TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרידנזון צומחת בכל מגזרי הפעילות


פרידנזון
הרווח התפעולי גדל בכ- 27% * הרווח לתקופה גדל בכ- 14%

פרידנזון מסכמת את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2018:
הרווח התפעולי גדל בכ- 27%
הרווח לתקופה גדל בכ- 14%

פרידנזון שירותים לוגיסטיים מסכמת את תשעת החודשים הראשונים של 2018:
הכנסות החברה הסתכמו בכ - 218 מיליוני ₪ לעומת כ- 219 מיליוני ₪ אשתקד. הרווח הגולמי הסתכם בכ- 39 מיליוני ₪ לעומת כ- 35 מיליוני ₪, גידול של כ- 10%. הרוווח התפעולי הסתכם בכ- 16 מיליוני ₪ לעומת כ- 12 מיליוני ₪ בתקופה המקבילה אשקתד, גידול של כ- 27%. הרווח לתקופה בתשעת החודשים הראשונים של 2018 הסתכם בכ-8 מיליוני ₪ לעומת כ- 7 מיליוני ₪ אשתקד, גידול של כ- 14%.


במגזר ההובלה החברה צמצמה את צי הרכבים ושיפרה את הנצילות שלו. בהתאם הכנסות החברה במגזר זה ירדו, אולם שיעור הרווח התפעולי עלה. הרווח ממגזר זה הסתכם בכ- 7.7 מיליוני ₪ לעומת כ- 7.3 מיליוני ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.


במגזר האחסנה החברה המשיכה בתהליכי הרחבה והתייעלות, ובהתאם חל שיפור ברווח ובשיעורי הרווחיות התפעולית. הרווח ממגזר זה הסתכם בכ- 6 מיליוני ₪ לעומת כ- 3.6 מיליוני ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.
במגזר השילוח הבינלאומי חל שיפור בשיעורי הרווחיות בעיקר בשל גידול בפעילות.


במגזר התחבורה הירוקה, לאחר השלמת החלפת מערך המנעולים ברבעון השני, חברת FSM עברה לרווח ברבעון השלישי.

ה-EBITDA בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2018 הסתכמה בכ- 28.6 מיליוני ₪ לעומת כ- 26.3 מיליוני ₪ בשנה אשתקד, גידול של כ- 9%.


גידי אלטמן, יו"ר פרידנזון שירותים לוגיסטיים אומר: "קבוצת פרידנזון מצליחה בצורה שיטתית ועקבית לשפר את התוצאות שלה ולהגדיל את הרווח התפעולי והנקי של הקבוצה, כל זאת תוך כדי המשך צמיחה וניצול הזדמנויות עסקיות. הרחבת המרלו"ג שהושלמה באוגוסט האחרון תאפשר לנו להמשיך ולהצמיח תחום פעילות זה".
אודות פרידנזון:
החברה, פועלת מעל 40 שנה ומהמובילות בישראל בארבעה תחומים עיקריים:

הובלה ולוגיסטיקה בישראל - החברה מהווה One Stop Shop ומספקת מגוון שירותי הובלה ולוגיסטיקה, ובכלל זה שירותי הובלה ייחודיים: חומרים מסוכנים המצריכים רישוי מיוחד, מטענים חורגים מבחינת גודל, צורה, היקף ומשקל ועבודות מנופים מורכבות.


אחסנה - החברה מעניקה ללקוחותיה שירותי אחסנה, ניהול מלאי, שירותי ערך מוסף, הפצה ועוד, בשטחי האחסון שלה הפרוסים בארץ.


שילוח בינלאומי - החברה מספקת שירותי שילוח בינלאומי, עמילות מכס, ביטוח מטענים, הובלה בינלאומית, ניהול שרשרת אספקה, מימון ומתן אשראי ושירותים נלווים נוספים בתחומים האמורים.


תחבורה ירוקה - החברה מפעילה מערך השכרת האופניים של עיריית תל אביב הפועל תחת שם המותג "תל אופן". בחודש אוקטובר 2018 קיבלה FSM הודעה על זכייה במכרז להקמה והפעלה של מערך אופניים בירושלים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il