TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת רובין מכריזה על קמפיין לגיוס המונים באמצעות פלטפורמת פיפלביז השקעות המונים המפוקח על ידי הרשות לניירת ערך


יוסי ירקוני מנכל ומייסד רובין
כאקט חברתי, מאפשרת רובין לציבור להשקיע סכומים בתמורה לשותפות בחברה ולהנות מהשקעות טכנולוגיות
דרך חדשה להפוך לאנג'לים בתחום הביטוח? כאקט חברתי אפליקצית רובין לניהול כספי הפנסיה והביטוח יוצאת במהלך חדש אשר המאפשר לציבור הרחב להשקיע סכומים בתמורה לשותפות בחברה. תפיסה זאת הפוכה לנהוג ע״י חברות טכנולוגיות הפונות רובן ככולן לקרנות ההון סיכון שהינן הנהנות העיקריות מהצלחת תעשיית ההיטק ומהאקזיטים האטרקטיביים של אומת הסטארטאפ.

רובין הינה חברה המוכרת ע״י הרשות לחדשנות (המדען הראשי) ונהנית מתמיכה של מיליוני ₪ בשנה.
החברה הגישה בקשה מהמדען לקבלת היתר כחברת מטרה שהשקעה בה מוכרת עפ"י ובכפוף לחוק האנג׳לים כהוצאה מוכרת למס כבר בשנת ביצוע ההשקעה.

יוסי ירקוני מנכל ומייסד רובין: "המהלך מתחבר לגישה החברתית של רובין להנגיש את העולם הפיננסי הנתפס כמסובך ומורכב לכלל הציבור. חשבנו שאם אנחנו מצליחים בהנגשת הפנסיה והביטוח לציבור כך שימקסם תשואות וימנע מביטוחים כפולים בעזרת האפליקציה נכון יהיה לשתף הציבור בהצלחת החברה גם בתחום גיוס ההון לחברה. הפעם הפתרון מכוון לכל אחד ואחת גם אם זוהי השקעתם הראשונה. הפתרון כאמור הוא פשוט וחברתי. באמצעות השקעה מינימלית של החל מ- 531 ש"ח בקמפין גיוס ההמונים ניתן לרכוש מניות בסטארט-אפ המצליח, כך שבמידה והחברה תבצע אקזיט או תונפק בבורסה או בעת חלוקת דיבידנדים יקבל כל משקיע את חלקו מהרווחים בהתאם לגודל השקעתו.

כספי הגיוס ישמשו להגדלת ההון העצמי הדרוש לקבלת מענק מהמדען הראשי לישראל, לשיווק מערכת ניהול פנסיה לחברות ביטוח בwhite lable ולהמשך פיתוח מוצרי החברה כולל הרחבת השימוש בטכנולוגיית הבלוקצין החדשנית לפתרון כשלי שוק כמו למשל מערכת RobiNet – מערכת למניעת אובדן כספי חוסכים ולניהול יעיל של קליטת הפקדות מעסיקים חודשיות.

יש לציין כי שותפות מהסוג הזה בקרב חברות שעוסקות בביטוח טרם נראה בישראל. אודות רובין:
אפליקציית Robin הושקה ב-2016 והיא כיום האפליקציה הפופולארית בישראל לתכנון וניהול חיסכון ארוך טווח וביטוחים. Robin מנתחת עבור המשתמש את כל המידע הפנסיוני המתקבל מהמסלקה הפנסיונית ובהתאם למידע מציעה המלצות והצעות לשיפור מצב המשתמש בכל אחד מהפרמטרים המשפיעים על גובה החיסכון לפרישה. בנוסף, Robin מנתחת את מצב הביטוחים בתחום הבריאות של המשתמשים ובוחנת האם מתקיים כפל ביטוחי מיותר או העדר כיסוי בסיסי אותו ניתן לרכוש מיידית באפליקציה. Robin כבר מסייעת ליותר מ-150,000 משתמשים פעילים עם דרוג יוצא דופן לתחום 4.7 מתוך 5 יותר מאפליקציות הבנקים, חברות הביטוח ובתי ההשקעות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il