TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תגובת אלון גלזר מלידר שוקי הון לדוחות דיסקונט


לידר שוקי הון
אנו מעלים (שוב) את מחיר היעד לבנק ל- 14.0 ₪ ומותירים את ההמלצה על תשואת שוק

איך היה הדו"ח? בנק דיסקונט ממשיך להציג תוצאות מרשימות מאד ומפתיעות, עם צמיחה חדה בפעילות לצד שמירה על רמת הוצאות יציבה.


תוצאות הבנק ברבעון השלישי של השנה היו חזקות כאמור, כאשר הבנק רשם רווח של 439 מיליון ₪, המייצג תשואה על ההון של 11.1%. התוצאות ברבעון הנוכחי מרשימות במיוחד מאחר והרווח ברבעון נובע בעיקר מהצמיחה בפעילות, כאשר מעבר לכך הבנק נהנה ברבעון מרווחי מימוש מניות (אחזקות בבורסה ותיק נוסטרו) בהיקף של 50 מיליון ₪.

האם הדוח מלמד על העתיד? בכל הקשור לחלקים התפעוליים נראה שאנו צפויים לראות את אותן מגמות. הבנק ממשיך לצמוח והדבר מביא לשיפור בהכנסות הבנק לצד יציבות בהוצאות.


העליה בשער הדולר ופערי הריביות בין הדולר והשקל ימשיכו לתרום להכנסות המימון ברבעונים הקרובים. מנגד נראה כי המגמה של ירידה משמעותית בהכנסות משוק ההון תמשך.

לאור התוצאות החזקות והמשך המגמות החיוביות נראה שהבנק מצליח להציג קפיצת מדרגה משמעותית עם תשואה מייצגת על ההון שעומדת על כ- 9.0%.


מה לעשות עם המניה? כפי שציינו בתחילת העבודה אין ספק שדיסקונט הצליח בשנים האחרונות לבצע מהלכים שסגרו חלק גדול מהפער בינו לבין יתר הבנקים, וגם מצדיקים את הצמצום בפער במכפיל ההון בו נסחר דיסקונט ביחס לבנקים האחרים.


אנו מעריכים כי התוצאות מצביעות על עליית מדרגה ברווחיות, כאשר רווחי שני הרבעונים האחרונים משכנעים אותנו כי הרווח המייצג בבנק גבוה מזה שהערכנו עד כה והוא מגיע לרמה של כ- 9.0%.


מנגד יש לזכור כי כי הבנק נהנה ברבעונים האחרונים מהרבה רווחים חד פעמיים, וכן כי הסיכון בבנק (הצמיחה החדה בתיק האשראי והפעילות בניו יורק) גבוה מהממוצע במערכת.


בשורה התחתונה, לאור התוצאות הטובות והמשך תהליך הצמיחה וההתייעלות, אנו מעלים (שוב) את מחיר היעד לבנק ל- 14.0 ₪ ומותירים את ההמלצה על תשואת שוק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il