TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מידרוג מותירה על כנו דירוג של A3.il להכשרה חברה לביטוח


מידרוג
אופק הדירוג יציב

שיקולים עיקריים לדירוג
דירוג החברה משקף פרופיל עסקי המוגבל בגודלה של החברה ובפיזור מקורות רווח שאינו בולט לטובה. כמו כן, הדירוג משקף פרופיל סיכון טוב ביחס לדירוג, הנתמך בסיכון מוצרים נמוך לצד חשיפה מועטה ללקוחות גדולים, אולם מושפע לשלילה בשל תלות בעל השליטה בדיבידנדים לצורך שירות החוב.


הפרופיל הפיננסי של החברה מאופיין באיכות נכסים הולמת לדירוג וכרית הונית סבירה, אולם פוטנציאל השיפור בה עדיין מוגבל בטווח הזמן הבינוני. רווחיות החברה סבירה לדירוג, אך נשחקה בשנים האחרונות. פרופיל הנזילות והגמישות הפיננסית נותרו סבירים לדירוג.


על פי מודל ההון של מידרוג, לחברה עודף הון מותאם סיכון סביר ביחס לדירוג הנוכחי, כאשר החברה עומדת בצורה גבולית בתרחיש הקיצון השלישי בחומרתו מתוך חמישה, על בסיס נתוני 30 ביוני 2018.


הסיכונים העיקרים אליהם חשופה החברה כפי שנתפס במודל- נובעים מסיכונים ביטוחיים בביטוח כללי בענפי הרכב בעיקר וכן מסיכוני שוק בגין השקעות. כמו כן, יחס כושר פירעון בהתאם להוראות החדשות (SCR) ליום 31 בדצמבר 2016 עמד על כ- 103% ו-172% (ללא ועם התחשבות בתקופת הפריסה, בהתאמה).


נציין, כי יחס זה לא לוקח בחשבון את השפעת פעילות החברה ותוצאותיה בשנת 2017 ובמחצית הראשונה של שנת 2018. לאור הצורך בחלוקת דיבידנדים כאמור, החברה פעלה להקטנת דרישות ההון גם בדרך של עסקאות עם מבטחי משנה, כאשר לאלה השפעות נגזרות על שיעורי הרווחיות. מידרוג מצפה, כי החברה תפעל לשמר מרווח הוני הולם אל מול החסם הרגולטורי, נוכח התנודתיות הצפויה של היחס.


בתרחיש הבסיס שלנו לשנים 2018-2019, אנו צופים המשך סביבה עסקית מאתגרת, אשר תמשיך להיות מושפעת לחיוב להערכתנו מצמיחת תמ"ג יציבה יחסית (3.5% עד 3.7% בשנים 2018-2019), סביבת ריבית ואינפלציה נמוכות, יציבות מסוימת בתלילות העקום לצד תשואות תנודתיות בשוק ההון וחשיפה לעומס רגולטורי, המעודד תחרות ומייצר עלויות נוספות במקטעים מסוימים. מנגד, שיעורי החדירה צפויים להמשיך ולצמוח להערכתנו, כך שימתנו במידה מסוימת את התחרות בשוק.


בתרחיש זה, אנו מעריכים כי החברה תשמר את מיצובה העסקי, תוך הגדלת הפרמיות המורווחות בשיעור מצטבר של כ-3%-1% ביחס לשנת 2017, עם שונות בין המגזרים השונים, כאשר פוטנציאל הצמיחה ינבע להערכתנו בעיקר מענפי רכוש אחר וחבויות.


במגזר ביטוח חיים וחסכון ארוך טווח, החברה מתמקדת בעיקר בפוליסות חסכון ("בסט אינווסט") ובפוליסות ריסק לצד צמצום מתמשך בביטוחי מנהלים. המיקוד העסקי הכולל בעיקר מוצרים המאופיינים בפרופיל סיכון נמוך ביחד עם גיוון ערוצי ההפצה צפויים לתמוך להערכתנו בשיפור מסוים בכרית הרווח. בתרחיש זה שיעורי הרווחיות צפויים להיות סבירים ביחס לדירוג, כך שיחסי ה- ROC וה- ROA ינועו בטווח של 2.0%-3.0% ו- 0.1%-0.2%, בהתאמה בטווח התחזית.


אופק הדירוג היציב משקף את העובדה כי אנו צופים שהחברה תשמור על נתוני המפתח בטווח תרחיש הבסיס שלנו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il