TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

היטאצ'י ונטרה ו-Arrow Electronics משתפות פעולה בתחום ה-IoT והערים החכמות


מייק וולקי, סגן נשיא בכיר, בריתות ושותפים אסטרטגיים בהיטאצ'י ונטרה
שתי החברות יפתחו פתרונות חדשים ומקיפים בתחום התחבורה ושמירה על ביטחון הציבור

היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, ו-Arrow Electronics, ספקית פתרונות טכנולוגיים, הכריזו על העמקת השותפות ארוכת השנים בין החברות. יחד, החברות ירחיבו את מאמציהן המשותפים, הכוללים כיום פתרונות לעולמות תשתיות המחשוב, לפיתוח ומכירה של פתרונות קצה-לקצה חדשים המשלבים תשתיות מחשוב אנליטיקה, יישומי IoT ופתרונות קישוריות לרשתות תקשורת שיאפשרו הקמת רשתות של סנסורים על גבי תשתית סלולר וחיישנים מסוגים שונים לפריסה בערים, כאשר המטרה המרכזית היא לאפשר הקמת תשתית לניהול עיר חכמה מקצה לקצה.


לפי Bain & Company, השימוש הפוטנציאלי ב-IoT – החל מהטמעת סנסורים שיחוברו לרשתות תקשורת, העברת המידע בצורה מהירה לדאטה סנטר, ביצוע אנליטיקה והפקת תובנות מהמידע – יגיע ל-520 מיליארד דולר עד שנת 2021. הפתרון החדש של Arrow, הצפוי להגיע לשוק עד סוף שנת 2018, בתחום התחבורה ושמירה על ביטחון הציבור, יתמקד בהזדמנויות בשוק הערים החכמות בסך של למעלה מ-158 מיליארד דולר עם יכולות חומרה, תוכנה, יישומי ענן ושירותים, אשר יכולים להפוך לבסיס של עיר חכמה דינמית וסקלבילית.


הווארד גולדברג, סגן נשיא בכיר, שיווק גלובלי ופיתוח עסקי ב-Arrow, אמר כי, "כיום, אנו מעוניינים להציע פלטפורמות IoT חדשניות, המבוססות על פריסת רשת של חיישנים וקישורם לליבת מערכת אשר תוכל לספק ערך ותובנות מתקדמות המתקבלות מניהול ובקרת נתונים. העבודה שלנו עם היטאצ'י ונטרה מהווה שיקוף של הקו האסטרטגי המשותף שלנו והמחויבות לספק את הטכנולוגיות והפתרונות אשר יכולים להאיץ טרנספורמציה ולסייע ללקוחותינו ברחבי העולם לממש את הכוח הטמון בנתונים שלהם".


מייק וולקי, סגן נשיא בכיר, בריתות ושותפים אסטרטגיים בהיטאצ'י ונטרה, אמר כי, "במהלך 20 השנים האחרונות, חברת Arrow הייתה שותפה משמעותית לצמיחה ולהצלחה שלנו. כעת, כאשר התעשייה עוברת שינויים וצצות מגמות ודרישות חדשות, אנו נרגשים להרחיב את שיתוף הפעולה בינינו כדי להתמודד עם דרישות חדשות מצד הלקוחות בתחומי הערים חכמות, תחבורה, ייצור חכם ועוד".

אודות Hitachi Vantara
היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות מלאה של תאגיד היטאצ'י, מסייעת לחברות מובילות מבוססות-נתונים למצוא ולהשתמש בערך הנתונים שלהם במטרה ליצור חדשנות אינטליגנטית ולהגיע לתוצאות משמעותיות עבור עסקים והחברה הסובבת אותנו. אנחנו משלבים בין טכנולוגיה, קניין רוחני וידע תעשייתי במטרה לספק פתרונות ניהול נתונים אשר עוזרים לארגונים לשפר את חווית הלקוחות שלהם, לפתח אפיקי הכנסה חדשים ולהפחית את עלויות העסק. רק היטאצ'י ונטרה מעלה את יתרון החדשנות שלכם על ידי שילוב בין טכנולוגיית IT עמוקה, טכנולוגיית OT ומומחיות בתחום. אנחנו עובדים עם ארגונים בכל רחבי העולם כדי להביא את הנתונים שלהם לכדי תוצאות משמעותיות. בקרו אותנו בכתובת www.HitachiVantara.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il