TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת סטרטסיס נבחרה להציג את פיתוחיה המתקדמים בתחום ההדפסה בתלת ממד ותרומתה לטכנולוגיה בישראל ובעולם במרכז פרס לחדשנות


stratasys
בהשקה החגיגית נחשף על הבמה מודל מוקטן של מרכז פרס לחדשנות, שהודפס כולו במדפסת תלת ממד של החברה
ועידת ראש הממשלה לחדשנות, ביוזמת משרד התרבות והספורט ובשיתוף מרכז פרס לשלום ולחדשנות, השיקה היום (חמישי, 25.10), את הקמתו של מרכז החדשנות של ישראל- אחד מפרויקט הדגל של הנשיא לפני מותו. לפני כשנתיים הניח שמעון פרס ז"ל, ביחד עם הנשיא ריבלין וראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, את אבן הפינה למרכז החדשנות של ישראל שאותו אנו חונכים השבוע, בית לחדשנות הישראלית שיהווה את שער הכניסה לישראל .

המרכז, מציג לראשונה, תחת קורת גג אחת, את סיפורה הבלתי יאמן של ישראל כאומת החדשנות בתצוגות מרהיבות של חוד החנית עם הפיתוחים הטכנולוגים הישראלים ששינו את העולם. בתוך מבנה של ארבע קומות יוצגו 100 האירועים שהפכו את ישראל לאומת סטארט אפ, כולל שיחה עם הממציאים החשובים בהולוגרמות אינטראקטיביות אשר יספרו בגוף ראשון על הדרך הארוכה לפיצוח ההמצאות הישראליות פורצות הדרך. עוד תתקיים חשיפה בלעדית של ההמצאות המהוות את חוד החנית של הפיתוחים הטכנולוגים הישראלים ששינו את העולם, מייצגים, דגמים ואבות טיפוס של המצאות אלו, קומת סטרטאפים שמציגה את 50 הפיתוחים הכי חדשים בתחום וכן קומת עתיד המדמה קפסולת זמן באמצעות טכנולוגיית VR שבה יחשפו המבקרים לפיתוחים העתידיים של מדינת ישראל

חברת סטרטסיס (נאסדק: SSYS), חברה ישראלית וגלובלית המובילה את תחום ההדפסה בתלת מימד בעולם מזה 30 שנה, נבחרה, מבין מאות חברות, להציג ב"מרכז החדשנות של ישראל" שבמרכז פרס לשלום ובו תחשוף את פיתוחיה ופתרונותיה המתקדמים ותרומתה לחדשנות פורצת דרך לאורך השנים. במרכז יוצגו מגוון מודלים מודפסים ביניהם שתלים, מודל של מוח אנושי אשר צבעיו השונים מסמנים סימולציה של חלקי גוף שונים (דבר המסייע בהיערכות יותר מדויקת לפני ניתוח), חלקים של מל"טים, כלי רכב וכן מוצרי צריכה נוספים שהודפסו בטכנולוגיית התלת ממד. המודלים יוצרו בטכנולוגיות PolyJet ו-FDM, טכנולוגיות ייחודיות לסטרטסיס המאפשרות, בהדפסה יחידה, לייצר אבי טיפוס ומוצרים מחומרים ובצבעים שונים (שילוב של חומר גמיש וקשיח ברמות שונות) ובצבעים שונים.

כמו כן, במסגרת אירוע הפתיחה, החברה נבחרה להדפיס מודל מוקטן של מרכז פרס לחדשנות, שנחשף לראשונה באירוע והוצג בפני ראש הממשלה, בנימין נתניהו והבכירים מהארץ ומהעולם. המודל הייחודי הודפס כולו במדפסת תלת ממד, ומציג את המבנה הארכיטקטוני של מרכז פרס לשלום, שזכה בפרסים על עיצובו המוקפד, כולל שכבות הבטון והזכוכיות המקיפות את הבניין, אשר באות לידי ביטוי במודל שהודפס בגודל של 2*1*0.4 מטר. המודל הודפס במדפסת 750J, המאפשרת הדפסת חלקים בעלי מורכבות גיאומטרית ועשוי מחומרים מרכזיים מסוג "VERO" (ורו). מודל כזה ניתן לייצר רק בטכנולוגיית ההדפסה בתלת ממד הודות לרמת דיוק גבוהה בייצור כל חלקי הבניין, כולל פרטים קטנים וספציפיים. בנוסף, מסביב לדגם המבנה הודפסה טופוגרפיה צבעונית, גם כן במדפסת תלת ממד של חברת סטרטסיס המאפשרת הדפסה בממדים גדולים. ההדפסה נעשתה בתוך יממה בלבד ותורגמה למוצר סופי בזמן אמת (תהליך כולל הפיכת קובץ במחשב למוצר של ממש).

