TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גילת מדווחת על המשך צמיחה חזקה ברווחיות ברבעון השלישי של 2018


יונה עובדיה גילת
הכנסות הרבעון השלישי של 2018 הסתכמו ב-62.8 מיליון דולר, בהשוואה ל- 69.9 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2017, מעלה את התחזית השנתית לשנת 2018 לרווח התפעולי ול- EBITDA המתואם

החברה הציגה רווח תפעולי על בסיס GAAP של 6.0 מיליון דולר, גידול של 79.6% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, ו-EBITDA מתואם של 9.1 מיליון דולר, גידול של 27.8% ביחס לרבעון המקביל אשתקד;


החברה מעלה את תחזיות הרווח התפעולי על בסיס GAAP ל-22-24 מיליון דולר (מ-17-21 מיליון דולר) ואת ה- EBITDAהמתואם ל-35-37 מיליון דולר (מ-30-34 מיליון דולר) לשנת 2018

פתח תקווה, ישראל, 12 בנובמבר 2018 - חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי שהסתיים ב-30 בספטמבר, 2018.

דגשים עיקריים:
הכנסות הרבעון השלישי של 2018 הסתכמו ב-62.8 מיליון דולר, בהשוואה ל- 69.9 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2017.


המשך רווחיות חזקה:
ברבעון השלישי של 2018 גדל הרווח התפעולי על בסיס GAAP ל- 6.0 מיליון דולר, עלייה של 79.6% בהשוואה לרבעון השלישי של 2017.
ברבעון השלישי של 2018 גדל הרווח התפעולי על בסיס Non-GAAP ל- 6.5 מיליון דולר, עלייה של 32.7% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
ברבעון השלישי של 2018 הסתכם הרווח הנקי על בסיס GAAP ב- 8.7 מיליון דולר או 16 סנט למניה בדילול מלא (הכולל הטבת מס חד-פעמית בהיקף של 4.1 מיליון דולר הקשורה לחברת הבת בארה"ב), בהשוואה לרווח נקי על בסיס GAAP של 2.1 מיליון דולר או 4 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון השלישי של 2017.
ברבעון השלישי של 2018 הסתכם הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP ב- 5.1 מיליון דולר או 9 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי על בסיס Non-GAAP של 3.6 מיליון דולר או 7 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השלישי של 2017.
ברבעון השלישי של 2018 גדל ה-EBITDA המתואם ב- 27.8% והסתכם ב- 9.1 מיליון דולר, או 14.5% מההכנסות.


ההנהלה מעדכנת את יעדיה לשנת 2018: הרווח התפעולי על בסיס GAAP עודכן כלפי מעלה ל- 22 מיליון דולר עד 24 מיליון דולר (לעומת 17-21 מיליון דולר), וה- EBITDA המתואם עודכן כלפי מעלה ל- 35 מיליון דולר עד 37 מיליון דולר (לעומת 30-34 מיליון דולר). טווח הכנסות עודכן ל- 265 מיליון דולר עד 275 מיליון דולר (לעומת 285-305 מיליון דולר) בעקבות עיכובים מתמשכים מפרוייקטי החברה עבור FITEL בפרו, וכן עקב נקיטת משנה זהירות בהתייחס לזכיית החברה לאחרונה בשני פרויקטים איזוריים נוספים לפריסת תשתית תקשורת בפרו.


לאחרונה, החברות אשר הפסידו את הפרויקטים לגילת ערערו על הזכייה והשיגו צו מניעה זמני כנגד הזכייה. לגילת נמסר על ידי FITEL כי היא מאמינה שצו המניעה הושג שלא כדין וכי FITEL מתנגדת לו. גילת איננה צד בהליכים אלו, והיא מאמינה בתוקף, על בסיס חוות דעת משפטית, כי סיכויי ההצלחה של ערעור החברות המפסידות הינם קלושים, אך עם זאת החליטה לנקוט משנה זהירות ולהפחית את תחזית טווח ההכנסות שלה ל-2018.


