TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תגובת אלון גלזר מלידר שוקי הון לדוחות בנק הפועלים


לידר שוקי הון
ממשיכים להמליץ על בנק הפועלים בתשואת יתר ומעלים את מחיר היעד ל- 30 ₪

איך היה הדו"ח? תוצאות הבנק ברבעון השלישי של השנה היו טובות כאשר הבנק רשם רווח של 950 מיליון ₪ המשקף תשואה על ההון של 10.7%. הבנק נהנה ברבעון ממימוש מניות בהיקף גבוה של 167 מיליון ₪, כאשר מנגד פרשת החקירה בארה"ב ממשיכה לגבות הוצאות כבדות, עם הוצאות של כ- 142 מיליון ₪ ליועצים משפטיים ואחרים. גם ברבעון הנוכחי הבנק לא מחלק דיבידנדים, וככל הנראה לא נראה דיבידנדים עד סיום המו"מ מול הרשויות בארה"ב.

האם הדוח מלמד על העתיד? מבחינת תוצאות, הדו"ח טיפה מוטה כלפי מעלה בשל ההכנסות הגבוהות שלא מריבית, כאשר מנגד יש לנטרל את ההוצאות החריגות ליועצים. התשואה המייצגת על ההון בבנק עומדת כיום על כ- 10.0% - 10.5% להערכתנו.

מנגד, ההוצאה החד פעמית הגבוהה רק בגין הוצאות משפטיות ואחרות מלמדת עד כמה העסק בעייתי ועלול עוד להיות יקר עבור הבנק.

מה לעשות עם המניה? מניית הפועלים ממשיכה להציג ביצועי חסר ביחס לסקטור גם השנה, בעיקר על רקע התארכות המו"מ עם הרשויות בארה"ב, ההפרשות וההוצאות השוטפות המבוצעות בגין החקירה, והחשש כי הקנסות יהיו בסופו של דבר גבוהים משמעותית מהתחזיות המוקדמות של הנהלת הבנק.


נושא גובה הקנס ימשיך להשפיע מאד על מניית הבנק, סכום ההפרשה העצום רק ליועצים משפטיים השנה עלול ללמד על גובה הקנס, כאשר יש לזכור שהבנק הפריש כ- 365 מיליון $. אנו מניחים שנראה סכום של כ- 200 – 250 מיליון $ נוספים מעבר לסכום ההפרשה שבוצעה.


מבחינת פעילות בנקאית, הבנק מציג ברבעונים האחרונים תוצאות טובות ויציבות, כאשר הליכי ההתייעלות שהבנק בצע בשנים האחרונות באים לידי ביטוי בשיפור ביחסי היעילות. אנו מניחים כי הבנק צפוי להמשיך להציג תשואה על ההון שנעה סביב ה- 10% - 10.5% כאשר במכפיל הון של כ- 0.95 פועלים נסחר מתחת לשוויו הכלכלי וזול ביחס לסקטור.


אנו מאמינים כי עם סיום החקירות (ובהנחה שלא נופתע לרעה מגובה הקנס הסופי כמובן) המניה תוכל לסגור חלק מהפיגור של המניה מול הסקטור שנרשם ברבעונים האחרונים.
אנו ממשיכים להמליץ על בנק הפועלים בתשואת יתר ומעלים את מחיר היעד ל- 30 ₪.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il