TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ליפמן על להב – לקראת דוחות רבעון שלישי


להב אל.אר
עליה משמעותית בהון העצמי - מחיר יעד של 2.25 אפסייד של 32%

להב – לקראת דוחות רבעון שלישי: עליה משמעותית בהון העצמי
להב אל.אר. נסחרת בבורסה בתל אביב משנת 2011, כאשר פעילותה מתרכזת בשני תחומים עיקריים:
נדל"ן להשקעה - נכסים מניבים בגרמניה ובישראל
אנרגיה ירוקה מתחדשת פרויקטים לייצור חשמל באמצעות מתקני PV (להב הרים ירוקים).

פעילות הנדל"ן להשקעה בגרמניה צומחת בקצב נאה והיא כוללת כיום אחזקה של 33 נכסים, חלק גדול מהם מרכזים מסחריים מעוגני סופרמרקט או רשתות DIY.


האסטרטגיה של החברה בפעילות זו היא של השבחת הנכסים ע"י הגדלת שכ"ד, בדרך של הרחבה של המרכז המסחרי ע"י ניצול זכויות בנייה או שינוי תמהיל השוכרים וחלוקת השטח הכולל למספר רב יותר של שוכרים, הארכת הסכמי השכירות ועוד.


פעילות האנרגיה הירוקה של החברה מתאפיינת ביזום, הקמה, רכישה אחזקה וניהול של מערכות פוטו וולטאיות בישראל. הפעילות מתאפיינת באחזקה של כ- 235 מתקנים פוטו-וולטאים קטנים (פרויקטים לייצור חשמל בהספקים של 50-55 קילוואט) המותקנים על גבי גגות מבנים באזורים שונים בארץ.


מתקנים אלו מייצרים כ- 12.25 מגה וולט ומניבים הכנסות של כ-24.5 מיליון ₪ בשנה ממכירת חשמל (חלק החברה כ-50%). בנוסף, בבעלות להב הרים ירוקים (100%) 4 מגה של פרויקטים בפיתוח, פוטנציאל פיתוח של מעל 200 מגה וואט עם הסתברות לביצוע ומו"מ לפרויקטים נוספים בהיקפים נרחבים.


בספטמבר רכשה קרן ג'נריישן קפיטל 50% מחברת להב הרים ירוקים, בדרך של הנפקת מניות (כסף פנימה להרים ירוקים) הקרן הזרימה כ- 34 מ' ₪ ששימשו את הרים ירוקים כדי לרכוש 65% ממניות חברת סולגרין הציבורית (אליה בעתיד צפויה לעבור כל הפעילות הסולארית). בעקבות כך, תרשום להב רווח של כ- 20 מ' ₪ בדוחות הקרובים.


סדרת אג"ח להמרה של החברה בהיקף של כ-48 מ' שקלים נמצאת להערכתנו בסבירות גבוהה להיכנס לכסף ויהפכו להון בטווח הבינוני (ספטמבר 2020), מה שיחזק משמעותית את מאזן החברה.


אנו ממשיכים לעקוב אחרי חברת להב אל אר, מתרשמים מקצב הצמיחה ומביצוע העסקאות. הפעילות הסולארית צפויה לעלות מדרגה עם החבירה של קרן ג'נריישן ורכישת סולגרין. אנו נותרים בהמלצת קנייה ומעדכנים את מחיר היעד ל- 2.25 ₪ (לעומת מחיר של 2.13 ₪ בעדכון קודם) אפסייד של כ- 32%. מצאנו כי שווים של הנכסים בספרים הוא ריאלי ולהערכתנו בהמשך המגמה החיובית בגרמניה סביר כי יעלה אפילו בטווח הקצר (מה שיבוא לידי ביטוי בשערוכים חיוביים ב-2018). לחברה מזומנים כדי להמשיך ולהרחיב את פעילותה ואנו מצפים שכך תעשה.

מודל הערכת השווי:
את הנכסים המניבים של החברה לקחנו לפי השווי בספרים, למרות שרוב הנכסים לא שוערכו עדיין, בחרנו בגישה שמרנית. להערכתנו כבר השנה תהנה החברה משערוך חיובי בגין השיפור בפעילות הנדל"ן המניב.
הוספנו 20 מ' ₪ , שירשמו כרווח בעקבות עסקת ג'נריישן (אין מס כי לא מומשו מניות והכסף נכנס להרים ירוקים).


הוספנו סכום של 7.5 מ' ₪ שמהווים את הוצאות העסקאות של השנה האחרונה, שהורדו משווי הנכסים בשל המדיניות החשבונאית (נרשמו כהוצאה).


בחרנו שלא להוריד הוצאות הנהלה וכלליות בשל הפעילות הענפה של הייזום והרכישות בחברה ולהעניק זאת כפרמיית ייזום והפעלה לחברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il