TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מפעל הצינורות הישראלי של דני קראוס נרכש ע"י האמריקאית (הנסחרת) מיולר


קראוס תעשיות
לקראוס תעשיות, יש מגוון מוצרים איכותי וחדשני וכן היסטוריה של צמיחה לאורך זמן תוך שמירה על רווחיות טובה

חברת מיולר מוצרי מים האמריקאית חתמה על הסכם עם קראוס תעשיות. במסגרת הסכם זה, חברת מיולר תרכוש 100% ממניות חברת קראוס תמורת 140 מיליון דולר. העסקה כפופה לקבלת אישורים שונים וצפויה להסגר ברבעון האחרון של 2018.


חברת מיולר מוצרי מים הינה חברה אמריקאית ציבורית, מובילה ביצור ושיווק מוצרים שונים למערכת המים המוניציפלית בצפון אמריקה. מוצרים אלה כוללים מגופים, הידרנטים, מדי מים ומערכות לגילוי נזילות ולהערכת מצב הצינורות. משרדי החברה הראשיים נמצאים באטלנטה, ג׳ורגיה ומחזור המכירות של החברה עמד על 826 מיליון דולר בשנת 2017.


אסטרטגיית הצמיחה של חברה מיולר כוללת בין היתר, צמיחה באמצעות רכישת חברות בעלות מוצרים מובילים בתחומן, טכנולוגיה מתקדמת ונוכחות גאוגרפית במדינות בהן למיולר אין פעילות, מתוך מטרה לחזק את יתרונה התחרותי ולהרחיב את מגוון הפתרונות שהיא מציעה.


לקראוס תעשיות, יש מגוון מוצרים איכותי וחדשני וכן היסטוריה של צמיחה לאורך זמן תוך שמירה על רווחיות טובה. רכישת חברת קראוס עולה בקנה אחד עם אסטרטגיית הצמיחה של מיולר. מגוון המוצרים שמציעה קראוס ישלים את תמהיל המוצרים שמציעה מיולר ללקוחות והמשתמשים הסופיים ויאפשר לה מתן פתרונות לתיקון צנרת המים ההולכת ומתיישנת. כמו כן, נוכחות קראוס תעשיות בשוק ישראל ואירופה, תהווה קרש קפיצה לצמיחת מיולר בשוק האירופאי.


מנהליה הבכירים של חברת מיולר התרשמו ממגוון המוצרים החדשני של חברת קראוס, הישגיה התפעוליים, בסיס ההתקנות הרחב שלה, צוות המכירות ומפעילותה בשוק האירופאי. איחוד הכוחות יאפשר הרחבת מגוון המוצרים למשתמשים הסופיים, חדירה לטריטוריות חדשות ופיתוח מוצרים חדשניים משותפים.


״שמה של מיולר מזוהה עם מוצרים איכותיים וחדשנות מעל 100 שנה״ אמר סקוט הול, נשיא ומנכ״ל חברת מיולר. ״לקראוס שם ומוניטין רב שנים המזוהה עם מוצרים איכותיים, בארה״ב ובעולם. תוספת פתרונות תיקון וחיבור צנרת למגוון המוצרים שלנו, יאפשר לנו להרחיב את מגוון הפתרונות שאנו נותנים לחברות מים בצפון אמריקה ואף יאפשר לנו להרחיב את נוכחותינו העולמית״ ציין הול.


על חברת קראוס תעשיות
קראוס תעשיות היא חברה פרטית בבעלות דני קראוס שהוקמה בשנת 1920 על ידי סבו של דני קראוס, ארמין קראוס, בסלובקיה. המפעל הוקם מחדש בישראל בשנות הארבעים והחל בפיתוח ויצור מוצרים לתיקון וחיבור צנרת מים בקטרים שונים. לחברה מעל 100 פטנטים שונים ומוצר הדגל שלה הוא ה- Hymax שהינו מחבר המאפשר חיבור צנרת בקטרים שונים ומאפשר תנועה של הצינור לאחר ההתקנה, מה שמונע שברים עתידיים בצנרת. היקף המכירות של קראוס עמד על 43 מיליון דולר בשנת 2017 והיא מעסיקה כ – 300 עובדים בארץ ובחול. קראוס מוכרת את מוצריה לרוב תאגידי המים בארץ וכן לחברת מקורות. עיקר המכירות של קראוס מיועד ליצוא. לקראוס חברת בת בצפון אמריקה המונה כ – 30 עובדים ורשת מפיצים באירופה. מוצרי החברה ידועים באיכותם הגבוהה ובנוחות למשתמש הסופי. לחברה מיליוני התקנות ברחבי העולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il