יונה עובדיה, מנכ"ל גילת התייחס לתוצאות: "אני שמח לדווח כי הרבעון השלישי של 2018 היה רבעון חזק נוסף עבור גילת. המשכנו בשיפור הרווחיות עם גידול שנתי ראוי לציון ברווח התפעולי על בסיס GAAP וב-EBITDA המתואם. אנו המשכנו גם ליהנות מהשקעותינו במנועי הצמיחה שלנו: תמסורת סלולרית ואינטרנט מהיר במטוסים (IFC), ומהמיקוד שלנו בשיפור הרווחיות.


"מבחינה עסקית, גילת זכתה בפרויקטים בהיקפים של מיליוני דולרים ברחבי העולם. פרויקטים חדשים הושגו ברוסיה, סין ויפן, עבור אינטרנט מהיר ולוויינים בקיבולת גבוהה להם תספק גילת מערכות תקשורת מרובות יישומים.


"מבחינה טכנולוגית, השגנו אבן דרך חשובה ביחד עם שותפותינו, Global Eagle ו- Telesatעל ההצגה הראשונה אי-פעם של אינטרנט מהיר במטוסים באמצעות לוויין נמוך מסלול (LEO) וכן יכולת מעבר בין הלוויינים במסלול גאוסטציונרי (GEO) ולווייני ה-LEO של Telesat.


"כמו כן, אנו נשארים אופטימיים ומחויבים להזדמנויות העסקיות שלנו בפרו, למרות שהחלטנו לנקוט משנה זהירות ולהפחית את תחזית ההכנסות השנתית שלנו בעקבות האירועים בפרו שהוזכרו לעיל. עם זאת, אנו בהחלט מצפים כי נתגבר על עיכובים אלו במהלך החודשים הקרובים."


מר עובדיה סיכם: "אנו בטוחים באסטרטגיה שלנו וממשיכים להתמקד במנועי הצמיחה שלנו: תמסורת סלולרית, אינטרנט מהיר במטוסים, ולוויינים בקיבולת גבוהה, כמו גם בחלוקה נכונה של השקעותינו במחקר ופיתוח במטרה לשמור על מובילות המוצרים שלנו לצד המשך השיפור ברווחיות, כפי שבא לידי ביטוי בהעלאת תחזית הרווח השנתית."


הכרזות בולטות של גילת:
גילת זכתה בפרויקט של JSAT בהיקף של מיליוני דולרים לשירותי אינטרנט מהיר נייחים ובתנועה ביפן
גילת תספק את רשת התקשורת עבור לוויין ChinaSat-18 של China Satcom
Global Eagle וגילת מציגות לראשונה אינטרנט מהיר במטוסים על גבי לוויין נמוך מסלול (LEO) של Telesat
Hispamar וגילת משיקות שירות אינטרנט לווייני מהיר בברזיל
גילת ו- Gazprom Space Systemsחתמו על הסכם בהיקף של 18 מיליון דולר לאספקת אינטרנט מהיר ברחבי רוסיה באמצעות לוויין חדש

פרטי שיחת הועידה:
הנהלת גילת תארח שיחת ועידה היום, ה-12 בנובמבר, בשעה 16:30 (שעון ישראל) שתדון בתוצאות הרבעון השלישי של 2018 ותענה על שאלות רלוונטיות. להאזנה לשיחה יש לחייג 3-918-06090.
הקלטת השיחה תהיה זמינה באתר גילת בכתובת www.gilat.com וכן בקישור הבא: http://www.veidan-stream.com/gilatq3-2018.html .
הקלטת השיחה תהיה זמינה לתקופה של 30 ימים באתר החברה ובקישור הנ"ל.

גילוי פיננסי שלא על פי GAAP (Non-GAAP)
סיכום הדוחות הכספיים הבלתי מבוקרים המצורפים, הוכנו לפי עקרונות GAAP של הרשות לניירות ערך האמריקאית. בנוסף להצגת מדדים פיננסיים על פי GAAP, מציגה החברה מדדים פיננסיים שלא על פי GAAP: רווח נקי, רווח תפעולי, EBITDA מתואם ורווח למנייה. ההתאמות לתוצאות לפי GAAP של החברה התבצעו מתוך כוונה לספק להנהלת החברה ולמשקיעים הבנה כוללת ומקיפה יותר של בסיס תוצאות הפעילות, מגמות וביצועים.


