TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

GameIS Conference 2018 כנס מפתחי המשחקים השנתי של תעשיית המשחקים הדיגיטליים בישראל יוצא לדרך


GameIS Conference 2018
לצד INDIE PLAYGROUND – תערוכה בינלאומית ראשונה מסוגה של משחקים עצמאיים מצרפת ומישראל

GameIS 2018 - 31.10.18 - תיאטרון חולון
INDIE PLAYGROUND - 30.10-3.11 - ספריית בית אריאלה, תל-אביב

GameIS עמותת תעשיית פיתוח המשחקים הדיגיטליים בישראל תערוך בסוף החודש – ביום רביעי, 31.10, בתיאטרון חולון את כנס מפתחי המשחקים השנתי ה-13 של תעשיית המשחקים הדיגיטליים בישראל.

הכנס יפגיש בין מאות אנשי מקצוע של התעשייה, מומחים בתחומים שונים מישראל ועשרות מומחים מחו"ל ויכלול הרצאות ופאנלים של בכירים בתעשיית פיתוח המשחקים, נציגים של חברות ענק מהארץ ומהעולם, מעצבים, יזמים ומשקיעים ומהווה קרקע למציאת השקעות, שותפויות אסטרטגיות ושיתופי פעולה אפשריים וזאת עם פוקוס מיוחד על תעשיית המשחקים בצרפת.


בין דוברי הכנס השנה ניתן למצוא את:
גאווין גולדן (Gavin Goulden), מעצב דמויות ראשי של חברת Insomniac Games האמריקאית שעיצב את דמותו של ספיידרמן החדש למשחק הפלייסטיישן.
ג'יי כהן (Jay Cohen), מנהל חברת Wargaming America, מפתחת World of Tanks.
אלעד דרורי, מעצב משחקים בכיר מחברת Rovio, שעבד על המשחק Angry Birds 2.
ריקו אוקו (Reko Ukko) מייסד וסמנכ"ל עיצוב מחברת Seriously, מפתחת המשחק הפופולארי Best Fiends.
גרגורי גימארט (Gregoire Gimaret) - מנהל המוצר של חברת Snap (סנאפצ'ט) מגיע לארץ להתרשם ממפתחי המשחקים הישראלים ולספר על עניין החברה בתחום.
שגיא שליסר, מנכ"ל TabTale- חברת הפצה ישראלית למשחקי מובייל מהמובילות בעולם.
אורי מרצ'נד, מנכ"ל Overwolf - פלטפורמה נפוצה לאפליקציות עבור גיימרים ל-PC, שחברה לאינטל בהקמת קרן לפיתוח תוספים למשחקים בשווי 7 מיליון דולר.
לכנס השנה מגיעה משלחת מהתעשייה הצרפתית בתמיכת המכון הצרפתי ומשרד החוץ, להלן חלק משמותיהם:
אוליבייה לה-באס (Olivier LE BAS), סגן נשיא פיתוח עסקי של חברת Homa Games, חברת פיתוח משחקים מצליחה ומפיצת משחקים צרפתית גדולה.
מקסין ווליאו (Maxence VOLEAU), מעצב משחקים ראשי של חברת Amplitude Studios, מפתחת סדרת משחקי ה-Endless.
טרנס מוסקה ,(Terence Mosca) מנהל פיתוח עסקי ב-Tequila Works, המייעצת לחברת דיסני העולמית, לסטודיואים למשחקים עצמאיים ולחברות ענק כגון לגו), מנהל אזורי צרפת של LEGO book, ועד לאחרונה כיהן כבכיר ב - Ubisoft.

תערוכת INDIE PLAYGROUND
במסגרת פתיחת העונה המשולבת ישראל-צרפת במסגרתה יתקיימו ברחבי הארץ שלל אירועים הקושרים בין שני העמים והתרבויות, תתקיים גם תערוכת Indie Playground של עמותת GameIS (עמותת תעשיית פיתוח המשחקים הדיגיטליים בישראל).
התערוכה אשר תתקיים בספריית בית אריאלה בתל אביב פתוחה לקהל הרחב תציג תצוגה יוצאת דופן של משחקים עצמאיים ומקוריים מצרפת ומישראל.

