TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת ביטוח אמריקאית מהמובילות בתחום הרשלנות הרפואית בחרה בפלטפורמת ביטוח אלמנטארי של סאפיינס בענן


רוני על-דור, מנכל סאפיינס
זו העסקה השלישית בביטוח אלמנטארי של סאפיינס בצפון אמריקה מתחילת השנה
חברת התוכנה סאפיינס, הנסחרת בבורסות נאסד"ק ות"א (NASDAQ, TASE: SPNS), ספקית עולמית של פתרונות תוכנה לשוק הביטוח, עם נוכחות הולכת וגוברת בתחום השירותים הפיננסיים, הודיעה היום כי חברת הביטוח האמריקאית Preferred Physicians Medical (PPM), הפועלת בתחום הסיכונים הרפואיים, בחרה בפלטפורמה של סאפיינס לניהול הביטוח האלמנטארי בצפון אמריקה, כפלטפורמה החדשה לביטוח אחריות מקצועית של החברה.

חזונה של חברתPPM להגדלת פעילותה, למנף את ערוצי ההפצה של סוכניה ולבחון מוצרים חדשים, הביא לצורך בפלטפורמה טכנולוגית מודרנית אשר תחליף את המערכת הקיימת. חברת הביטוח רצתה במפורש מערכת המבוססת על ענן, שיכולה לתמוך בפוליסות הקיימות של החברה ותהליך הנפקת הצעות מחיר, לצד עמידה בדרישות הייחודיות של החברה בתביעות רשלנות רפואיות. לאחר שבחנה את הפתרונות הזמינים, בחרה PPM בפלטפורמה של סאפיינס הודות ליכולתה לתמוך בניהול הפוליסות, בהנפקת הצעות מחיר, ניהול תביעות, דיווח ודרישות המודיעין העסקי. החברה מציינת גם את גמישות הפלטפורמה ואת חבילת הפתרונות המשולבת כגורם שתרם להחלטה.

בהתייחסה לבחירה בסאפיינס, אמרה דיאנה אולסון, סמנכ"ל כספים בחברת PPM, כי "הפתרון של סאפיינס היה אטרקטיבי בשל זמינותו בענן בשילוב הפונקציונאליות הרחבה והגמישות, התומכות בדרישות הכיסוי התובעניות שלנו. היכולת להשתמש בכלי התצורה של המערכת כך שתתאים לתהליכים שלנו הייתה חשובה לנו במיוחד".

ווייד וילארד, מנהל התפעול של PPM, הוסיף "בחרנו בסאפיינס משום שהרגשנו שהפלטפורמה הגמישה, החדשנית אשר מספקת פתרון מקצה לקצה, תוכל לענות הן על הצרכים הנוכחיים והן לתמוך ולסייע ביוזמות הצמיחה העתידיות שלנו".

היתרונות הצפויים מיישומה של מערכת סאפיינס בענן כוללים בין היתר:
עיבוד של רשלנות רפואית אישית וקבוצתית.
פונקציונליות גמישה התומכת בניהול תהליך התביעות המורכבת של חברת PPM.
תמיכה מלאה למדיניות, חיוב, קצב עבודה, דיווח, יצירת מסמכים וניהול לקוחות.

"ביטוח רשלנות רפואית הינו ייחודי בהשוואה לכיסויים רבים של אחריות מקצועית, והבחירה של חברת PPM בפלטפורמת הביטוח האלמנטארי שלנו מציגה את הגמישות והתצורה של המערכת, כך שיתאימו למגוון רחב של מוצרי ביטוח", אמר ג'ון פטיט, ראש מחלקת ביטוח עסקי של סאפיינס בצפון אמריקה. "בדומה לחברת PPM, המבטחים של היום רוצים מערכות כמו שלנו אשר יכולות להסתגל לצרכים ולתהליכים של החברה, במקום לדרוש מהחברה להשתנות כדי להתאים למגבלות המערכת".

"הבחירה של חברת PPM היא ניצחון נוסף עבורנו בצפון אמריקה, שיסייע לנו להעמיק את דריסת הרגל באזור ולחזק את מעמדנו בשוק האמריקאי", אמר רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס. "לקבל את ההכרה כספק פתרונות מוכח בתחום הרשלנות הרפואית, פותח עבורנו עולם של הזדמנויות חדשות".

חברת Preferred Physicians Medical נוסדה בשנת 1987 והינה חלוצה בתור חברת ביטוח עם מומחיות ספציפית. החברה הינה בבעלות מלאה של בעלי הפוליסות/העמיתים. בשנת 2017, נכנסה החברה לשותפות אסטרטגית עם NORCAL. NORCAL Mutual משמשת כספקית ביטוח המשנה הבלעדית של חברת PPM. מדובר בחברה בהיקף לאומי, המבטחת פרקטיקות הרדמה בלמעלה מ-40 מדינות עם פרמיות בשווי של כ-40 מיליון דולר.

סאפיינס, מקבוצת פורמולה מערכות, הינה ספקית עולמית של פתרונות תוכנה לשוק הביטוח המותאמים לתחומי ביטוח אלמנטארי, ביטוחי חיים ופנסיה, ביטוחי משנה ועוד. פתרונות החברה מאפשרים לחברות הביטוח לייעל תהליכים עסקיים, להסתגל במהירות לשינויים בתעשייה ולספק שירותים חדשניים ללקוחותיהן. סאפיינס הנה בעלת ותק רב בעבודה עם חברות ביטוח בינלאומיות, ממשלות ובנקים. החברה מעסיקה כ-2,500 עובדים ומשרתת יותר מ-400 חברות ביטוח בצפון אמריקה, אירופה, אסיה וישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il