TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הבלדרות הישראליתGCX מפרסמת


אירית קריאף, יו"ר ומנכ"לית GCX
היקף הרכישות ברבעון השלישי הסתכם בכ- 8.6 מיליון דולר, זינוק של כ- 25% בהשוואה לרבעון הקודם ולרבעון אשתקד
עוד עולה מהנתונים: זינוק של 200% בהיקף ההזמנות מסין

אירית קריאף, יו"ר ומנכ"לית GCX: "אנו ממליצים לצרכן הישראלי לבצע בחגי קניות הרשת הקרובים את הרכישות בעסקאות בהן המיסוי משולם מראש (DDP), כדי להקל על הליכי היבוא האישי, השחרור מהמכס והגעה לבית הלקוח במהירות וללא עיכובים."

חברת הבלדרות הישראלית GCX, מפרסמת הבוקר את נתוני סחר האון ליין ברבעון השלישי של 2018, המתייחס לרכישות של הציבור הישראלי באתרים הבינלאומיים. הנתונים מתייחסים להיקף הרכישות על ידי לקוחות פרטיים המופצים בישראל באמצעות GCX בלבד.

הנתון הבולט ביותר ברבעון האחרון בנתונים המתפרסמים הוא זינוק של 25% בהיקף הרכישות בהשוואה לרבעון אשתקד ובהשוואה לרבעון הקודם, והם הסתכמו ברבעון זה בכ- 8.65 מיליון דולר. עוד עולה מהנתונים כי היקף ההזמנות מסין זינק בלמעלה מ- 200%.

מהנתונים שמפרסמת GCX עולה כי ערך עסקה ממוצעת ברבעון השלישי הסתכם ב- 54.84$, ירידה של כ- 38% בהשוואה לרבעון אשתקד שערך עסקה עמד על 88$ בממוצע וירידה של כ-31% אל מול הרבעון הקודם שערך עסקה עמד על 79.19$ בממוצע. עולה מהנתונים כי 21.75% מהעסקאות היו בשווי גבוה מ- 75$, סכום המהווה את סף החבות במס למוצרים ביבוא אישי, בהתאם לחוק. על פי תקנות רשות המסים רכישות מחו"ל בסכומים גבוהים מ- 75$ מחויבות במכס ובמע"מ, וכן בעלות דמי טיפול בהתאם לתעריף שמפרסמות חברות השילוח.

מהנתונים שנאספו במחלקת המחקר של GCX עולה כי חל זינוק של למעלה מ- 200% בהיקף ההזמנות מסין, שעברה את ארה"ב ברבעון זה כיעד מרכזי ליבוא, והן הסתכמו בכ- 37% מנתח היבוא בהשוואה ל- 15% מהיבוא ברבעון הקודם. עוד עולה מהנתונים כי כ- 35% מהרכישות נעשו באתרי סחר שמקורם בארה"ב, ובכלל זה eBay, אמזון ואחרים. 19% מההזמנות נעשו מאתרים בריטיים, לרבות מותג האופנה הפופולארי בישראל ASOS. נתון זה מהווה ירידה של כ- 57% בהשוואה לרבעון אשתקד. יתר ההזמנות הן מיעדים במזרח כגון הונג קונג, טורקיה ואמסטרדם.

אירית קריאף, יו"ר ומנכ"לית GCX, ציינה היום כי "הרבעון האחרון התאפיין בפעילות ערה של חברת אמזון שיצאה במבצעים שעוררו את הרכישות מחו"ל ואף יצרו אתגר לרגולציה הישראלית. לדבריה, היום כבר ברור לחלוטין ששנת 2018 צפויה להיות שנת שיא, שלישית ברציפות, בהיקף הרכישות בסחר אונליין של ישראלים מאתרים בינלאומיים, ולהערכתנו צפוי הגידול השנתי להסתכם בכ- 30%.

לדברי קריאף, חברת GCX נערכת בימים אלה לתת מענה מהיר למשלוחים הרבים שצפויים להגיע ברבעון הזה לאור חגי הקניות ברשת, המאפיינים את הרבעון האחרון בשנה ובהם, חג הרווקים הסיני, Black Friday ו- Cyber Monday. לקראת חגי הקניות אנו צופים התעוררות בקניות בזכות מבצעים רבים באתרים בינלאומיים שונים שינסו להקדים את החגיגה. לדבריה, אנו ממליצים לצרכן הישראלי לבחור תמיד באפשרות רכישה DDP, שבה כל המיסים בעסקה שולמו מראש, דבר שמקל על הליכי היבוא האישי, שחרור החבילה מהמכס והגעתה ללקוח במהירות וללא עיכובים מיותרים.

אודות חברת GCX

חברת GCX היא חברת שילוח בינלאומי ועמילות מכס המשרתת עשרות רבות של אתרי סחר ברחבי העולם. החברה מספקת פתרונות לוגיסטיים חדשניים לדיוור חבילות מחו"ל בתנאי אקספרס עד לבית הלקוח- עסקיים ופרטיים ומציעה שירותי שילוח בארץ ובחו"ל, במגוון אפשרויות בחירה בהפצה לנמענים. בין היתר מייצגת החברה את הספק המרכזי של אתרים בינלאומיים במזרח אסיה וכן נותנת שירותים ללקוחות eBay, ASOS, אמזון ואתרים בינלאומיים רבים נוספים ובנוסף היא משמשת כנציגה הבלעדית בישראל של חברת השילוח הבינלאומית אראמקס (Aramex) המייצגת אתרי סחר און ליין בינלאומיים גדולים. חברת GCX היא חברת הבלדרות הישראלית היחידה בעלת תקן איזו ושחרור ממכס לecommerce.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il