TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מעבדת קספרסקי בצעד ראשון לאבטחת שוק המטבעות הקריפטוגרפיים


קספרסקי
ביצעה ביקורת אבטחת סייבר ראשונה מסוגה לפלטפורמת המסחר Merkeleon

התפקיד שמשחקים מטבעות קריפטוגרפים בעסקאות פיננסיות מקוונות צומח במהירות – לא רק מצד משקיעים, אלא גם אצל עברייני הסייבר אשר הרוויחו במהלך השנה האחרונה כמעט 10 מיליון דולר.


כדי להגן על המסחר הפיננסי מפני איומי סייבר הולכים וגדלים, מעבדת קספרסקי החליטה לעשות צעד ראשון בשיפור ההגנה על פלטפורמות מסחר למטבעות קריפטוגרפיים ועל המשתמשים שלהן. החברה החלה עם ביקורת אבטחת סייבר ל-Merkeleon – ספק אוסטרי של פתרון תוכנה רב יכולות לביצוע מכירות ורכישות מאובטחות של מטבעות קריפטוגרפיים.

כחלק מתהליך פיתוח הקוד לפלטפורמת המסחר הקריפטוגרפי שלה, Merkeleon רצתה להבטיח כי היא עמידה מספיק כדי להתמודד עם איומי סייבר. היא פנתה למעבדת קספרסקי בספטמבר 2018 כדי שתבצע את הביקורת ותספק המלצות על הדרך בה הפלטפורמה שלה יכולה להיות מאובטחת יותר.

במסגרת הביקורת מעבדת קספרסקי ביצעה הערכה של ה- frontendוה- backendשל אפליקציית הרשת. מומחי מעבדת קספרסקי גילו כי התוכנה שמריצה את המסחר הינה אמינה מאוד והחמיאו לרמת התיאום והיעילות המרשימה עליה שמרה Mekeleon באספקת המוצר. מעבדת קספרסקי סיפקה ל-Merkeleon דוח מפורט, שמעניק לחברה אפשרות לבצע שינויים בקוד המסחר הקריפטוגרפי.

זהו צעד חשוב עבור תעשייה מתפתחת המהווה גם מוקד משיכה גדול לעברייני סייבר. הראשוניות היחסית של פלטפורמות המסחר בשוק, מגבירה את החשיבות של ביצוע בקרה ובחינות עמידות לפני שהן מושקות לשוק – שם הן עלולות להעמיד לקוחות בסיכון לאובדן של נתונים וכספים.

אלכסי סידורוביץ', ראש פיתוח עסקי ומכירות, Merkeleon, אמר: "התוכנה שלנו צריכה להיות מאובטחת ואמינה, כך שהלקוחות שלנו יוכלו לסחור בביטחון שהנכסים שלהם מוגנים. אנו מבינים כי בעוד לצוותים הפנימיים שלנו יש את היכולות והידע לשלב שכבה מסוימת של אבטחת סייבר בפלטפורמות שלנו, אנו זקוקים למומחים חיצוניים שלא יותירו אף אבן לא הפוכה במהלך ביצוע הביקורת. בפניה למעבדת קספרסקי ידענו כי אנו מקבלים את הייעוץ הטוב ביותר בשוק. כתוצאה מכך, Merkeleon הפכה לתוכנת המסחר הקריפטוגרפי הראשונה שעברה ביקורת חיצונית, כשהיא קובעת רף חדש לאבטחה בתעשייה".

אלסיו אסטי, סגן נשיא עסקים במעבדת קספרסקי: "בעבר הלא רחוק היינו עדים למספר ניסיונות לפרוץ לפלטפורמות מסחר קריפטוגרפי – הכסף שבהן קורץ לעברייני הסייבר. לדוגמא, מפלטפורמת המסחר הקריפטוגרפי הקוריאנית, Bithumb, נגנבו 31 מיליון דולר במהלך חודש יוני האחרון. כשגורמי האיום הופכים למתוחכמים יותר בהתקפות על טכנולוגיות חדשות ומתפתחות, חשוב מאי פעם עבור ארגונים בתעשייה הזו לשמור על הלקוחות שלהם ולהבין כיצד ניתן לחזק את ההגנות ".

למידע נוסף על שיתוף הפעולה בין Merkeleon ומעבדת קספרסקי: https://www.merkeleon.at/cryptocurrency/exchange-software-successfully-passed-audit-by-kaspersky-lab/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il