16 משחקי אינדי (משחקי וידאו עצמאיים שנוצרו על ידי יחידים או קבוצות קטנות בדרך כלל ללא תמיכה כספית) ייחודיים יוצגו לקהל הרחב, שמונה ישראליים ושמונה צרפתיים, לצד הפעלות שונות בנושאי גיימינג ופיתוח המשחקים. התערוכה תתקיים במשך חמישה ימים כאשר ביום הראשון של התערוכה (30.10) יתקיים אירוע גאלה סגור עבור חברי קהילת GameIS ותעשיית המשחקים המקומית, בו המפתחים יעבירו תוכן והרצאות על דרכם המיוחדת בבניית משחק.

התערוכה תכלול את מיטב המשחקים העצמאיים, החכמים והייחודיים ביותר מבתי היוצר של צרפת וישראל. משחקים מרגשים, יפיפיים ומקוריים שלא יכלו להיווצר במסגרת העסקית המסורתית של חברות הענק והמוציאות לאור.

לאורך התערוכה, המפתחים מצרפת וישראל יבקרו בעמדות המשחקים וייווצר שיח פורה על תעשיית המשחקים הישראלית כמו גם קשרים הכרחיים בין מפתחים מהארץ למפתחים צרפתיים. המשחקים יוצאי דופן הוזמנו על ידי המכון הצרפתי ומשרד החוץ הישראלי ואוצרו על ידי שלו מורן (ישראל) ופייר קורבינה (צרפת).

בין המציגים הצרפתיים והישראלים:

Vincent Ducos Sacasa - יוצר המשחק Lacrymo Tennis
לאקרימו טניס הוא משחק סאטירי פוליטי קצר ומצחיק המבוסס על סיפור אמיתי.
Nordine Ghachi - יוצר המשחק A Blind Legend
משחק ללא מסך המתאים גם לעיוורים. העלילה עוסקת באביר זקן ועיוור היוצא למסע בליווי בתו הצעירה. משחק פעולה יוצא דופן, שבו תלחמו באויבים רבים - בעזרת חוש השמיעה בלבד.
Noam Roubah – יוצר המשחק Californium
מחווה יוצאת דופן לעולמו הספרותי של פיליפ ק. דיק. השחקן מגלם את אלווין גרין, בן דמותו של הסופר המנוח, ויוצא למסע סוריאליסטי בין עולמות מקבילים.
Antoine Joseph Zanuttini - יוצר המשחק Fragments of Euclid
פתרו חידות הגיון במרחב תלת מימדי שבו חוקי הטבע משתנים משלב לשלב, במשחק עם גרפיקה ייחודית בהשראת ציוריו של מ.ק. אשר. (Escher).
דורי וגוסטבו, יוצרי המשחק Matkot
הספורט הישראלי ביותר - בגרסה הדיגיטלית. שחקו ביחד והחליטו בעצמכם אם זו תחרות או שיתוף-פעולה: ממש כמו על החוף.
Funnel Entertainment - יוצרי המשחק Grime
הרפתקאה פעולה בעולם של אגדות ומפלצות. היכנסו לנעליו של לוחם מסתורי, חיקרו עולם סוריאליסטי ואפוף סודות, והילחמו בדרככם לארץ האבות שבקצה העולם.
סטודיו Lonebot - יוצרי המשחק Infiniroom
אחד מהכותרים הייחודיים ביותר בז'אנר משחקי הריצה, שנפטר מהמסלול האינסופי לטובת חדר אחד סגור שלא מפסיק להשתנות.


GameIS Conference 2018
תאריך: 31.10.18
מיקום: תיאטרון חולון
בין השעות: 9:00-19:00
לינק לאתר הכנס https://www.gameisconf.com /
מחיר כרטיס 140-340 ₪

INDIE PLAYGROUND
בין התאריכים 30.10-3.11
מיקום: ספריית בית אריאלה - שדרות שאול המלך 25, ת"א
יום ג', 30.10 - 10:00-20:00 (יום שבתון לרגל הבחירות לרשויות המקומיות) | יום ד', 31.10 - התערוכה סגורה לרגל כנס GameIS | יום ה', 1.11 - 19:00-22:0 | יום ו', 2.11 - 14:00-19:00 | שבת, 3.11 - 10:00-20:00
לינק לאתר התערוכה https://www.indieplayground.games/
מחיר כרטיס: 30 ₪



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il