TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

SAP רוכשת את Qualtrics ב- 8 מיליארד דולר


sap
רואה בניהול חוויה, (Experience Management), את עתיד העסקים

SAP ו-Qualtrics הודיעו היום על חתימת הסכם רכישה בין SAP ל- Qualtrics, החלוצה העולמית בקטגורית פתרונות ניהול חוויה (XM), המאפשרים לארגונים לשגשג בכלכלת החוויה של היום.
SAP ו- Qualtricsיאיצו את קטגוריית XM החדשה על ידי שילוב בין נתוני חוויה ונתונים תפעוליים כדי להזניק את כלכלת החוויה. החברות יצרו הצעה ייחודית לעסקים כדי לספק חוויות לקוח, עובד, מוצר, ומותג מיטביות.


ראיין סמית ימשיך לנהל את Qualtrics; החברה תמשיך להחזיק במשרדים הראשיים שלה ביוטה ובסיאטל.
על פי תנאי ההסכם, SAP תרכוש את כל הון המניות של Qualtrics בסכום של 8 מיליארד דולר במזומן. הרכישה צפויה להיסגר סופית במחצית הראשונה של 2019. הדירקטוריונים של SAP ו-Qualtrics אישרו את העסקה, כמו גם בעלי המניות של Qualtrics.


מנכ"ל SAP ביל מקדרמוט אמר: "אנחנו מחפשים ללא הרף הזדמנויות לחולל שינוי – ההכרזה של היום היא בדיוק זה. יחד, SAP ו- Qualtrics מציגות פרדיגמה חדשה, שתחולל תזוזה משמעותית בשוק, כמו שקרה בעולם מערכות ההפעלה האישיות, מכשירים חכמים ורשתות חברתיות. SAP כבר לוקחת חלק ב 77 אחוז מהעסקאות בעולם. כשמחברים יחדיו את הנתונים התפעוליים שלנו עם נתוני החוויה של Qualtrics, אפשר להאיץ את קטגוריית XM עם פתרונות קצה אל קצה בקנה מידה עולמי באופן מיידי. שיתוף הפעולה של Qualtrics עם SAP יעניק לה שותף חדש ודינאמי עם אמונה, התלהבות וקנה מידה כזה שיכול להביא את ניהול החוויה למיליוני לקוחות מסביב לעולם".


עוד מוסיף מקדרמוט: "השילוב בין Qualtrics ל- SAP חוזר ומאשר את תחום "ניהול חוויה" כפורץ הגבולות החדש לתעשיית הטכנולוגיה. SAP ו – Qualtrics מנצלים את ההזדמנות הזאת כמו חדשנים שחושבים דומה, מאוחדים במשימה, אסטרטגיה ותרבות. אנחנו חולקים באמונה שלכל קול אנושי יש ערך, כל חוויה חשובה, ושהעסקים הטובים ביותר יכולים לנהל את העולם טוב יותר. אנו מחכים לעמוד כבר לצידו של ראיין והקולגות המדהימים שלו ב- Qualtrics לפרקים הבאים של הסיפור הזה שנקרא 'ניהול חוויה'. הטוב ביותר עוד לפנינו".


ראיין סמית, מנכ"ל Qualtrics, אומר: "המשימה שלנו היא לעזור לארגונים לספק את החוויות שיהפכו את הלקוחות שלהם חסידים נלהבים, עובדים לשגרירים, מוצרים לאובססיות ומותגים לדתות. SAP, בעזרתם של צוות עולמי המונה מעל 95 אלף איש, יעזרו לנו לצמוח מהר יותר ולהשיג את המשימה על במה גדולה יותר. זה ישים את הפלטפורמה של XM בכל מקום בין לילה. אנחנו לא יכולים להיות נרגשים יותר לאחד כוחות עם ביל ועם צוות SAP בהזדמנות של פעם-בחיים הזאת להזניק את כלכלת החוויה."


SAP ו- Qualtrics יספקו ביחד את הפוטנציאל הטרנספורמטיבי של נתוני החוויה (X-Data) בשילוב נתוני התפעול (O-Data)
XM מתמקד בהשגה והניצול המיטבי של ערך המשוב המגיע מהלקוח, העובד, המוצר והמותג. שילוב נתוני החוויה והתובנות של Qualtrics, יחד עם הנתונים התפעוליים חסרי התקדים של סאפ יאפשר ללקוחות לנהל טוב יותר את שרשרת ההספקה, הרשתות, העובדים ותהליכי הליבה. יחד, SAP ו- Qualtrics יספקו חווית ייחודית מקצה לקצה ומערכת ניהול תפעולי להעצמת ארגונים.

SAP תאיץ את הצמיחה של Qualtrics ותקדם אותה בקנה מידה גלובלי
Qualtrics תוכל להגיע בקלות לכל העולם עם גישה ללקוחות SAP המונים יותר מ- 413,000 וכוח מכירות עולמי של כ- 15,000. ל- SAP יש רקורד חזק של האצת צמיחתן של חברות חדשניות שהיא רוכשת, כפי שהוכח על ידי ההצלחה המהירה של הרכישות האחרונות של SAP.


Qualtrics מצפה שהתשואות לשנת 2018 יעברו את ה- 400 מיליון דולר אמריקאי ומתכוננת לצמיחה של יותר מ- 40 אחוז, לא כולל סינרגיות פוטנציאליות כתוצאה מהשותפות עם SAP.

אודות Qualtrics
Qualtrics היא פלטפורמת הטכנולוגיה שבה ארגונים משתמשים כדי לאסוף, לנהל ולפעול בעזרת נתוני חוויה, הנקראים גם X-Data. פלטפורמת XM של Qualtrics היא מערכת של פעולות המשמשת צוותים, מחלקות וארגונים שלמים כדי לנהל את ארבע חוויות הליבה של עסקים - לקוחות, עובדים, מוצר ומותג - על פלטפורמה אחת. למעלה מ -9,000 ארגונים ברחבי העולם, כולל יותר מ -75% מרשימת טופ 100 של Fortune ו -99 מתוך 100 בתי הספר העסקיים המובילים בארה"ב מסתמכים על Qualtrics כדי לבנות מוצרים שאנשים אוהבים באופן קבוע, ליצור לקוחות נאמנים יותר, לפתח תרבות עובדים פנומנלית ולבנות מותגים אייקוניים. למידע נוסף www.qualtrics.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il