גילת מציגה EBITDA מתואם (רווח תפעולי לפני פחת, הפחתות, תגמול מבוסס מניות ועלויות הקשורות לרכישת חברות, עלויות ארגון מחדש, ירידת ערך מוניטין, ירידת ערך רכוש קבוע , הוצאות משפטיות הקשורות לסודות מסחריים ועלויות הקשורות לתכנית חנינת מס) בכדי לאפשר השוואה בין ביצועי החברה בפועל לביצועיה בתקופות קודמות וככלי להערכת התוצאות הכספיות והתפעוליות על בסיס עקבי מתקופה לתקופה. החברה מאמינה כי מדד זה, כאשר בא בשילוב התוצאות הפיננסיות של החברה על פי עקרונות GAAP, מספק מידע שימושי למשקיעים להערכת תוצאות תפעוליות ומגמות שוטפות. EBITDA מתואם, אינו מיועד לבחינה במנותק, ואין לפרשו כאלטרנטיבה לרווח תפעולי או רווח נקי לתקופה והוא אינו יכול להעיד על התוצאות התפעוליות של החברה בעבר; ואין הוא מיועד לספק תחזית של תוצאות פוטנציאליות עתידיות. EBITDA מתואם לא נערך לפי מערכת מקיפה של כללים או עקרונות חשבונאיים ואינו מיועד להשוואה למדדים דומים המשמשים חברות אחרות. המידע המשלים בין הרווח התפעולי וה-EBITDA המתואם של החברה מוצג בסיכום הדוחות הכספיים המצורף.


הודעה לעיתונות זו כוללת הערכות צופות פני עתיד של ה- EBITDA המתואם החזוי על ידי גילת לשנת 2018. הערכה צופת פני עתיד של הרווח הנקי והתאמה בין ההערכה צופת פני עתיד של ה-EBITDA המתואם לבין הרווח הנקי אינן מובאות מאחר והנתונים הנחוצים להערכת הרווח הנקי אינם ניתנים להערכה בנקודת זמן זו.


הצגת הרווח הנקי, הרווח התפעולי, ה-EBITDA המתואם והרווח למנייה שלא על פי GAAP אינו מיועד לבחינה במנותק או כתחליף לדוחות המאוחדים של החברה אשר נערכו בהתאם לכללים ועקרונות חשבונאיים מקובלים (GAAP), או כאינדיקציה לביצועיים התפעוליים ולנזילות של גילת.
אודות גילת רשתות לוויין


גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT) היא ספקית עולמית מובילה של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין. עם 30 שנות ניסיון, אנו מתכננים ומייצרים מוצרים חדשניים, ומספקים פתרונות כוללים ושירותים מקצה לקצה, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית שלנו. כחברה המספקת פתרונות תחרותיים בעלי ערך גבוה, היצע המוצרים שלנו כולל פלטפורמת רשת תקשורת לווינית מבוססת ענן, מודמים במהירות גבוהה, אנטנות ניידות בעלות ביצועים גבוהים, ומגברי מצב-מוצק (SSPA) וממירי תדרים (BUC) להספקים גבוהים בעלי יעילות גבוהה.


הפתרונות המקיפים של גילת תומכים בישומים רבים עם היצע מוצרים רחב, תוך עמידה בדרישות רמת השירות המחמירות ביותר. ישומים מרכזיים אלו כוללים קישוריות פס רחב, תמסורת סלולרית, שירותים לארגונים, אינטרנט מהיר בטיסות (IFC), קישוריות לכלי שייט ולרכבות, וקישוריות לכוחות בטחון, חירום והצלה. גילת הינה חברה הנשלטת ע"י קרן פימי. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה www.gilat.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il