"אני גאה לעמוד בראש חברת סטרטסיס החורטת על דגלה חדשנות מתמשכת, מזה 30 שנה, בתחום ההדפסה בתלת ממד. אנו מחוייבים להמשך עשייה פורצות דרך עם טכנולוגיות בינלאומיות, פרי פיתוח ישראלי. זה מעמד מרגש ומשמעותי עבורנו לקחת חלק מרכזי בהשקת מרכז פרס לחדשנות ומחשיפת המודל שהודפס במכונות החברה ונחשף באירוע ההשקה במעמד ראש הממשלה ובכירים נוספים מהארץ והעולם. אנחנו, בסטרטסיס, גאים להיות חלק מעולם החדשנות הישראלי" אמר אלחנן (אלן) יגלום, מנכ"ל ויו"ר סטרטסיס.

חברת סטרטסיס מביאה חדשנות טכנולוגית ומציעה פתרונות, יישומים ומוצרים חדשים כל העת. פתרונות ההדפסה שלה מספקים חופש וגמישות חסרי תקדים בעיצוב וייצור, ומביאים לקיצור זמן הייצור והקטנת עלויות הפיתוח, תוך שיפור העיצוב והתהליך כולו. ייצור באמצעות הדפסת תלת ממד משפיע על תחומים רבים ומצעיד אותם עשרות צעדים קדימה. הטכנולוגיה המהפכנית מאפשרת לייצר יש מאין- ייצור חלקים קטנים וגדולים, מורכבים יותר ומורכבים פחות מבחינה גיאומטרית בזמן קצר וביעילות מרבית וכל זאת בעלויות נמוכות משמעותית בהשוואה לייצור בתעשייה המסורתית.

הדפסה בתלת ממד מאפשרת ייעול וקיצור של תהליכי ייצור למגוון יישומים, ועל כן משתמשים בה בתעשיות שונות ומגוונות: שימוש בטכנולוגיה בתעשייה אווירית ותעופה, שמאפשרת יצור בזמן קצר יותר, בעליות נמוכות יותר ובמשקל קל יותר מכל שיטות יצור מסורתית קיימת. בתחום הרכב הדפסה בתלת ממד משפרת את יכולות העיצוב של חלקים רבים ברכב (מבחוץ ומבפנים) ומאפשרת לייצר גאומטריות שלא ניתן לייצר בשום טכנולוגיה אחרת. בעולם הרפואה הטכנולוגיה מאפשרת הדפסת מודלים לאיתור בעיות רפואיות ומומים נדירים, בעזרתן ניתן לבצע סימולציות לפני הניתוח כדי להיות ערוכים יותר לניתוח, וכך להפחית את הסיכונים במהלך הניתוח. בנוסף, ניתן לקצר זמני ניתוח ולהגדיל את אחוזי ההצלחה. בתחום החינוך שימוש במדפסות תלת ממד מאפשר לתלמידים לקחת חלק פעיל בחשיבה יצירתית, משלב הרעיון עד ליצירת מוצר מוגמר. בזכות ההדפסה בתחום מוצרי הצריכה ניתן להוציא לשוק מוצרים שלא היו יוצאים אחרת, וזאת בזכות הדפסה שמאפשרת לבחון את האבי-הטיפוס של המוצרים הללו מראש. בתחום הייצור מדפסת תלת ממד אחת יכולה לייצר מגוון רחב של מוצרים בשונה מפס הייצור המסורתי בו כל מכונה מייצרת מוצר אחד בלבד. וכיום אנו רואים השפעה רבה בתחום האופנה והאמנות כשמעצבי אופנה ואומנים רבים משתמשים בטכנולוגיה כדי לייצר עיצובים שלא ניתנים לייצור בדרכים אחרות.

מידע נוסף ניתן למצוא באתר החברה www.stratasys.com וגם בבלוג החברה http://blog.stratasys.com/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il