TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רבעון שיא לננו דיימנשן


ננו דיימנשן לוגו
הכנסות של כ-1.67 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2018

במהלך הרבעון מכרה החברה 10 מדפסות DragonFly Pro וחיזקה באופן משמעותי את מעמדה בתעשייה הביטחונית בארה"ב

חברת ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM), חברה מובילה בתחום הדפסת תלת מימד לשוק האלקטרוניקה, מודיעה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי לשנת 2018.


החברה מדווחת על סך הכנסות של 1.672 מיליון דולר לרבעון השלישי לשנת 2018, בהשוואה ל- 1.088 מיליון דולר ברבעון השני לשנת 2018, ו- 0.143 מיליון דולר ברבעון השלישי לשנת 2017.


בתשעת החודשים הראשונים של 2018, רשמה החברה הכנסות בהיקף של כ- 3.395 מיליון דולר, בהשוואה ל- 0.414 מיליון דולר לתשעה חודשים שהסתיימו ב- 30 בספטמבר 2017.

"הצמיחה המתמשכת שלנו במהלך הרבעון השלישי, מחזקת את ביטחוננו בפוטנציאל השוק עבור פתרונות ה- additive manufacturingשל החברה." ציין עמית דרור, מנכ"ל ננו דיימנשן.


"במהלך הרבעון השלישי, מכרנו 10 מערכות DragonFly Pro ואנו מרוצים במיוחד מההתפתחויות החיוביות להן זוכה החברה בתעשייה הביטחונית בארה"ב, בעקבות קבלת אישור כספק מורשה של חברות ממשלתיות וביטחוניות בארה"ב. אנו מאמינים כי יתרון הראשוניות של החברה בתחום ה- additive electronics, בשילוב רשת המפיצים ההולכת וגדלה של החברה, ממצבים את החברה בצורה טובה להמשך הצמיחה במכירות, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך."

במהלך הרבעון השלישי של 2018, ובתקופה שלאחריו, ציינה החברה מספר אבני דרך משמעותיות בתחומי המכירות, ההפצה, הטכנולוגיה ועוד. במהלך התקופה, זכתה החברה לחיזוק משמעותי מכוחות הביטחון האמריקאים, עם מכירת 4 מדפסות DragonFly Pro למספר חיילות שונים, זאת בהמשך להכרתה כספק מורשה של חברות ממשלתיות וביטחוניות בארה"ב.


בנוסף, הודיעה ננו דיימנשן על הרחבת רשת המפיצים של החברה בארה"ב וכיסוי של כלל האזורים בארה"ב, כתוצאה מחתימה על הסכמי הפצה נוספים בצפון אמריקה. בנוסף, הרחיבה החברה את נוכחותה באסיה פסיפיק והודיעה על מספר שיתופי פעולה משמעותיים בסין.


בצד הטכנולוגי הודיעה החברה לאחרונה על פריצת דרך בתחום הדפסת תלת מימד של רכיבים אלקטרוניים בטכנולוגיית additive manufacturing. בבדיקות שנערכו ע"י Harris Corporation, נמצא כי ביצועי מעגלי RF (תדרי רדיו) מודפסים בתלת מימד זהים לאלו של מעגלים שפותחו בשיטות ייצור מסורתיות. כמו כן, דיווחה החברה כי חברת Techniplas חשפה הגה קונספט לתחום הרכב החכם משולב תאורה חכמה שנבנה תוך שימוש במדפסת ה- DragonFly Pro.

אודות ננו דיימנשן
ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM) הינה חברה טכנולוגית מובילה בתחום ה- Additive Manufacturing לעולם האלקטרוניקה. ננו דיימנשן משנה, מעצבת ומגדירה את העתיד של ייצור אלקטרוניקה. באמצעות טכנולוגיית הדפסת תלת המימד הייחודיות שפיתחה, ננו דיימנשן מתמקדת בביקוש ההולך וגדל למוצרים אלקטרוניים הדורשים תכונות מתוחכמות יותר וכוללים מעגלים אלקטרוניים מודפסים (כרטיסי PCB). הביקוש למעגלים, ובין היתר ל- PCB, שהינם הליבה של כל מכשיר אלקטרוני, רלוונטי למגוון רחב של תעשיות, לרבות מוצרי צריכה אלקטרוניים, מכשירים רפואיים, בטחון, חלל, כלי רכב, IoT וטלקום. תעשיות אלו יכולות להפיק תועלת רבה מפתרונות האלקטרוניקה המודפסת בתלת מימד של ננו דיימנשן עבור בניית אבות טיפוס באופן מהיר וכן עבור ייצור סדרות קטנות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il