TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מולטיפוינט ממנה את ניקוס קריסטאקיס למנהל סניף יוון וקפריסין


ניקוס קריסטאקיס מנהל סניף יוון וקפריסין
קריסטאקיס הוא בעל תואר הנדסת אלקטרוניקה מהמכון הטכנולוגי של כרתים
מולטיפוינט, מפיצה מובילה של פתרונות אבטחת מידע וניהול IT, מרחיבה את פעילותה באזור EMEA ומכריזה על מינוי ניקוס קריסטאקיס לתפקיד מנהל סניף יוון וקפריסין של החברה. במסגרת תפקידו יפעל קריסטאקיס להגדלת המכירות בשוק עבור המותגים אותם מקדמת מולטיפוינט, ויזהה הזדמנויות הפצה אסטרטגיות חדשות.

בתפקידיו הקודמים, קריסטאקיס שימש כמנהל מכירות ופיתוח עסקי בחברות טכנולוגיה בשוק היווני, בהן Kyon, סמסונג ו- Media Saturn, וכמנהל מוצר, בין היתר ב- HP. קריסטאקיס הוא בעל תואר הנדסת אלקטרוניקה מהמכון הטכנולוגי של כרתים.

ריקרדו רסניק, מנכ"ל מולטיפוינט, מסר: "אנו מברכים על הצטרפותו של ניקוס לצוות של מולטיפוינט. ניקוס מביא עימו ניסיון וידע טכנולוגיים רחבים שיסייעו ללקוחותינו ביוון ובקפריסין לחזק את מערך האבטחה שלהם ואת יעילות ה- IT. ניקוס יסייע הוא גורם חשוב להמשך אסטרטגיית ההתרחבות שלנו ביוון, קפריסין, ובאזור EMEA בכלל".

עוד הוסיף רסניק כי "הביקוש לפתרונות אבטחה מתקדמים, ובעיקר ליכולות ניטור ושליטה בארגון, נמצא בצמיחה מתמדת בכל העולם. ארגונים למדו, חלקם על בשרם, שהפיירוול והאנטי וירוס הוותיקים מהווים רק חלק קטן ממערך אבטחת מידע שחייב להקיף את כל הארגון. כדי להפעיל אבטחת מידע חזקה, מנהל ה- IT חייב כיום לקבל תמונה מלאה על מצב האבטחה, לרוחב כל הארגון, בכל זמן. אנו ערוכים לספק את הפתרונות הטובים ביותר בתחום".

מולטיפוינט היא מפיצה מובילה של מערך רחב של פתרונות אבטחת מידע וניהול IT, הכולל את: Teamviewer, Tenable, Qualys, Thycotic, Malwarebytes, Pertimiter 81, Druva, Paessler ועוד.
אודות Multipoint
מולטיפוינט, אשר הוקמה בשנת 2009 על ידי ריקרדו רסניק, היא מפיצה של פתרונות אבטחת מידע וניהול IT באמצעות באמצעות מערך של משווקים, אינטגרטורים וספקי שירות. באמצעות צוות בעל ניסיון עשיר בעולם ה- IT החברה מספקת ללקוחותיה ערך מוסף ייחודי עם תמיכה בתהליכי מכירה מול לקוחות הקצה, פעילות שיווקית שירות והכשרה טכנית, תיאום לוגיסטי וליווי לאורך כל מחזור חיי המוצר. פתרונות עונים על צרכים מתקדמים של הארגון המודרני, כולל פתרונות לניטור ובקרת תשתית המחשוב, סריקת וניהול פרצות, הצפנת נתונים בתנועה, ניהול סיסמאות, גיבוי, הגנה מפני איומים זדוניים ועוד.
לפרטים נוספים: www.multipoint.co.il


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il