TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Xtra Mile דורגה במקום הראשון מקרב סוכנויות השיווק


ארז רז, מנכ"ל משותף ומייסד Xtra Mile
הדירוג ניתן לה ע"י חברת הדירוג Clutch, במסגרת דירוג שביצעה אודות ספקיות שירותי ה- B2B המובילות לשנת 2018, באסיה ובאפריקה

Xtra Mile, המתמחה בתהליכי שיווק ומיתוג מעסיק חוצי-ארגון עבור לקוחותיה, נכנסה לרשימת הספקים המובילים לשוק ה- B2B בישראל, ודורגה במקום הראשון בקרב סוכנויות השיווק, המספקות שירותים לשוק זה. הדירוג ניתן לה ע"י חברת הדירוג Clutch, במסגרת דירוג שביצעה אודות ספקיות שירותי ה- B2B המובילות לשנת 2018, באסיה ובאפריקה.


Clutchהיא חברת דירוג וסקירות בינלאומית, היושבת בוושינגטון, ועורכת סקרי שוק מעמיקים, כבסיס לדירוגי החברות. Clutch מסתמכת על דיווחים והמלצות של לקוחות, היצע השירותים של החברות, איכות העבודה והנוכחות שלהן בשוק. עד היום, דירגה Clutch למעלה מ- 42,000 חברות, ובאתר שלה ניתן למצוא יותר מ- 22,000 דיווחים והמלצות של לקוחות וכ- 100 מחקרי שוק מקיפים.


לדברי אליאנה סטיבנסון, אנליסטית עסקית בחברת Clutch: "הדירוגים שלנו מתבססים על סקירות לקוח מעמיקות, לצד בחינה של מגוון גורמים נוספים. הופעה בדירוגים שלנו, במיוחד במקומות הראשונים, מעידה על כך שיש כאן חברה המספקת שירותים בעלי ערך רב ללקוחותיה, ואלה חווים שביעות רצון גבוהה. אם אתם זוכים להיכנס לדירוגים של Clutch – סימן שאתם מספקים 'סחורה' איכותית."


"Xtra Mile פועלת על פי מודל ייחודי, בקרב סוכנויות השיווק בשוק הישראלי," אומר ארז רז, מנכ"ל משותף ומייסד Xtra Mile. "אנחנו מעניקים ללקוחותינו שירותי שיווק, תוכן, מיתוג מעסיק ודיגיטל במגוון מודלים, בהתאמה לצרכים העכשוויים של כל לקוח עם גמישות גבוהה, ויכולת לשנות את המודל בהתאם לצרכים המשתנים של השוק ושל הלקוח. השירותים שלנו כוללים גיבוש של תוכניות Go to Market מקיפות, שימוש בכל ערוצי השיווק, דיגיטליים ופיזיים. בין לקוחותינו חברות הייטק, סטארט-אפים ואחרים, בארץ ובחו"ל."


"לשמחתנו לא רק אנחנו זוכים בדירוגים גבוהים אלא גם הלקוחות שלנו, כמו חברת צים למשל, אשר קמפיין דיגיטלי שהובלנו עבורה, דורג במקום הראשון בפורטל ספנות מוכר בעולם. למרות התקציב המוגבל שעמד לרשותנו הצלחנו לעקוף את ענקיות הספנות בעולם. אנו גאים בדירוגים שקיבלנו לאחרונה ע"י חברות דירוג בינלאומיות ומבטיחים להמשיך ולשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר, בעבודתנו היומיומית."

אודות Xtra Mile
Xtra Mile מתמחה בהגשמת צרכי השיווק של לקוחותיה. היא תופרת עבורם תכניות שיווק מפורטות, הנגזרות מצרכיהם ויעדיהם העסקיים, ומתרגמת אותן לפעילויות שיווק רלוונטיות, מדויקות ויצירתיות.
Xtra Mile מאפשרת ללקוחותיה לבחור בכל מסלול והיקף שירות המתאים לדרישותיהם העכשוויות, תוך חסכון ברור במשאבים וקיצור זמני התגובה להפקת פעילויות השיווק (Time to Market) לשוק הלקוחות הרלוונטי.


החברה הוקמה בשנת 2007 והיא מעסיקה מעל 60 עובדים. בין לקוחותיה: מיקרוסופט, ורינט, צים, ROCHE, לומינס, גוגל, סיסקו, לנובו, אופטימאל פלוס, Western Digital, Cellebrite, זרטו, ג'ונסון אנד ג'ונסון ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il