TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלקטל-לוסנט אנטרפרייז מרחיבה את השיווק בישראל


שמעון אמויאל, מנכל אבנט תקשורת
מינתה את אבנט תקשורת למפיצה הראשית בארץ

אלקטל-לוסנט, מחברות התקשורת והנטוורקינג הגדולות בעולם, הודיעה על מינויה של אבנט תקשורת (מקבוצת רד-בינת) למפיצה הראשית של כלל מוצריה בישראל. המינוי הוא יריית הפתיחה בהרחבת מאמצי השיווק והמכירות של פתרונות אלקטל-לוסנט בשוק הישראלי.


אבנט תקשורת תפעיל את מערך ההפצה שלה – המונה מאות משווקים ברחבי הארץ וכן את פלטפורמת המסחר לשירותי ענן – להרחבת פעילות המכירות הן במגזר הארגונים הגדולים והן בקרב אלפי עסקים בישראל שטרם נחשפו לפתרונות החברה.


אלקטל-לוסנט מפתחת ומשווקת מגוון רחב של פתרונות תקשורת ונטוורקינג שהוטמעו עד היום ביותר מ-830,000 ארגונים ברחבי העולם. קווי המוצרים הבולטים כוללים: הראשון, תקשורת נתונים לרבות רשתות WAN WLAN,, Wi-Fi, מערכות מיתוג, נתבים ועוד. השני, מערכות חומרה דיגיטליות לנקודות קצה ובהם טלפונים אנאלוגיים, דיגיטליים, IP, Wi-Fi, DECT ועוד. השלישי, פתרונות למוקדי שירות ארגוניים.


כל הפתרונות מוצעים בתצורת שירותי ענן ו/או כהתקנה באתרי הלקוחות. הם מיועדים לכלל המגזר העסקי, עם התאמות מיוחדות למספר שווקים וורטיקליים ובהם: ממשלה, בריאות, חינוך, מלונאות ותחבורה.


ינקל לוי עייש, מנכ"ל אלקטל-לוסנט אנטרפרייז ישראל: "השותפות עם אבנט תהווה מכפיל כוח אדיר לפתרונות החברה ואנו חותרים לפתח ביחד את שוק העסקים הקטנים והבינוניים בישראל. אנו חולקים עם אבנט את התפישה כי המשווקים הם החוליה הקריטית בהצלחת פתרונותינו במגזר הארגוני והעסקי.


ההצלחה שלנו בחברות כמו התעשייה האווירית, אלביט מערכות, בזק, איקאה, אוניברסיטאות תל אביב ובר אילן ורבות נוספות מבוססת על טיפוח נבחרת של שותפים מתמחים שממנפים את פתרונותינו.


אנו צופים, כי יכולותיה של אבנט בפיתוח, העצמה וטיפוח אקו-סיסטם של מאות משווקים יעמיקו את הפריסה שלנו בקרב עסקים מכל גודל וסוג שמחפשים כיום פתרונות לחידוש ולייעול מערכות התקשורת שלהם. הדבר נכון במיוחד בקרב עסקים שאינם מעסיקים מנהל IT או מנהל תקשורת ובהם לשותף המתמחה יש תפקיד קריטי בהחלטות הטכנולוגיות".


שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת: "אלקטל-לוסנט אנטרפרייז תוסיף רובד חשוב של פתרונות תקשורת עתירי מוניטין למגוון הפתרונות שלנו למגזר העסקי והארגוני. אלקטל מציעה סל נרחב של פתרונות לתעבורת DATA כשירותי ענן בחיוב חודשי שיהוו תוספת משמעותית למגוון פתרונות הענן המוצעים על ידי משווקינו בפלטפורמת המסחר האוטומטית ABnet Marketplace.


אלקטל היא שם דבר בשוק העולמי ואנו בטוחים כי מערך המשווקים שלנו, שהוא מהגדולים בארץ, בשילוב עם פלטפורמת המסחר של שירותי ענן, יאפשרו הפקת מלוא הפוטנציאל הגלום בפתרונותיה של אלקטל-לוסנט גם בשוק הישראלי".


אבנט תקשורת היא המפיצה בישראל של שורה מותגים בינלאומיים מובילים וביניהם: Microsoft, Hitachi Vantara, Commvault, Avaya, Adobe, Audiocodes, SAP, Sophos, bitglass ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il