקיעי החברה בפירות מאמצינו ופעולותינו. נמשיך להוביל את קידום ענף השכירות בישראל"

בסיכום תשעת החודשים הראשונים של השנה הרווח הכולל עומד על כ-20.2 מיליון שקל. התוצאות החזקות הביאו לכך שלראשונה מאז היווסדה תחלק החברה דיבידנד למשקיעיה בגין פעילותה בשנה הנוכחית. החברה תכריז על מדיניות דיווידנד לשנת 2019 במועד פרסום הדוחות הכספיים לתום השנה הנוכחית. יו"ר מגוריט, ארז רוזנבוך: "מרוצה מהתוצאות שהצגנו ורואה בחלוקת הדיבידנד שיתוף ראוי של משקיעי החברה בפירות מאמצינו ופעולותינו. נמשיך להוביל את קידום ענף השכירות בישראל"

מגוריט ישראל, קרן הריט למגורים הראשונה בישראל, מדווחת הבוקר (א') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של השנה ולראשונה מאז היווסדה הכריזה כי תחלק דיווידנד בהיקף של 5 מיליון שקלים למשקיעיה בגין שנת 2018. במקביל החליט דירקטוריון החברה כי יכריז על מדיניות חלוקת הדיווידנד לשנת 2019 לאחר פרסום דוחות סוף השנה הנוכחית. חלוקת הדיווידנד למשקיעים מגיעה בהמשך לתוצאות הכספיות החזקות של החברה מהם עולה כי בתשעת החודשים הראשונים של השנה הרוויחה הקרן כ-20.2 מיליון ₪, כאשר 10.8 מיליון ₪ מיוחסים לרבעון השלישי של השנה.


השורה התחתונה עליה דיווחה הקרן מקורה בעיקר מעליית ערך הדירות בבעלות מגוריט בשכונת רמת הדר בגבעת שמואל, בפרויקט 'מידטאון' במרכז תל אביב ובפרויקט מרום נגבה אשר ברמת גן, בו נרכשו במהלך הרבעון הנוכחי 6 דירות בנוסף ל-23 הדירות המוחזקות כבר בבעלות מגוריט ושהושכרו במהלך הרבעון הנוכחי. עסקה זו מצטרפת לעסקה שביצעה החברה באוקטובר האחרון, במסגרתה רכשה בניין מגורים שלם ומניב במרכז ירושלים בתמורה לכ-75 מיליון ₪ שבכוונת החברה לפעול להשבחתו במהלך התקופה הקרובה.


נכון להיום (מייד עם השלמת העסקה בירושלים) בבעלותה של מגוריט ישראל 154 דירות מניבות בשיעורי תפוסה כוללים של מעל ל-90%. באשר לשתי עסקאות אחרונות אלה, פרסמה החברה לאחרונה שמאויות המעריכות את שווי השוק של הנכסים שנרכשו בכ-10% מעל עלותם בעת הרכישה.


פעילותה של הקרן צפויה לגדול במהלך החודשים הקרובים עת תתחיל לאכלס מגדל מגורים בן 84 דירות בשכונת נווה דוד ברמלה. כל זאת, לצד קידום ארבעה פרויקטים בהם זכתה החברה בשיתוף קבוצת מנרב במסגרת מכרזים של "דירה להשכיר" באזורי ביקוש בירושלים, ראשון לציון, חולון ובאר יעקב. כמות הדירות הכוללת הנמצאת במלאי החברה, הן כמניבות, הן בהקמה והן בתכנון, עומד, נכון למועד פרסום הדוחות, על כ-750 יח"ד.


"התוצאות הכספיות מעידות על טיב העסקאות אותן ביצענו. חלק מאותן עסקאות כבר מייצרות לחברה תזרים שוטף שמקורו מהכנסות שכירות שצפויות לעלות עם קבלת הדירות הנרכשות ברמלה ובירושלים ועם השלמת הפרויקטים בתכנון.


בנוסף לכך, אנו בוחנים כל העת רכישת פרויקטים נוספים", כך אמר מתי דב, מנכ"ל מגוריט ישראל עם פרסום הדוחות. עוד הוסיף דב כי "כל הפרויקטים שלנו זוכים לביקוש ער המתבטא בשיעורי תפוסה גבוהים. הערך המוסף שאנו נותנים לשוכרים, בין אם בטיב הדירות, החוזה הידידותי וכן איכות הניהול הם ייחודיים במוצר שלנו עבור השוכרים. אלה, לצד מימוש חזוננו בהסדרת שוק השכירות, צפויים להגביר את האטרקטיביות שלנו בענף השכירות למגורים בישראל".


ארז רוזנבוך, יו"ר מגוריט התייחס לדוחות החברה ואמר "אני מרוצה מהתוצאות שהצגנו ורואה בחלוקת הדיבידנד כשיתוף ראוי של משקיעי החברה בפירות מאמצינו ופעולותינו". יו"ר מגוריט סיכם כי "בכוונתנו להמשיך ולהוביל את מהפכת מיסוד תחום שכירות המגורים בישראל, הן באמצעות הנכסים שנרכשו ואלו המתוכננים להיבנות על ידינו, הן באמצעות פעולות לרכישת נכסים נוספים והן באמצעות רתימת הרגולטור למאמץ הלאומי להרחבת שוק חשוב זה, כאלטרנטיבה ראויה לאתגר רכישת הדירה".


מגוריט ישראל בע"מ, קרן הריט למגורים הציבורית היחידה במדינה, הוקמה לפני כשנתיים, וגייסה עד כה למעלה מ-700 מיליון ₪ בהון ובחוב, בבורסה המקומית ומבנקים. הטריגר להנפקה נוצר בעקבות השינוי לחוק הריטים שעיקרו הפחתת מס הרכישה לקרנות הריט הפועלות בתחום המגורים, לצד הטבות מיסוי נוספות. הקרן פועלת לאיתור מתחמים בני 20 יח"ד לכל הפחות. עד כה התקשרה הקרן בעסקאות לרכישת והקמת דירות בהיקף כולל של למעלה ממיליארד ₪.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il